ویدیو مسیج فرستادن واقعا یکی از قوی ترین زبانِ عشق های منه.
و واقعا تا با یکی راحت نباشم و دوسش نداشته باشم براش نمیفرستم.
هیمآ...♡
ویدیو مسیج فرستادن واقعا یکی از قوی ترین زبانِ عشق های منه. و واقعا تا با یکی راحت نباشم و دوسش نداش
عا البته همون تعداد اندکی هم که برای اون افرادِ اندکتر میفرستم رو خودم ۵۶۳۸۹ بار میبینم.🤝
دوستان
ما لزوما شابلون و الگوی مناسبی برای زندگی نیستیم.
بیاید بیخیال چپوندن آدم ها در شابلون و مسیرِ مخصوص خودمون بشیم.
لزوما اون چیزی که ما میگیم درست نیست.
لزوما کاری که ما میکنیم عاقلانه نیست.
لزوما راهی که ما انتخاب میکنیم راهِ گل و بلبلی نیست.
لزوما روشی که برای زیستن انتخاب میکنیم، عالیترین نیست.
اگر هم باشه، برای خودمونه!
اینکه برای ما درست و مناسبه دلیل نمیشه واسه یه نفر دیگه هم اینجوری باشه.
آدم ها خمیر بازی نیستن که ما هرجوری دلمون بخواد شکل شون بدیم.
بیاید همدیگه رو اول همون شکلی که هستیم بپذیریم، بعدا اگر کسی نیاز به تغییر داشت، باور کنیم که زندگی روشِ تغییر اون ویژگی منفی رو جلوی پاش میذاره.
ما فقط میتونیم به آدم ها برای تغییرِ مثبت کردن کمک کنیم.
نه اینکه زورشون کنیم.
هیمآ...♡
دوستان ما لزوما شابلون و الگوی مناسبی برای زندگی نیستیم. بیاید بیخیال چپوندن آدم ها در شابلون و مسی
اول از همه مخاطبم خودمم.
به عنوان آدمی که تقریبا اکثر زندگیش رو پای این گذاشت که آدم هارو تغییر بده و بهشون بفهمونه که اشتباه میکنن.
و با این کار پدر خودش رو در آورد.
ببیند.
نمیگم به کسی کمک نکنیم.
اگر داشت کار اشتباهی کرد جلوش رو نگیریم.
اگه داشت مسیر کج میرفت دستشو نگیریم و برش نگردونیم.
دارم میگم به انسان های اطراف مون اجازه بدیم خودشون باشن.
انقدر تلاش نکنیم که دقیقا و مو به مو، همونجوری به زندگی نگاه کنن که ما میکنیم!
اصلا مگه ما کی هستیم؟
مگه من کی ام؟ که بخوام درست و غلط زندگی یه آدم دیگه رو مشخص کنم؟
بازم تاکید میکنم منظور من در مورد جاهایی که آدم ها دارن مرتکب خطا یا گناه میشن نیست!
من دارم در مورد شرایط عادی حرف میزنم. شرایطی در اون هر آدمی حق داره روش منحصر به فرد خودش رو داشته باشه.
واقعا اینارو دارم میگم که اول از همه خودم متوجه شون بشم.
متوجه بشم و دست از تلاش و حتی فکر کردن به تغییر دیگران بردارم.
بخدا اون زمانی رو که برای فهموندن اشتباهاتِ دیگران بهشون میکنم رو اگر برای خودم خرج کنم، سرعت رشدم میره رو ۲x
همین دیگه.
نمیدونم الان صبح حساب میشه یا شب؟ باید بگم صبح بخیر یا شب بخیر؟
ولی هرچی هست، همونتون بخیر😂❤️
تو ناراحتی و من نمیدونم چرا؟
کاش میدونستم چرا.
کاش دلیل ناراحتیت من نباشم.
کاش حداقل میدونستی که از ناراحتیت، ناراحتم.
کاش باهام حرف میزدی.
جمله طلایی صحبت های امروز این بود:
"نقص، جزئی از این دنیاست"
انقدر دنبال کامل بودن همه چیز نباشیم.
امکان پذیر نیست.
اقتضای این دنیا کامل بودن نیست.