eitaa logo
هیمآ...♡
140 دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
18 فایل
شاید نویسنده... باید به خودمون برگردیم، اون منتظرمونه! و بیا بیدار شیم، تا بیشتر از این، غرقِ خواب نشدیم...! اینجا خود واقعی‌ت باش، اون قشنگتره :) (پیام سنجاق شده رو بخونید لطفا) https://abzarek.ir/service-p/msg/4297348 حرف؟
مشاهده در ایتا
دانلود
تو ناراحتی و من نمیدونم چرا؟ کاش میدونستم چرا. کاش دلیل ناراحتی‌ت من نباشم. کاش حداقل میدونستی که از ناراحتی‌ت، ناراحتم. کاش باهام حرف میزدی.
جمله طلایی صحبت های امروز این بود: "نقص، جزئی از این دنیاست" انقدر دنبال کامل بودن همه چیز نباشیم. امکان پذیر نیست. اقتضای این دنیا کامل بودن نیست.
آخرش میرم یه جایی دور از این همه شلوغی و هیاهو زندگی می‌کنم.
عا بیاید یه نکته‌ی جالب که به تازگی از خاله زینب یادم گرفتم و تست کردم و جواب داد رو بهتون بگم.
داشتیم در مورد اهمیت خواب و اینا حرف میزدیم که به این نکته رسیدیم. اینجوریه که شما وقتی میخواید یه کاری رو انجام بدین و هی نمیشه. (مثلا میخواید اتاق تونو تمیز کنید ولی هی میندازیم یه روز دیگه، یا میخواید یه تکلیفی رو انجام بدین و هی عقب میندازین) شب موقع خواب به صورت دقیق به اون کار یا کارها فکر کنید. مثلا وقتی دارید می‌خوابید به خودتون بگید که من فردا بلند میشم، صبحانه میخورم، اتاقم رو جمع میکنم، تکلیفم رو انجام میدم و به فلانی پیام میدم‌. بعدم بخوابید. حالا اینجا مغز چیکار‌ میکنه؟ در کل مدت زمانی که شما خوابیدید، روی اون فعالیت ها تمرکز میکنه و پرورش شون میده و خودش رو برای انجام دادن شون آماده میکنه. اینجوری شما صبح که بیدار میشید، خیلی راحت تر میتونید اون کارها رو انجام بدین. چون مغزتون برای انجام شون اماده ست
هیمآ...♡
داشتیم در مورد اهمیت خواب و اینا حرف میزدیم که به این نکته رسیدیم. اینجوریه که شما وقتی میخواید یه ک
البته یه نکته ای که خیلی خیییلی بیشتر به این روند کمک میکنه اینه که شب زودتر بخوابید. هرچی شب زودتر بخوابید این روند سالم تر و قوی تر پیش میره.
من خودم امتحانش کردم و واقعا جواب داد. حالا نمیگم یهو وااااو معجزه میشه و همه چیز همونطوری که میخوایم پیش میره😂 ولی خیلی کمک میکنه جدی.
یه اتفاقی افتاده که دارم براش ذوق میکنم ولی چون میدونم جلو جلو ذوق کنم کنسله، خیلی دارم خودمو کنترل میکنمممم
ولی به شما میگم
خاله زینب که معرف حضور تون هست. همون دوست مامانم که مشاوره میده و من توی جنگ باهاش صحبت کردم؟ یه روز بهم گفت من کوچکترین مراجع‌ش هستم، بعد از من یه دختر ۲۲ ساله‌ی دیگه ست. بعد توی دوران جنگ که من اضطراب داشتم و هر روز مشاوره میگرفتم، اون دختر خانم هم همزمان از خاله زینب مشاوره میگرفته‌. و حالا بگید خاله زینب چیکار داره میکنه؟😭😭😭
داره محتوای جلسات درمانی من و اون دختر خانم رو باهم ادغام میکنه و به صورت یه رمان مینویسه و میخواد منتشر کنه😭✨😭✨ یه رمانِ درام_روانشناسی بعد الان مقدمه شو برام فرستاده و خییییلی قشنگههه نمیتونم صبر کنم تا تموم شههه تا چاپ بشه من موهای سرم سفید میشهههه
هیمآ...♡
داره محتوای جلسات درمانی من و اون دختر خانم رو باهم ادغام میکنه و به صورت یه رمان مینویسه و میخواد م
اسمش اینه: دلِ‌آرام، شهر بی قرار اسم شخصیت دختره هم دلارام عه. البته اگر تغییر‌ نکنن. متاسفانه محتواش رو نمیتونم بفرستم ولی بدونید همین مقدمه‌ش خیییلی قشنگ بود😭✨🫂