https://eitaa.com/himayejan/21109
والا به جون خودم خیلی تلاش کردم ربط بین شونو پیدا کنم ولی هیچی نفهمیدم، در آخر هم باید بگم که اره واقعا حق با توعه😂
عملا و ابدا امکان نداره شما خودِ واقعیِ ۱۰۰ درصدیت رو نشون کسی بدی و اون آدم همچنان دوستت داشته باشه و تحملت کنه.
ینی ممکنه ۹۹ درصدِ واقعیت رو دوست داشته باشه ولی بهتون قول میدم که اون یک درصد اگه بهش اضافه بشه دیگه دوست تون نداره.
اگر هم دوستت داشته باشه دیگه تحملت نمیکنه.
پس خواهرم انقدر دنبال رفیق/ آشنا/ فامیل/شوهر ای نباش که بتونی پیشش صد درصد خود واقعیت باشی.
هیچکس همهی وجود مارو دوست نداره و تحمل نمیکنه.
حالا یه سوال بی ربط.
شما هم فقط با آب خونهی خودتون قشنگ سیراب میشید یا من فقط اینجوری ام؟
انگار آب یخچال خودمون فقط بهم میچسبه🤌
عزیزم من بهت گفتم هرچیزی یه بهاری داره! نذار بهارش بیخودی بگذره.
ولی تو خندیدی و به مسخره گرفتی.
پس حالا که خزون شده و داری تاوانشو پس میدی به من گلایه نکن.