عزیزم من بهت گفتم هرچیزی یه بهاری داره! نذار بهارش بیخودی بگذره.
ولی تو خندیدی و به مسخره گرفتی.
پس حالا که خزون شده و داری تاوانشو پس میدی به من گلایه نکن.
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای وای وای اینو ببینید😭✨😭✨
من مرررردم براششش😭🤌
خیلی با نمکه با اون لپاش✨😭
فقط اون نگاهش که منتظره مردم خرما بردارن😭✨🤌
هدایت شده از هیمآ...♡
فکر کن،
شب که میشه ما راحت میخوابیم ولی اون به عادتِ همیشه شروع به قدم زدن میکنه.
چند ساعتی توی سکوت راه میره و وقتی خسته میشه روی یه تخته سنگ میشینه.
به دور و اطرافش نگاه میکنه، به سنگی که روش نشسته، به بیابونی که توش هست، به کوه های بلندی که اطرافش قد علم کردن، به ریگ ها و خارها و خاک های روی زمین...
توی اون سکوت، فقط خودشه و خدا...
شروع میکنه با خدا حرف زدن، مثل هر شب، مثل هر ثانیه.
صداش آروم و دلنشینه اما یه غم نهفته ای توش هست.
آروم زمزمه میکنه:
_"دیدی خدایا؟ دیدی امروز هم کسی منو نخواست؟ دیدی من دوسشون داشتم و اونا بهم بی محلی کردن؟ دیدی حتی یک ثانیه بهم فکر هم نکردن؟
عیبی نداره!
چون من بازم منتظر شون میمونم... منتظر میمونم تا دوسم داشته باشن. تا دلشون برام تنگ بشه...
من بازم امید دارم بهشون... من بازم فردا چشم هامو به شوق اینکه نبود ام رو حس کنن و سراغمو بگیرن، باز میکنم..."
حرفاشو میزنه و بلند میشه. دوباره شروع به قدم زدن میکنه و توی تاریکی شب گم میشه و فقط خدا میدونه که تا کِی سرگردون این بیابون و اون کوه و اون دشته...؟
راستی! میدونی اون کیه؟
اون مهدی (ع) عه... اون امام زمان ماعه...
و بله، همینقدر غریب و مظلومه... :)💔
ما هم همینقدر نسبت بهش بی وفا ایم...
اینجوریه که هی نمیخوابم
بعد انقدر نمیخوابم که اگه دیگه بخوابم نمازم قضا میشه
ولی خوابم میگیره
ولی باز نمیخوابم و به زور بیدار میمونم تا اذان.
این سیکل معیوب نمیدونم تا کی قراره ادامه داشته باشه؟
هدایت شده از سرکارعِلیّه
رفقا این سوره ۱۱ تا آیه داره و خوندنش دو دقیقه طول میکشه و حتی کمتر! اما همین سوره کوچیک به فرموده امام عزیزمون، امام صادق (ع)؛ کفاره گناهان یک هفته ما میشه... 😍
+ پس چرا این فرصت رو از دست بدیم؟ 💕
باید خودمون رو عادت بدیم به خوندن این سوره در شب های جمعه. از همین کارهای ساده شروع کنیم. 👌🏻
از همین کارای کوچیک شروع کنیم تا کم کم خدا به ایمان ما برکت بده و روح ما رشد پیدا کنه و برای انجام کارهای بزرگتر آماده بشه...💪🌱🫀
پ.ن: قبل خوندنش حتما نیت داشته باشید، اولا برای رضای خدا بعد هم به انتخاب خودتون: به نیت فرج، هدیه به شهدا، هدیه به ائمه و..
با همین نیت ها و بدون هیچ زحمتی ارزش کارتون رو هزار برابر کنید! 🏅💌
.
هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.