به صورت دائم در حال پاسخگویی به این سوال هستم که:
چرا ناراحتی؟
چیزی شده؟
چرا گرفته ای؟
به جووووووون خودممممم ناراحت نیستمممم
قیافم این شکلیهههه
مدل قیافمههه🫠
عزیزم از من نپرس چرا سلامت روان ندارم.
من تدریس به بزرگسالام رو ول کردم و معلم زبان ۴ تا بچه کوچیک شدم🤝
امروز اونجایی دهنم بسته شد که سر اولین کلاس وقتی برق رفته بود با هیجااان به بچه ها گفتم خب بیاید حالا که برق رفته و حوصله مون سر رفته یه شعر بخونیم تا سرحال بشیم!
و یکی شون در کمال جدیت تو صورتم نگاه کرد و گفت: چه ربطی داره؟ لطفا برای من قصهی الکی تعریف نکن. کسی با شعر خوندن سرحال نمیشه. اگر میخوای شعر بخونم، میخونم ولی داستان الکی نگو.
بله...
دهه نودی ها در تکلم خیلی پیشرفت کردن، خیلی🙂😂
هدایت شده از سرکارعِلیّه
رفقا این سوره ۱۱ تا آیه داره و خوندنش دو دقیقه طول میکشه و حتی کمتر! اما همین سوره کوچیک به فرموده امام عزیزمون، امام صادق (ع)؛ کفاره گناهان یک هفته ما میشه... 😍
+ پس چرا این فرصت رو از دست بدیم؟ 💕
باید خودمون رو عادت بدیم به خوندن این سوره در شب های جمعه. از همین کارهای ساده شروع کنیم. 👌🏻
از همین کارای کوچیک شروع کنیم تا کم کم خدا به ایمان ما برکت بده و روح ما رشد پیدا کنه و برای انجام کارهای بزرگتر آماده بشه...💪🌱🫀
پ.ن: قبل خوندنش حتما نیت داشته باشید، اولا برای رضای خدا بعد هم به انتخاب خودتون: به نیت فرج، هدیه به شهدا، هدیه به ائمه و..
با همین نیت ها و بدون هیچ زحمتی ارزش کارتون رو هزار برابر کنید! 🏅💌
.
هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.
هدایت شده از توییتر مدیا
دنبالِ کسی مثل تو در حاشیه ی شهر...
یکسالِ تمام است که میگردم و کَس نیست
✍قلمدار
🕊 @media_Twitter | توییتر مدیا
توی مشاوره های فلسفی ای که اخیرا گرفتم متوجه شدم این حال ما نوجوون ها تا سن ۲۵ سالگی که هویت مونو کامل کنیم، طبیعیه.
و حتی این حس بدی هم که از این احساس میگیریم طبیعیه.
مساله اینجاست که نباید به خاطر شک کردن مون جاوی خودمونو بگیریم. شک کردن یه بخش مهم از روند رشد و هویت سازی عه و اگر درست بهش پاسخ داده بشه یه پلهی پرتاب بلنده...
به نظرم توی حوزهی شک و ابهامات دقیق تحقیق کن و حسی که باعث کنجکاوی و شک کردنت شده رو کامل ارضا کن.
و اصلا عذاب وجدان نداشته باش❤️