eitaa logo
هیمآ...♡
140 دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
18 فایل
شاید نویسنده... باید به خودمون برگردیم، اون منتظرمونه! و بیا بیدار شیم، تا بیشتر از این، غرقِ خواب نشدیم...! اینجا خود واقعی‌ت باش، اون قشنگتره :) (پیام سنجاق شده رو بخونید لطفا) https://abzarek.ir/service-p/msg/4297348 حرف؟
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هیمآ...♡
هدایت شده از توییتر مدیا
دنبالِ کسی مثل تو در حاشیه ی شهر... یکسالِ تمام است که میگردم و کَس نیست ✍قلمدار 🕊 @media_Twitter | توییتر مدیا
توی مشاوره های فلسفی ای که اخیرا گرفتم متوجه شدم این حال ما نوجوون ها تا سن ۲۵ سالگی که هویت مونو کامل کنیم، طبیعیه. و حتی این حس بدی هم که از این احساس میگیریم طبیعیه. مساله اینجاست که نباید به خاطر شک کردن مون جاوی خودمونو بگیریم. شک کردن یه بخش مهم از روند رشد و هویت سازی عه و اگر درست بهش پاسخ داده بشه یه پله‌ی پرتاب بلنده‌.‌.. به نظرم توی حوزه‌ی شک و ابهامات دقیق تحقیق کن و حسی که باعث کنجکاوی و شک کردنت شده رو کامل ارضا کن. و اصلا عذاب وجدان نداشته باش❤️
😭🤌
به روی چشممم🥺🫂
https://eitaa.com/himayejan/21151 به قول مامان بزرگ مامانم: فقط مرگه که چاره نداره🫂 همین که خودت نگرات تغییر پیدا کردن اعتقاداتت هستی، یعنی به راحتی ازشون دست نمیکشی و این خیلی قشنگه🥺 مطمئنم که خدا هم توی این مسیر تنهات نمیذاره :) قربونت دخترم🤍✨
امیرالمؤمنین میگن: من خدا رو در بر هم زدن اراده ها دیدم. و دقیقا همینه! روزها، ماه ها و حتی سال‌ها برای یه چیزی برنامه ریزی میکنی، هزار بار‌ توی ذهنت مرور میکنی که اون لحظه چه شکلی و چه جوری باشه؟ همه چیز رو فراهم میکنی و فکر‌ میکنی دیگه امکان نداره چیزی خارج از برنامه پیش بره‌.‌.. ولی دقیقا همونجاست که خدا میاد وسط و برنامه ریزی تورو خراب میکنه و خودش یدونه قشنگ ترش رو میچینه :)✨
مثلا من همین دقایق پیش یه خبری بهم داده شد که اصلاااا فکر نمیکردم امکان وقوعش باشه. ولی الان که خبرش رو بهم دادن یه جوری رفتم توی شک که دارم سعی میکنم هرکاری بکنم جز فکر کردن به اون قضیه. چون با فکر کردن بهش بیشتر از این نمیتونم شوکه بشم حقیقتا👐
هدایت شده از ابرهای پف پفی☁️
شما هم بچگی اینکه مداد میشد پنسل و خودکار میشد پن اذیتتون میکرد؟ (و هنوزم میکنه؟)
تولدتون به اون دنیا مبارک باشه استاد :) "استاد فرشچیان"
هدایت شده از سدخارجی
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرشچیان رفت، اما نقشش بر دل تاریخ جا ماند💔 @Sedkhareji ✔️
امروز یه دوست خیییییلی عزیز و دلنشین پیدا کردم که خیلی دوستِش می‌دارم🥲✨ البته فعلا رابطه مون لانگ دیستنس عه و دورادور دوست شدیم ولی توی همین چند ساعت آشنایی هم خیلی باهم حال کردیم :) ان‌شالله زودتر فاصله بین مون هم کم بشه🥲🫂