eitaa logo
موسسه فرهنگی حب الائمه(ع)
513 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
4.7هزار ویدیو
166 فایل
برای ارتباط با مدیریت کانال: https://eitaa.com/hobesf_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️به اطلاع عزیزانی که هرهفته درمراسم دعای ندبه موسسه فرهنگی حب الائمه حضورمی یابندمی رسانداین هفته برای دعای، ندبه همه دعوت هستیم به مسجدالشهدا (خیابان میرزا طاهرجنب مدرسه ایلاقی ). 🔺لذا درموسسه حب الائمه دعا برگزارنمی گردد. 🔹زمان : ازاذان نماز صبح 🔹سخنران: حجه الاسلام مجید شجاعی (ازتهران) 🔹مداح :آقای مهدی نائب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠السَّلاَمُ عَلَى خَلَفِ السَّلَفِ وَ صَاحِبِ الشَّرَفِ‏... 🌺سلام بر آن مولایی که عصاره همه انبیا و اولیاست و معدن تمام شرافت ها و بزرگواری ها🌱
این تصویر، نقشه کشور و است که از امروز چهارشنبه سوم مرداد ۱۴۰۳ تا یکشنبه هفتم مرداد کل کشور را فرامی‌گیرد. 📣 طبق آمار، این چهار روز گرم و طاقت‌فرسا در تاریخ کره زمین بی‌سابقه است. انتخاب با خودمان است که در این چهار پنج روز کار کشور را به و بکشانیم یا اینکه به کمک هم یک تجربه موفق دیگر در در حل مسائل ثبت کنیم. در این چند روز نمی‌توانیم یخچال‌ها و فریزرها را از برق بکشیم، یا نمی‌توانیم اصلاً چراغ روشن نکنیم و در تاریکی بنشینیم، همان‌طور که نمی‌شود اصلاً تلویزیون نبینیم؛ ولی می‌شود را بیهوده روشن نگه نداریم، می‌شود را خاموش و با نور کمتر سرکنیم، می‌شود از شست‌وشوی غیر ضروری لباس‌ها با خودداری کنیم،می‌شود ظرف‌ها را به‌ جای با دست بشوریم، می‌شود لباس‌هایمان را بدون خط اتوی هنداونه قاچ کن بپوشیم، و خیلی کارهای دیگر که اگر دلمان بخواهد بهم و به کشور کمک کنیم، فکر می‌کنیم و به آن‌ها می‌رسیم. دوران را اداره کردند نه مسئولان و حکمرانان؛ باورمان شود که حالا هم مسئولان بدون کمک ما مردم نمی‌توانند کار کشور را پیش ببرند. حالا دیگر خود دانیم و وجدان‌های بیدارمان. صرفه جویی کمک به هم وطن عزیزی در جایی دیگر از کشور است.... کنیم.
🔴 شورای اطلاع رسانی دولت: فعالیت مراکز دولتی در سراسر کشور در روز شنبه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است. 🔹با توجه به تصمیم‌گیری های استانی و اعلام ساعات کار روز شنبه از طرف برخی استانداری‌ها، ساعت کاری قطعی و لازم الرعایه برای همه دستگاهها در سراسر کشور صرفاً ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود. 🔻درپی افزایش کم‌سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی هموطنان، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در تاریخ شنبه ۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.
استاد فاطمی نیا(ره): 🔻درقاموس خدا و اهل بيت (علیهم السلام) ، "تاحالا كجابودي؟" وجودندارد! هر زمان توبه كنيم و بازگرديم ، ما را راه ميدهند. 🔻پيغمبراكرم (صلوات الله علیه وآله) سوگندي يادكرده است كه اين سوگند در منطقه اسم اعظم است؛ هرموقع عبارت "الله لا اله الا هو" آمد يعني منطقه ي اسم اعظم است، اگر مطلب به اين سادگي بود كه حضرت قسم به اين بزرگي نميخوردند! 🔹پيامبراكرم(صلوات الله علیه وآله) فرمودند: 🔻"ولله الذي لا اله الا هو، هربنده اي كه گمانش را به خدا نيكو كند، خداوند طبق همان گمان با او رفتار ميكند." حسن ظن داشته باشيد به خدا! يقين بدانيد وقتي توبه ميكنيد، خداوند شما را ميبخشد. ✍استاد (ره) ..
yabnazahra_moharam_shab 7 (1).mp3
49.41M
☑️ کسانی که مخالف سیاسی صحبت کردن سخنران جلسه اباعبدالله الحسین(ع) هستند حتما این صوت را گوش کنند. ⁉️ آیا در سخنرانی ایام سوگواری محرم، لازم است گفتار و موضوع بحث سیاسی باشد یا نیاید باشد. 🎙سخنران: حجت‌الاسلام استاد مومنی استاد حوزه و دانشگاه، کارشناس و مشاور مسائل اجتماعی و خانواده از دیدگاه قرآن و اهل‌بیت(علیم السلام) ✅ سخنرانی مربوط به شب هفتم دهه اول محرم (۱۴۰۳) 💯 امام حسین(ع) را نکنید ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆ایشون همان پیرمردیست که با حاج آقابهلول با طی الارض به کربلا رفتند.... از زبان خودش بشنوید؛
💢مردم در ساعات ۱۱ تا ۱۷ در معرض نور خورشید نباشند گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت: 🔺برای سنجش میزان تابش پرتوهای فرابنفش، شاخصی به نام UV index وجود دارد که از بازه زمانی یک تا ۱۱ را شامل می‌شود؛ زمانی که این شاخص به بالای عدد ۶ می‌رسد حتماً باید مواجهه افراد با نور آفتاب کاهش یابد‌. 🔺بنابراین سیاستی که باید در این زمینه اعمال شود کاهش مواجهه با نور خورشید است. تابش اشعه‌ فرابنفش در ساعات ۱۱ صبح تا ۱۷ روزهای شنبه و یک‌شنبه به اوج خود می‌رسد و بنابراین بهتر است مردم در این ساعات از قرار گرفتن زیر نور خورشید پرهیز کنند. 🔺استفاده از کلاه لبه دار، عینک آفتابی استاندارد، مصرف کرم‌های ضدآفتاب با SPF بالاتر از ۳۰ و پوشیدن لباس‌های آستین‌ بلند و شلوارهای بلند، ایجاد تهویه مناسب و استفاده از سایه‌بان‌ها می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های ناشی از تابش فرابنفش شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬در بعضی خانه‌ها نمی‌خوابم. 🎙حاج اسماعیل ( رحمه الله علیه) ...
♦️ تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۷ مرداد 🔹در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. 🔺توجه :فعالیتهای کلاسی موسسه فرهنگی حب الائمه نیزبا هدف همکاری درمدیریت مصرف انرژی تعطیل می باشد.
پیام هفته : حضرت علی علیه السلام : 💠درباره آنچه نمى دانى سخن مگو و نسبت به آنچه موظف نيستى دخالت منما. 📘نهج‌البلاغه، نامه۲۱
. 🇮🇷 تمدید شد: دورهمـــے‌ پسرانـــے‌ بہ‌ رنگ نورانـــے‌ مـــاه... . ♾ کلاسهای فرهنگی، ورزشی و مهارتی در محیطی آرامش بخش همراه با اردوهای جذاب و متنوع در دوره تربیتی بینهایت 📣 نظر به درخواست و استقبال خانواده های گرامی و پسران عزیز، عضو گیری ادامه دارد: ✍ ثبت نام برای شروع دوره: پسران پایه دوم تا ششم ✍ ثبت نام برای تکمیل ظرفیت: پسران پایه هفتم تا نهم 🌸 برنامه ریزی برای هر پایه تحصیلی در گروهی جداگانه ⏳ ثبت نام از تیر ماه 1403 تا تکمیل ظرفیت 🟡 نحوه ثبت نام: 🔸 حضور دانش آموز همراه با حداقل یکی از والدین در موسسه، یا 🔸 ارسال نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود به شماره ۰۹۱۳۷۸۰۰۶۰۰ تا از موسسه برای هماهنگی ثبت نام با شما تماس گرفته شود. 📞 دریافت جزئیات از طریق تماس با موسسه در روزهای کاری: 🌛 تلفن ثابت: ۰۳۱۳۷۷۱۵۰۰۱ 🌛 تلفن همراه: ۰۹۱۳۷۸۰۰۶۰۰ 🏠 آدرس: خ آتشگاه/میرزاطاهر، خ وحدت، موسسه فرهنگی حب الائمه . ╔∞═════❀🌜❀══════∞╗ https://eitaa.com/PesaranMaah ╚∞═════❀🌜❀══════∞╝ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیات مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌ جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺قرائت متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری توسط آیت الله گلپایگانی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 لحظه اهدای حکم ریاست جمهوری توسط رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیۀ رهبر انقلاب به دولت چهاردهم 🔹کشور ما کشور بزرگی است. در میان ملت ما کسانی که صاحب فکر و ابتکار هستند، بی‌شمارند. 🔹دولت محترم برای مردم با مردم در میان مردم از ظرفیت مردمی استفاده کند.
4_5850581756004013199.mp3
19.82M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌. ۱۴۰۳/۵/۷
⭕️ فوری منابع خبری:اسرائیل به فرانسه اطلاع داد که آماده می شود تا حملات قوی و گسترده ای علیه حزب الله و سپاه قدس ایران در لبنان و سوریه انجام دهد.
🔺وزیر امور خارجه لبنان: ایالات متحده از لبنان خواست که پاسخ حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل محدود باشد 🔺بنابر گزارش منابع محلی، پهپاد های رژیم صهیونسیتی در آسمان بیروت مشاهده شده اند
مراسم تحلیف رئیس‌جمهور فردا برگزار می‌شود 🔹دیروز مراسم تنفیذ در حسینه امام خمینی برگزار شد و پس از آن پزشکیان رسما کلید دفتر ریاست‌جمهوری را از مخبر تحویل گرفت و کار خود را به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور آغاز کرد. 🔹طبق قانون،‌ مراسم تحلیف پس از مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور از سوی رهبر انقلاب با حضور رئیس دیوان عالی کشور، اعضای شورای نگهبان قانون اساسی، رئیس دستگاه قضا و سایر مقامات کشوری و لشکری، عصر فردا در مجلس برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار خبرنگار صداوسیما به زائران اربعین: داشتن داروهایی مثل استامینوفن جرم است،
روند برگزاری مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» 🔹مراسم تحلیف ساعت 16 سه‌شنبه 9 مرداد در محل برگزاری جلسات علنی مجلس و با حضور بیش از 70 هیات از کشورهای خارجی در سطح رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس‌ مجلس، معاون رئیس جمهور، معاون نخست وزیر، وزیرخارجه و سفرا و همچنین سازمان بین المللی و منطقه‌ای برگزار می‌شود. 🔹در این مراسم مهمانان داخلی در سطح رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس خبرگان رهبری، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از وزرا و مسئولان دولت سیزدهم و مقامات بلندپایه کشوری و لشگری حضور خواهند داشت و رئیس مجلس نیز میزبان مهمانان داخلی و خارجی خواهد بود. 🔹این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی داخلی پخش خواهد شد و بیش از 600 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و خارجی آن را پوشش می‌دهند. 🔹در روز مراسم تحلیف بعد از نواختن زنگ آغاز جلسه علنی توسط رئیس مجلس، دستور جلسه علنی توسط عضو هیات رئیسه مجلس قرائت می‌شود: 1- نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران 2- تلاوت آیاتی از کلام الله مجید (سوره مبارکه نحل آیات 89 تا 91) 3- خیرمقدم و بیانات رئیس مجلس شورای اسلامی 4- بیانات رئیس قوه قضائیه 5- انجام مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران 6- بیانات رئیس جمهوری اسلامی ایران 7- نطق پایانی رئیس مجلس 🔹در ادوار گذشته امضای تمبر یادبود مراسم تحلیف و گرفتن عکس یادگاری مهمانان حاضر مرسوم بوده است که انجام آن در این دوره دور از ذهن نیست.