وقتی پناه یه آدمی میشید،خیلی مراقب باشید. چون اون آدم از همه جا به شما پناه می آورده؛ اگه شماهم اذیتش کنید جایی رو نداره بره:)
مادربزرگممیگفت : زیادی فکر نکن، زیادی فکر کردن خوشحالیتو میدزده؛
الانمتوجه شدم چی میگه!
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او دلش از من پر بود
و من دلم پر از او بود:)🫀
آدم هرچی بزرگتر میشه، بیشتر جملهی «غم با من زاده شده، منو رها نمیکنه» رو میفهمه.