چه می جویی؟عشق؟ همین جاست.
چه می جویی؟ انسان؟ اینجاست.
همه تاریخ اینجا حاضر است،بدر و حنین و عاشورا اینجاست و شاید آن یار، او هم اینجا باشد!..
‹هـُدیٰ›
اگر شهید نشویم ، میمیریم و این خبر خوبی نیست ؛
برای کدام مردهای بعد از چندین سال این جمعیت
جمع میشود ؟ امروز شهدا تلاش میکنند ما معرفتی
به ماموریت خود پیدا کنیم .
[ حاجحسینیڪتا ]
#ازخوابِجهلبیدارشویم
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برسه این دست ها به دست مولا و مقتدایمان(عج)..
‹هـُدیٰ›
؛
ما وارث انبیاء هستیم و آیات الهی آفرینش انسان در وجود ماست که معنی می یابد. ما از مرگ نمی ترسیم که مرگ ما شهادت است و شهادت حیات عند الرب است . عقلهای مهجور و آیینه های قیراندود فطرت بشر غربی چگونه خواهند توانست که معنای حیات عند الرب را در یابند. حیات عند الرب نقطه پایانی معراج بشریت است که به آن جز با شهادت دست نمی توان یافت.
ماییم که بار تاریخ را بر دوش گرفتیم تا جهان را به سرنوشت مختوم خویش برسانیم. خون سرخ ما فلقی است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر نشسته است.
-سیدشهیداناهلقلم
آوینیِعزیز