بابا نبودی ببینی که دستامو بستن
بابا نبودی ببینی دلم رو شکستن
بابا نبودی ببینی چی اومد سر من
سرم رو شکستن...
#شبسوم
#باباجونکجایی
@hofreee
یه دوست دارم که باباش شهید شده.
میگفت شبای سوم محرم خیلی برام سنگینه.
خواستم بگم الان یه ذره میفهممت...
امشب کجا مچاله شدی دختر؟
اون بابای معنوی که همیشه عکسشو تو کیف پولت نگه میداشتی و میگفتی چهرهشون آرومم میکنه هم که.... رفت...
#بابایدخترایبیبابا
#کاشآرومبگیریم
#شبسوم
#دیگهگریهنمیکنمبابا
@hofreee
هدایت شده از حلقه کتاب مبنا
📓 جمعخوانی رایگان اگر نِی پَردهای دیگر بِخوانَد
🏴 به مناسبت محرم و عرض ارادت و عزا محضر سیدالشهدا علیه السلام و قبل از شروع ثبتنام حلقه ۱۶ با هم یک کتاب محرمی رو جمعخوانی کنیم
📖 این کتاب سال ۱۴۰۲ چاپ شده و نسبت به کتابهای دیگر کمی جدیدتر است و کمتر دیدهشده
🖤 در این کتاب ۲۱ نویسنده روایتهایی نوشتند که وجه مشترک همه آنها رسید به سیدالشهدا علیه السلام است
•┈••✾••┈•
ثبتنام رایگان از پیوند زیر
🌐 https://formafzar.com/form/hmhrm405
📄 برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب از فراکتاب روی پیوند زیر بزنید
http://www.faraketab.ir/b/188754?u=274427
2⃣ یا اسم کتاب را در فراکتاب جستجو کنید
•┈••✾••┈•
✅ جمعخوانی در پیامرسان بله است و از شنبه ۳۰ خرداد شروع میشه
🏴 این پیام رو به دوستانتون هم بفرستید با یک جمع بیشتری از کتابخوانها محضر سیدالشهدا علیه السلام عرض ارادتی کنیم
#محرم
#امام_حسین
#همیشه_سرمون_توی_کتابه
📚 @halghemabna
لبنان این روزها آن برادر بزرگتری است که همیشه اشتباهاتت را گردن میگیرد. به جای تو فحش میشنود و کتک میخورد اما نمیگذارد یک خط به روی تو بیفتد.
کِی این برادر دیگر باید از پشت لبنان بزند بیرون و مشت بکوبد توی دهان قلدرها؟ مگر نمیشنود صدای ضجه زنها و بچههای بیگناه را؟ صدای بمبها و انفجارهایی که تن کودکان را میلرزاند؟ تا کجا نگاه کنیم که خانهها روی سر برادرمان فرو بریزد؟ این تیغ تا کجا فرو برود که بفهمیم شاهرگ خود خودمان است؟
#امتحانسختاینروزها
#آتشیکهبسنمیشود
@hofreee
حسین طاهریحسین طاهری - ایستاده میمیریم.mp3
زمان:
حجم:
2.3M
ایستاده میمیرم به خاطر این پرچم...
بالا بره این پرچم...
#خاکسترتنمتوبادمیگهحسین
@hofreee
هدایت شده از «آمین» آثار میلاد عرفان پور
به آن برادر دلسوزِ «اتحاد» بگو
به آن دلاورِ «فریاد» و «انتقاد» بگو
به آن که رنج کشیدهست در مذاکرهها
و آن که هیچ نکردهست اعتماد بگو
به آن که عافیتاندیش خواندهاند او را
و آن دلاور جنگاور جهاد بگو
به دولتی که امید است در صداقت او
به مجلسی که جوان است و پاکزاد بگو
به قاضیان که میان جهنماند و بهشت
به پاکبانِ خیابانِ بامداد بگو
کمی به خِیل خطیبانِ ما تلنگر زن
و با جماعت پامنبری، زیاد بگو
به نخبگان سخنور، به کاسبان خبر
به تاجران سکوت و به اهل داد بگو
به مردمانِ برانگیخته به بام شرف
به آن جماعت ترسیده از معاد بگو
به اصفهان و به کرمان، به مشهد و تهران
به یزد و تالش و تبریز و تایباد بگو
به گوش اهل خیابان انقلاب بخوان
به هرکه در صف پیکار، ایستاد بگو
یکیست رهبر و پرچم، یکیست دشمن هم
به هرکه دل به خدای یگانه داد، بگو
بگو که ما همه همسرنوشت و همخونیم
بگو! به هرکه نمیآورَد به یاد، بگو!
میلاد عرفان پور
🔸@erfanpoor
همیشه میگفت عاشورا را خودتان ساختهاید. درام درآوردهاید که اشک از ملت بگیرید. مگر میشود به نوزاد شش ماهه رحم نکرد؟
و من به محمدعلیها فکر میکنم که در قرن ۲۱ و بعد از سالها و سالها که از عاشورا میگذرد همچنان از زندگی محروم میشوند.
تاریخ تکرارشونده است چون حق و باطل مدام جلوی هم صف میکشند. برای تشخیص داستان و واقعیت تلاش زیادی نیاز نیست.
پ.ن: فقط محمدعلی جان خوب شد که مادرت هم با تو شهید شد. آخ از دل رباب....
#شهیدبیستروزه
#جنگرمضان
#روزهفتمحرم
@hofreee
میگویی چرا دنیا هیچوقت به کام من نیست؟ میگویم میدانستی که خونِ سرِ علیاکبر روی چشمهای اسب ریخت؟ بعد به جای رفتن پیش لشکر خودی، علی احتمالا زخمی را بُرد وسط دشمن. پدرش برای نجاتش دوید اما دیر رسید. از اسب به زمین افتاد. دید علی همه جا ریخته. توان جمع کردنش را نداشت. یک بوریا گرفت و بنیهاشم را صدا زد که تکههای پراکنده علی را ببرند.
دنیا همان اسب است که قرار نیست تو را سمت خودیها و بخوان خوشیها ببرد. اما درعوض رنجت، تو را پراکنده میکند در همهجا.
من آدم پراکندگیام.
آدمِ دوستدارِ همه جا.
آدمِ یکجا بمان میپوسد.
#شبهشتممحرم
@hofreee