eitaa logo
حُفره
683 دنبال‌کننده
321 عکس
40 ویدیو
3 فایل
به نام تو برای تو . مبارکه اکبرنیا هستم. شیمیستِ روانشناسی‌خوانده که عاشقِ کتاب 📚 و محتاجِ کلمه✍️ است. مشغول به شغل‌های شریفِ همسری، مادری و استادیاری مدرسه‌ی نویسندگی مبنا @mob_akbarnia . در بله: https://ble.ir/hofreee
مشاهده در ایتا
دانلود
به آن برادر دلسوزِ «اتحاد» بگو به آن دلاورِ «فریاد» و «انتقاد» بگو به آن که رنج کشیده‌ست در مذاکره‌ها و آن که هیچ نکرده‌ست اعتماد بگو به آن که عافیت‌اندیش خوانده‌اند او را و آن دلاور جنگاور جهاد بگو به دولتی که امید است در صداقت او به مجلسی که جوان است و پاک‌زاد بگو به قاضیان که میان جهنم‌اند و بهشت به پاکبانِ خیابانِ بامداد بگو کمی به خِیل خطیبانِ ما تلنگر زن و با جماعت پامنبری، زیاد بگو به نخبگان سخنور، به کاسبان خبر به تاجران سکوت و به اهل داد بگو به مردمانِ برانگیخته به بام شرف به آن جماعت ترسیده از معاد بگو به اصفهان و به کرمان، به مشهد و تهران به یزد و تالش و تبریز و تایباد بگو به گوش اهل خیابان انقلاب بخوان به هرکه در صف پیکار، ایستاد بگو یکی‌ست رهبر و پرچم، یکی‌ست دشمن هم به هرکه دل به خدای یگانه داد، بگو بگو که ما همه هم‌سرنوشت و هم‌خونیم بگو! به هرکه نمی‌آورَد به یاد، بگو! میلاد عرفان پور 🔸@erfanpoor
همیشه می‌گفت عاشورا را خودتان ساخته‌اید. درام درآورده‌اید که اشک از ملت بگیرید. مگر می‌شود به نوزاد شش ماهه رحم نکرد؟ و من به محمدعلی‌ها فکر می‌کنم که در قرن ۲۱ و بعد از سال‌ها و سال‌ها که از عاشورا می‌گذرد همچنان از زندگی محروم می‌شوند. تاریخ تکرارشونده‌ است چون حق و باطل مدام جلوی هم صف می‌کشند. برای تشخیص داستان و واقعیت تلاش زیادی نیاز نیست. پ.ن: فقط محمدعلی جان خوب شد که مادرت هم با تو شهید شد. آخ از دل رباب.... @hofreee
می‌گویی چرا دنیا هیچ‌وقت به کام من نیست؟ می‌گویم می‌دانستی که خونِ سرِ علی‌اکبر روی چشم‌های اسب ریخت؟ بعد به جای رفتن پیش لشکر خودی، علی احتمالا زخمی را بُرد وسط دشمن. پدرش برای نجاتش دوید اما دیر رسید. از اسب به زمین افتاد. دید علی همه جا ریخته. توان جمع کردنش را نداشت. یک بوریا گرفت و بنی‌هاشم را صدا زد که تکه‌های پراکنده علی را ببرند. دنیا همان اسب است که قرار نیست تو را سمت خودی‌ها و بخوان خوشی‌ها ببرد. اما درعوض رنجت، تو را پراکنده می‌کند در همه‌جا. من آدم پراکندگی‌ام. آدمِ دوستدارِ همه جا. آدمِ یک‌جا بمان می‌پوسد. @hofreee
قَالَ قَتَلَ اللَّهُ قَوْماً قَتَلُوكَ مَا أَجْرَأَهُمْ عَلَى اللَّهِ وَ عَلَى انْتِهَاكِ حُرْمَةِ الرَّسُولِ عَلَى الدُّنْيَا بَعْدَكَ الْعَفَاءُ. فرمود: خدا بكشد گروهى را كه تو را كشتند. چه جرأتى نسبت به خدا و هتك احترام پيغمبر داشتند، بعد از تو خاك بر سر دنيا باد. پ.ن: امسال چقدر روضه‌ها ملموس‌تر است.... @hofreee
Mohsen ChavoshiZakhmie Aftab.mp3
زمان: حجم: 8.9M
بمیرم الهی برا دخترت که چشم دوخته به جای انگشترت.... @hofreee
شما را نمی‌دانم اما من فکر می‌کردم این غم وقتی بیفتد در غم بزرگ‌تر حل می‌شود. حواسم به شبیه‌ها نبود. نمی‌دانم کجا و چه‌وقت آرزوی کربلا و عاشورا داشتیم که خدا یک ذره را بهمان نشان داده. بعد ما توی همین یک ذره مانده‌ایم. این غم بزرگ‌تر خیلی بزرگ‌تر شده. عینی شده و آمده بیخ گلوی‌مان. حالا همه چیز سنگین‌تر است. تو حالا شبیه رفتنِ علمدار را دیده‌ای. آن‌جا که امام با نوک آستین اشکش را پاک می‌کند و علم خیمه حضرت عباس را پایین می‌آورد. آن‌جا که نائب امام در نماز علمدارش با " انا لانعلم منه الا خیرا" اشک می‌ریزد. هر دو می‌دانند. بعد از این حرمت‌هاست که ریخته خواهد شد. حرمت که بریزد امام می‌رود. نائب امام می‌رود. تو می‌مانی و غم‌های شبیه. @hofreee