eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
11.7هزار ویدیو
527 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠دستگیری متعرضان به آمر به معروف در بوشهر 🔸سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در مصاحبه با خبرگزاری پلیس اعلام داشت: 🔸در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر ، پیگیری موضوع با هماهنگی قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی، متهمان احضار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی و خودروی آنان نیز توقیف و به پارکینگ دلالت گردید. ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
AudioCutter_khotbe23-10-401-2.mp3
4.72M
💠 بیان مطالبات بانوان عفیفه محصنات در خطبه نماز جمعه مشهد ✅ بعضی از دغدغه مندان مطالبه‌ای را از من خواستند که بنده از طرف آنها این مطالبه را از مسئولین کشور تقاضا دارم انجام دهند . ⛔️ وزارت ارشاد حق ندارد در جشنواره فجر زیر پای هنرمندان فاسد، فرش پهن کنند. ⛔️ شورای عالی فضای مجازی حق ندارد نسبت به شبکه‌های فراماسونی اینستاگرام و واتس‌آپ روی خوش نشان دهد. ⛔️ صداوسیما از عناصر فاسد و آلوده در هنرمندان در رسانه‌های صداوسیما استفاده نکنند. •┈•┈••✾•🕊•🇮🇷•🕊•✾••┈•┈• 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید @mohsanat_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نخواهیم گذاشت 🔻صحبت نماینده بست نشینان با دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس در سومین حرم اهل بیت (ع) •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈• 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید. @mohsanat_ir ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درسته بی عرضه هستین ولی ... حداقل این یه کار رو که میتونین بکنین برای سر و سامان دادن به وضعیت پوشش در جامعه! ویدئوی جدید سعیدیسم ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
ارسال بفرمایید صفحه شخصی مسئولین محترم صمت ، اتاق اصناف، اتحادیه های مربوطه پوشاک مردانه و زنانه ، مزون ها و .... . اقدام بموقع و بهنگام، از اولیات و ضروریات علم مدیریت است
🔻قصّۀ غم‌انگیز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی (۱): وزانت آنچنانی، خاصیّت این‌چنینی 🖊 مهدی جمشیدی ۱. سرانجام پس از سه ماه که کشور دچار چالش گردید و اتّفاقات تلخِ فراوانی رخ دادند، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی یک بیانیه صادر کرد. نخستین مسأله، «تعلل» و «تأخیر» این شورا در موضع‌گیری است که به‌هیچ‌رو نباید به حاشیه رانده شود. حجاب و ضعف حجاب و کشف حجاب، «مسأله‌های فرهنگی» هستند و انتظار می‌رفت که بیش و پیش از همه، این شورا به میدان بیاید و «آب تبیینِ معرفتی» بر «آتش اغتشاشِ فرهنگی» بریزد و غبارها را فروبنشاند، امّا چنین نشد. این «خاموشی طولانی» به چه دلیل بوده است؟! چرا در هنگامۀ دشواری و تنگنا، شورا «سکوت» اختیار کرد و زبان در کام فرو برد؟! در انتظار نشسته بود که واقعیّت آشکار شود و مرزها نمایان شوند؟! یا خود باید «پرچم روشنگری» برمی‌افراشت و حقّ و باطل فرهنگی را از یکدیگر متمایز می‌ساخت؟! اکنون که شعله‌های خائنانۀ اغتشاش فرونشسته، «زمانۀ بهنگامِ» ورود این شوراست؟! ۲. و مگر این شورا تاکنون در هیچ واقعه‌ای، «کنشِ بهنگام» داشته است؟! سالیان سال، سرگرم عزل و نصب این و آن بودند و جزئیّات را مشخص می‌کنند، تا این‌که نهیبی بر آنان زده شده که شما «قوّۀ عاقلۀ فرهنگیِ انقلاب» هستید و باید «مدینۀ فاضلۀ فرهنگیِ انقلاب» را رقم بزنید، نه این‌که در «روزمرّگی» غرق شوید. پس از این هم گرفتار مصائب و بلایای دیگر بودند و هیچ‌گاه نتوانستند خویش را علاج کنند تا قابلیّت پرداختن به جامعه را بیابند. در همین دورۀ اخیر، بیش از یک سال است که از مسألۀ «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی» می‌گذرد، امّا آیا طرحی نگاشته‌اند و منطقی را تولید کرده‌اند؟! تنها کاری که کرده‌اند این بوده است که بر اختیار خویش بیفزایند و مناسبات درونیِ خویش را صورت‌بندی کنند. ۳. و امّا متن بیانیه. در حیرتم از سبکی و بی‌مایگی و تهی‌دستی این متن. یعنی این متن، برآیند عقلِ جمعی شوراست؟! آنان که در این شورا نشسته‌اند و از نظر اجتماعی، وزانت دارند، در عالم فکر و معرفت و تحلیل، چنین وزنی دارند؟! قلۀ خّلاقیّت و اندیشه‌ورزی‌اشان همین بوده است؟! این‌که بنویسند حجاب، حکم دین است و جامعۀ ما نیز متدیّن است و در برهنگی در غرب غوغا می‌کند و ... ؟! بیان این «کلّیّات»، چه حاصلی دارد؟! گرهی را گشودند و به پرسشی پاسخ گفتند؟! توضیح دادند که فلسفۀ گشت ارشاد چه بوده و از کجا پدید آمده و جنبۀ قانونی‌اش چه بوده و چه منافع و مضاری داشته است؟! استدلال کرده‌اند که ریشۀ این اغتشاش چه بوده است و چه ساختارهایی به طور مستقیم و غیرمستقیم، مولّد تغییر ساختار ذهنیِ بخشی از جامعه بوده‌اند؟! دربارۀ دهۀ هشتادی‌ها و این‌که گسست نسلی واقعیّت دارد یا خیر، قضاوتی صورت گرفته است؟! مجموعه‌ای از راهکارها برای گذار فرهنگی تعیین شده‌اند؟! منطق و مبنای شورا دربارۀ دورۀ پسااغتشاش، در میان نهاده شده است؟! شرح داده‌اند که چرا چنین شد؟ و چرا به این نقطه رسیدیم؟ و در کجا خطا کردیم؟ و چه باید کرد؟ و ... . ارزش این بیاینه از جزوه‌های کوچکِ تبلیغیِ حزب جمهوری اسلامی که در سال‌های پنجاه‌وهشت و پنجاه‌ونه منتشر می‌شد، کمتر است. هیچ افزوده‎‌ای ندارد. متأسّفانه در این بیانیه، هیچ توضیحی ارائه نشده است و افکار عمومی در انبوهی از «اشکال‌ها» و «ابهام‌ها» و «پرسش‌ها» و «دغدغه‌ها»، رها شده‌اند. ۴. این به آن معنی است در این شورا، «احساس مسئولیّتِ اسلامی و انقلابی» چه اندازه است و شورا خویش را نسبت به حوادث فرهنگیِ انقلاب، تا چه حدی مکلّف می‌شمارد. کاش چُرت‌ شورا پاره نمی‌شد و همچنان می‌آسود. در شهر خبرهاست و شورا در خواب. و شاید هم خواب‌زده. از دگرگونی‌های پنهانِ جامعه، بی‌خبر است، و یا ترجیح می‌دهد که تغافل کند. با «محافظه‌کاری» و «بی‌حسی» و «میدان‌گریزی» خو گرفته‌ و آداب «وسط‌نشینی» را به نیکویی آموخته است. ضربه‌هایی که بر پیکر نحیف آرمان و روح‌الله نشستند و جان‌شان را ستاندند، برخاسته از «بی‌عملی‌ها» و «ندانم‌کاری‌ها»ی همین شورا بوده است. محفل گزیده‌اند و از میدان گریخته‌اند. بر خوان نشسته‌اند و از خون بی‌خبرند؛ وگرنه جرعه‌جرعه زهر از جام این حادثه‌های تلخ می‌نوشیدند و تاب نمی‌آوردند. دلبستن به این شورا، جُستن علاج عطش از سراب است. کنشگر اصلیِ میدانِ فرهنگ، همین «نیروها و گروه‌های خودجودش فرهنگی» هستند که بی‌ادّعا و بی‌وزن، در حال جهاد تبیین هستند و تاکنون رنگ این شورا را ندیده‌اند و حتّی اندکی هم حمایت نشده‌اند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
🔻قصّۀ غم‌انگیز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی (۲): نهاد سیاست‌گذار بر منبر موعظه 🖊 مهدی جمشیدی ۵. شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «مواجهه با آنچه در جامعۀ ما بی‌حجابی نامیده می‌شود باید هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد.» اوّلاً، چرا به «جامعه» ارجاع می‌دهید؟ موضع خویش را بیان کنید. شما این نوع از پوشش را چه می‌خوانید؟ می‌خواهید بگویید با جامعه، موافق نیستید؟ یا می‌خواهید هزینۀ به‌کاربردن این تعابیر را نپردازدید و در پشت داوری جامعه، پنهان شوید؟ ثانیاً، جامعه، میان «بدحجابی» یا «ضعف حجاب» و «بی‌حجابی» یا «کشف حجاب»، تفاوت می‌نهد، امّا شما به‌عنوان عقلای فرهنگیِ قوم، همین تفکیک حداقلی را نیز نادیده گرفته‌اید. مشخص کنید که مسألۀ کنونی شما چیست؟ ضعف حجاب یا کشف حجاب؟ یا هر دو؟ ثالثاً، باید اکنون به «مواجهۀ هوشمندانه» توصیه کنید یا باید در طول چهل سال گذشته، طرحی می‌نگاشتید که نشانگر مواجهۀ هوشمندانه باشد؟! رسالت شما این است که به‌جای دعوت به هوشمندی، آن را تعریف و شاخص‌بندی کنید تا به طور عینی، به کار بسته شود. همگان می‌دانند که فعالیّت‌های فرهنگیِ هوشمندانه بر فعالیّت‌های فرهنگیِ طبیعی ترجیح دارند، امّا این وظیفۀ شماست که در مقام طرّاحی راهبردها، روح هوشمندی را بدمید، نه این‌که عاملان و مجریان را به آن فرابخوانید. رابعاً، «مواجهۀ واقع‌بینانه» یعنی چه؟! یعنی واقعیّت اجتماعی، حجاب را برنمی‌تابد؟! ایدئولوژیِ اسلامی و انقلابی، به دیوارِ واقعیّت برخورد کرده است و ناکام مانده است و ازاین‌رو باید از «ایدئولوژی» به نفع «واقعیّت»، عقب نشست؟ یعنی «عینیّت»، آنچنان مقتدر و نیرومند است که خود را بر «ارزش» تحمیل کرده و آن را کنار زده است؟ می‌خواهید «حدنصاب» و «حداقل حجاب» را چه چیزی قرار بدهید؟ ضعف حجاب را به‌عنوان یک واقعیّت اجتماعی پذیرفته‌اید یا برای علاج آن نیز چاره اندیشیده‌اید. ازآنجاکه ضعف حجاب، هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع، می‌خواهید با این دو تعارض همزمان، چه کنید؟ از واقعیّت، چه صدایی شنیده‌اید که می‌خواهید ارزش را به آن مقیّد کنید؟ سایش شرع به نفع عرف، «واقع‌بینی» است یا «سکولاریسمِ تدریجی»؟ «معیار» و «محک»، شرع است یا عرف؟ انقلاب در پی تحقّق شرع در متن عرف بود، یا بُرشی از شرع که عرف آن را برمی‌تابد؟ این مواجهۀ واقع‌بینانه، «مواجهۀ گزینشی» با شرع نیست؟ ۶. در بخشی از این بیانیه نوشته‌اند: «شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از همۀ نهادهای مسئول می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به‌ویژه نسل جوان، به رعایت این فریضه الهی کمک کنند.» امّا اکنون دیگر نباید «توصیه» کرد، بلکه باید «گزارش» خواست و «ارزیابی» کرد که نهادهای فرهنگی چه کرده‌اند. نهاد سیاست‌گذار، «منبر وعظ» نیست که زبان به توصیه گشوده‌اید. تقدّم «تبیین» بر «تقنین»، مراعات نشده و آنان که باید پرچم تبیین را به دست می‌گرفتند، به نظاره نشستند و سکوت اختیار کردند. سال‌هاست که چنین است و شما نیز در برابر این بی‌عملی، منفعل بوده‌اید. هیچ بیانیه‌ای از سوی شما صادر نشد که در آن گفته شود نهادهای فرهنگی، چگونه عمل کرده‌اند و شما چه قضاوتی دربارۀ آنها دارید. کجاست عملی که از جدّیّت و ارادۀ انقلابی شما حکایت کند؟ و جالب این‌که پس از سال‌ها ناکامیِ چالش‌زا، باز هم توصیه و موعظه می‌کنید. از جمله، چرا در مدارس، کسی به پرسش‌های دختران دربارۀ حجاب پاسخ نمی‌دهد؟ چرا به‌جای تبیین و روشنگری، دانش‌آموزان را رها کرده‌اند؟ معاونت پرورشی وجود دارد؟ فعّال است؟ معلمان «قرآن» و «هدیه‌های آسمانی» و «سبک زندگی و تفکّر»، کمترین کمکی به اصلاح ذهنیّت دانش‌آموزان می‌کنند یا بی‌تفاوت هستند؟ آموزش‌وپرورش، اجازۀ گفتگو داده است؟ مجالی را فراهم کرده است؟ مگر جز این بود که از متن مدارسِ رهاشده و سکولار، ضلعی از اغتشاش - که دانش‌آموزی بود – برخاست؟ ۷. شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند در دامی که دشمنان برای ملت ما طراحی کرده‌اند گرفتار نشوند و در زمین غرب که پیوسته درصدد ایجاد انواع دوگانه‌های سیاسی و اجتماعی میان ملت ماست، بازی نکنند.» به‌راستی، این‌که «حاکمیّت» با کشف حجاب برخورد کند، موجب شکاف میان «مردم» می‌شود؟ مگر قرار است که بخشی از مردم چنین کنند که در نتیجه با بخش دیگری از مردم، اصطکاک پیدا کنند؟ در یک سوی این معادله، «حاکمیّت» است و در سوی دیگر، «بخشی از مردم». مسأله، مواجهۀ حاکمیّت است با این بخش از مردم، نه مواجهۀ مردم با مردم. آنان که نخستین بار، سخن از شکاف و دو قطبی‌شدن اجتماعی گفتند، غفلت کردند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ملت شایعه‌پذیر، بازیچه دست دشمن‌ش خواهد بود… هرچند رهبرش علی علیه‌السلام و فرمانده‌اش مالک اشتر باشد… ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
recording-۲۰۲۲۱۲۲۲-۱۲۳۶۴۷.mp3
16.74M
حاج حسین یکتا - آذر ۱۴۰۱ در جمع طلاب قم تحلیلی بسیار مفید و کاربردی حتما بدقت گوش کنید و اگر به دلتون نشست منتشر کنید ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 سرمای دولت سیزدهم 🔹 هر چند عملکرد یکساله دولت رئیسی در موضوع مدیریت انرژی ( تامین برق، بنزین و گاز طبیعی در حد امکانات کشور) قابل قبول بوده ( بویژه در سرمای زیر صفر روزهای گذشته) اما این نکته مثبت به چشم کسی نیامده و دیده نشده است چون مناصب فرهنگی و رسانه ای دولت سیزدهم در دست چند گروه است: ۱) نیروهای اصلاح طلب و دشمنان رئیسی که در اکثر مراکز فرهنگی و رسانه های دولتی جاخوش کرده و مانند گذشته به انعکاس و تقویت مواضع جناح خود و نادیده گرفتن نکات مثبت دولت سیزدهم و تخریب نیروهای انقلاب مشغولند. ۲) نیروهای تازه بدوران رسیده و ناشی که ناگهان از خبرنگاری در یک سایت یا روزنامه به مناصب فرهنگی و مدیریت رسانه های با سابقه دولتی رسیده و فاقد سواد ، تجربه و توانایی لازم برای دفاع از دولت در عرصه فرهنگ و رسانه اند. ۳) دوستانی خوبی که بدون شناخت حوزه فرهنگ و هنر و مشکلات و مسائل خاص آن، مناصب فرهنگی دولت را پذیرفته و الان در باتلاق مربوطه گیر کرده اند! نه دانش و تجربه لازم را دارند و نه جرات و جسارت انقلابی را و به همین علت به جای خدمت به اسلام و انقلاب ، دنبال راضی کردن ضدانقلابهای غاصب حوزه فرهنگ و هنرند و بدیهی است که از این افراد برای دفاع از دولت هم بخاری بلند نشده و نخواهد شد! ❇️ حرف سرما و مدیران فرهنگی دولت رئیسی شد و حیف است از بی توجهی عجیب معاونت خانواده و امور زنان ریاست جمهوری نسبت به تحصن زنان انقلابی چیزی گفته نشود: ▪️ چرا وقتی گروهی از زنان و دختران مسلمان مملکت با هدف دفاع از حریم احکام الهی و حراست از حرمت زن و خانواده و مطالبه انجام وظایف مربوط به این موارد از مسئولان ، در سردترین روزهای سال در محیط های باز اماکن متبرکه، دست به تحصن زده اند، معاونت خانواده و امور زنان ریاست جمهور نسبت به استماع و پاسخ گویی به مطالبات این جمع اقدامی نکرده است؟ اگر معاونت مذکور اراده می کرد می توانست اعتماد این بانوان متدین را جلب کند و با پیگیری مطالبات قانونی و شرعی این گروه ، زمینه خاتمه تحصن را فراهم آورد! ▪️اگر زنان متحصن به معاونت مذکور اعتماد نمی کنند به علت کم توجهی و بی ارادگی مسئولان این معاونت است که قدرت اعتماد سازی و جلب اطمینان متحصنین را ندارند ! 👤 دکتر کوشکی ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
🔴 موضع آقای دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با اظهار نظر سخیف ضرغامی که معیار را خواست مردم می دانست! 👌این یعنی امید به بازگشت شورای عالی انقلاب فرهنگی به ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💵اقتصادی 🤲اعتقادی 📖فرهنگی ⁉️به نظر شما کدام عامل بیشترین نقش را در کاهش نرخ بین خانواده های ایرانی داراست؟ 💰در نگاه اول شاید اکثر افراد مشکلات اقتصادی را عامل اصلی این مسئله بدانند اما این ظاهر ماجراست. اگر مشکل اقتصادی عامل اصلی کاهش فرزند در خانواده‌های ایران بود ، به ناچار باید خانواده های ثروتمند و افرادی که دستشان به دهانشان می‌رسد ، فرزندان بیشتری داشته باشند که اتفاقا اغلب برعکس است و چنین خانواده‌ هایی معمولا فرزندان کمی دارند و یا حتی میلی به آوردن فرزند ندارند! ✅آری ، قطعا مشکلات اقتصادی در قضیه‌ی فرزند آوری بسیار تاثیرگذار هستند اما نقش اول را باید به مشکلات اعتقادی و فرهنگی داد! ⚠️اما مشکل اعتقادی این است که ما بیش از اینکه به خدا و رزاق بودن او اعتماد داشته باشیم ، به مبلغ درآمد ماهیانه‌ی خود اعتماد داریم و با توجه به آن ، فرزند آوری و حتی ازدواج را امری نامعقول میدانیم! که قطعا و یقینا این دیدگاه از منظر قرآن برای یک فرد یکتا پرست ، مذموم و قبیح است!!! [مراجعه شود به قرآن ؛ اسرا۳۲ ، طه ۱۳۲ ، عنکبوت۶۰ ،انعام ۱۵۱ ، طلاق ۲و۳] ⚠️اما مشکل فرهنگی این است ؛ 1⃣نفوذ فرهنگ غربی در زندگی‌های ما 2⃣سختگیری های ما در امر ازدواج و در نتیجه بالا رفتن سن ازدواج جوانان ما ، 3⃣زشت پنداشتن تعداد ۳ فرزند و بیشتر از آن ، 4⃣میل به شاغل بودن در بین بانوان ما، 5⃣فرهنگ مصرف گرایی ما ، 6⃣معماری منازل و نوع چینش وسایل ما در منزل [مثل قرار دادن وسایلی غیر ضروری مثل مبل‌ یا تزیینی‌ جاتِ گرانقیمت در سالن] ، 7⃣بی اعتبار بودنِ شغل مهم مادری در نظر بسیاری از بانوان ما ، 8⃣نگرش های ما به آرامش ، خوشبختی و موفقیت 9⃣و تجمل گرایی های بی مورد ما در زندگی ، باعث شده که زندگی هایمان تاب و توان تحمّلِ تعداد فرزندان زیاد را نداشته باشد و با توجه به موارد مذکور ، معمولا به [نهایتا] دو فرزند بسنده میکنیم! 🤔هنوز هم فکر می‌کنید مشکلات اقتصادی عامل اصلی در کاهش نرخ فرزند آوری هستند؟ ✍ میلاد خورسندی ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
🔴منبر برای تبلیغ کالای ایرانی👌👌 📸تصویری از شهید نواب صفوی در مسجد فخریه در حال معرفی محصولات ساخت داخل کشورمان ▪️ خیلی‌ها پا منبری‌اش بودند. خیلی‌ها از راه دور و نزدیک می‌آمدند مسجد بنشینند پای سخنرانی‌اش. آن روز حرف‌هایش با روزهای دیگر فرق داشت. ایستاده بود پشت بلندگو چراغ را گرفته بود توی دستش. می‌چرخاند و تعریفش را می‌کرد و با آب و تاب می‌گفت «مردم ببینید، ساخت کشور خودمونه.» ▪️طلبه ‌بود. مبارز بود. انقلابی بود. دلش می‌سوخت. می‌دانست کلی کارگر عرق ریختند‌اند تا همین یک چراغ ایرانی ساخته شده. دلش می‌خواست هر طور شده کمک کند مزد زحمت‌شان را بگیرند💯 ▪️ او ۶۰ سال پیش و در زمان طاغوت پهلوی بینشی داشت که اکنون بسیاری از مدیران کشور و حتی بزرگان حوزه علمیه ندارند. مبلغان، علما، دفتر تبلیغات، ائمه جمعه و مراجع معظم تقلید، چقدر به وظیفه خود در تبلیغ امر تولید ملی عمل کرده اند. طلاب، چند منبر برای حمایت از تولید ملی رفته‌اند؟ آیا ادله فقهی و قرآنی استقلال اقتصادی از حجیت ساقط شده است؟!! ⏪متاسفانه شهید نواب صرفا بعنوان قاتل برخی از سران پهلوی شناخته شده است حال انکه فدائیان اسلام اساسا یک جریان فرهنگی بود نه چریکی. گرچه مورد سوء استفاده جریان ملی گرا واقع گشت... ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
شاهچراغ ۳.MP3
23.72M
شاهچراغ ۳ مجموعه شاهچراغ به تحلیل حوادث اخیر می‌پردازد. مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند « در این قضایای اخیر، نقشه‌ی دشمن نقشه‌ی جامعی بود ... نقشه‌ی دشمن نقص نداشت» حال پرسش بسیار مهم این است که در این نقشه جامع کدام عنصر نقش محوری داشت؟ پاسخی که مانوئل کاستلز به این پرسش می‌دهد «شبکه » است. قسمت سوم مجموعه شاهچراغ به تبیین این موضوع می‌پردازد. @madrese_amin ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا