eitaa logo
آموزش|مجسمه خمیری
799 دنبال‌کننده
813 عکس
243 ویدیو
0 فایل
سلام مهربون❤ فخار هستم مربی مجسمه سازی. اولین کانال تخصصی مجسمه سازی تو ایتا ۸/۱/۱۴۰۲ ارتباط با من @honarkade_gandom00 🔴برای ساخت محتوا انرژی و زمان گذاشته میشه.🤗 لطفا از آموزش های کانال کپی نکنین ممنون از درک شماعزیزان🥰
مشاهده در ایتا
دانلود
. قشنگم اینجا میتونی 👇🥰😘 💕واریزی ها 💕رضایت ها 💕نمونه کارها هنرجوهای قشنگم ببینی ❤️😘👇 رضايت ازدوره خصوصی مجسمه سازی ممنونم از اعتماد هنرجویان عزیزم 🙏❤️😘 .
. قشنگم 🌹❤ به نیت فرج آقا وسلامتی شون خوندن دعای فرج فراموش نشه شب تون خوش و مهدوی عسلای من😘🤗🌛🌙 .
. سلام قشنگم 🌹 صبح بخیر 🌞 .
. شکرگزاری روزانه 🤲 دلخوشم به خدا … سفره‌ای که پهن کرده‌ای و بدون منت به همه می‌بخشی! به بخشنده بودنت و اینکه مرا می‌بخشی و در آغوش می‌گیری! به قدرتت که از عدم زندگی می‌آفرینی! خدایا شکرت🤲 https://eitaa.com/honarkadegandom .
. هنرجوی های عزیزم👆😘🌹 امروز تا این قسمت فیلم برداری اش گرفتم. ادیت فیلم ها انجام بدم تا عصر تو کانال گذاشته میشه 😘🥰❤️ .
آموزش|مجسمه خمیری
. هنرجوی های عزیزم👆😘🌹 امروز تا این قسمت فیلم برداری اش گرفتم. ادیت فیلم ها انجام بدم تا عصر تو کانا
. اگه دوست داری تو آموزش خصوصی شرکت کنی زود باش قشنگم 😊🥰 این مجسمه آخر تکمیل بشه شهریه افزایش قیمت داره ☺️ تواین آموزش کار بااسفنج یاد میگیری👌 .
. نکته ی مهم درباره دوره خصوصی مجسمه سازی اینه که: پشتیبانی دوره کامل هست و تازمان یادگیری تون توسط خودم انجام میشه نه ادمین.. این مورد خیلی برای من مهمه⛔️❌ هر چقدر هم که به تعداد هنرجوها اضافه بشه، این مورد به هیچ وجه تغییر نمیکنه💯 و تا زمانی که به مرحله یادگیری حرفه ای برسید خودم در کنارتون هستم✋ .
سلام قشنگم 🌹 روز آدینتون بخیر 🌞
. شکرگزاری روزانه🤲 💢خدایا شکرت که به من و خانواده‌ام سلامتی دادی. 💢خدایا شکرت هر روز نعمت‌های بیکرانت را وارد زندگی‌ام می‌کنی و یک نگاه قشنگ بهم می‌بخشی. 💢خدایا شکرت که هر لحظه مرا به مسیر درست و راه راست هدایت می‌کنی. 💢 خدایا شکرت که ایمان و باورم را روز به روز قوی‌تر می‌کنی. https://eitaa.com/honarkadegandom .
بچه ها درچه حالین؟ ما داریم میرم بیرون تفریح 🥰 شاید اونجا آنتن نداشته باشه ☺️
سلام قشنگم 🌹 صبح بخیر 🌞
. شکرگزاری روزانه 🤲 خدایا سپاس بی‌کران مرا بپذیر که تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم. تو را بخشنده پنداشتم و گنهکار شدم. تو را وفادار دیدم و بی‌وفایی نمودم. ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم. تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم. اما..... تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده‌ات ماندی؟ خداوندا! به دل نگیر اگر گاهی، زبانم از شکرت باز می‌ایستد. تقصیری ندارد، قاصر است. کم می‌آورد در برابر بزرگی ات؛ لکنت می‌گیرند واژه‌هایم در برابرت. در دلم اما.... همیشه ذکر خیرت جاریست. تو را دوست دارم و بی‌نهایت سپاسگزارم. https://eitaa.com/honarkadegandom .