.
عزیزای
دلم پیام داشتم از طرف
شما مهربونا که
درخواست تمدید جشنواره تخفیفی
داشتین
تا روز #شنبه_16_تیر_میتونین
#باتخفیف تو دوره های خصوصی شرکت کنین.
روز 17تیر اول محرم هست
وتا آخر محرم و صفر جشنواره تخفیفی نداریم😊🥰
.
.
قشنگم
برای دوره های خصوصی
عزیزانی که دوست دارند
میتونن قسطی هم ثبتنام
کنن.
الان نصف مبلغ پرداخت میکنین
ماه بعد بقیه شهریه
پرداخت میکنین وبعد تسویه لینک
کانال براتون فرستاده میشه.
.
.
چراغے برایتان روشن مےڪنم،
در تاریڪے قلب سیاہ شب،
آنگاہ از خدا مےخواهم
اگر در تاریڪے غم اسیر تنهایے شدید،
چراغ امیدتان روشن بماند…
شب زیباتون بخیر و خوشے
.