انشاءالله از عاشورا تا اربعین سیدالشهداء
چله رو ادامه میدیم به نیت فرج، رزق اشک، توفیق سربازی حضرت عصر و مشمول نیمنگاه حضرت شدن.
اگر عزیزی میخواد بمونه همینجا عضو باشه که تعداد مشخص باشه، اگر هم نکته ای دارید پیوی [ @hohose ] بهم بگید. کربلا انشاءالله.
یاعلیمدد