امان نامه!
و امان از این امان نامه ها..
چه در ما دیدید که به ما چنین پیشنهادی میدید حرامزاده ها؟
...
ترجمه توییتِ صفحه
منسوب به قاتلین سیدالشهدا:
خامنهای را تسلیم [اسرائیل] کنید تا شانسی برای صلح، لغو دائمی تحریمها، کیفیت زندگی در سطح اروپا و اتحاد با ناتو داشته باشید، پیوستن به جهان آزاد را انتخاب کنید..
به قول یکی از رفقای شاعر ما؛
یا اباعبدالله
#تو_را_مکر_صهیون_به_گودال_برد..!
@hoot110
هدایت شده از «مَلـجأ»
مارا کسی نخواست، تو هم گر نخواستی
در گوشمان بگو که بمیریم گوشه ای....
هدایت شده از مکانیک!!
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰🔰 فرقی نمیکند ابوعبیده شهید شده باشد یا نه، به اذن الله این وعده او محقق میشود:
🔹 غزه گورستان متجاوزان خواهد شد...
#حماس
#انصارالله
#یمن_قهرمان
➖➖➖➖➖➖
💠کانال مکانیک💠عضوشوید👇
https://eitaa.com/ka100313
درخواست گردان های قسام، جهت خواندن دو رکعت نماز در شب
جمعهٔ این هفته به نیت رفع مشکلات مردم غزه
"دعوة لاستمطار الفَـرَج لأهـل غـزة"
كتائب الشهيد عز الدين القسام
تدعو أبناء أمتها للتضرع إلى الله تعالى
لكشف الكرب عن إخوانهم في غزة، وذلك
بالتوجه إليه تعالى بركعتين خاشعتين
في جوف الليل
#انسان_مقاوم
#نظم_مقاومت
@mssadeghi_ir
•من كتاب ذكرياتي مع أبي للسيد محمد مهدي نصر الله•
التعقيب:
من وصاياه أن لا أنساها أن ألتزم دائماً بالتعقيب بعد الصلاة.
قال لي ذات مرَّة:"عوّد نفسك على البقاء بعد إتمام الصلاة لمُدّة في المكان نفسه فوق سجادة الصلاة ولو كانت مُدَّة قصيرة وألاَّ يخلو وقتك بعد الصلاة من التعقيب حتى لو كان عملاً واحداً مثل تسبيحة الزهراء(ع) ثم نصحني بقراءة هذا الدُّعاء من التعقيبات العامة بعد كُلّ صلاة:
[ سبحان من لا يعتدي على أهل مملكته سبحان من لا يأخُذ أهل الأرض بألوان العذاب سُبحان الرؤوف الرحيم اللهُمَّ اجعل لي في قلبي نوراً وبصراً وفهماً وعلماً إنكَ على كُل شيء قدير]