eitaa logo
حـوت
84 دنبال‌کننده
62 عکس
22 ویدیو
0 فایل
‌ ' لااله‌الا‌انت، سبحانك‌ انى كنت‌ من‌الظالمين ' ‌ قلم؛ @Hovalbaten
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا مارا برای جهاد در راه خودت آماده کن و قلب های مارا محکم گردان بسم الله الرحمن الرحیم ؛ ‌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
أحلى، أيسر و اَنفع الأمور ..🤍
کدام طرفِ تاریخ ایستاده ای؟..
مراسم چهلم شهید فرج الله شوشتری زمان: ۹ صبح، پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه مکان: مجتمع آیه ها، مشهد مقدس @isar_news
هدایت شده از عقیق
🔻رهبر معظم انقلاب: ما داغدار و عزادار خون‌های ریخته شده در فتنه دی‌ماه هستیم 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: ✏️ خونهایی بر زمین ریخته شد. ما داغداریم. من عرض میکنم ما عزاداریم به خاطر خونهایی که ریخته شد. یک عدّه‌ای خود آن مفسدین و فتنه‌گران و کودتاچی‌ها بودند، یک عدّه‌ای آنها بودند که اجل مهلتشان نداد و به درک واصل شدند و سر و کارشان با خدا است. با آنها کاری نداریم. لکن یک عدّه‌ای دیگر بودند که جزو آنها نبودند. سه گروه بودند، سه دسته. من کشته‌ها و جانباخته‌ها را به سه دسته تقسیم میکنم: ✏️ یک دسته نیروهای مدافع امنیّت و مدافع سلامت نظام بودند، چه نیروهای انتظامی، چه نیروهای بسیجی و سپاهی و چه کسانی که در کنار اینها حرکت میکردند. شهید شدند. اینها جزو برترین شهدایند. یک دسته اینهایند. ✏️ یک دسته رهگذرها هستند؛ وقتی که فتنه‌گر در داخل شهر فتنه برپا میکند، فقط افرادی که مواجه با او هستند از بین نمیروند، مردم بی‌گناه در خیابان دارد راه میرود طرف محل کسبش و طرف خانه‌اش، یک عدّه هم از اینها شهید شدند. اینها هم شهیدند به خاطر اینکه در فتنه‌ی دشمن به شهادت رسیدند. این گلوله از هر جا آمده باشد در فتنه‌ی دشمن این اتّفاق افتاده است و اینها شهیدند. دسته‌ی دوم هم شهیدند. ✏️ دسته‌ی سوم آن کسانی هستند که فریب خوردند، سادگی به خرج دادند، بی‌تجربه بودند، با فتنه‌گرها همراه شدند، من میخواهم بگویم آنها هم از ما هستند؛ آنها هم بچه‌های مایند، آنها هم یک عده‌ای‌شان پشیمان شدند، بعضی‌شان به من نامه نوشتند که ما آن روز آمدیم در خیابان و چه و چه و چه، ما را حلال کن. در زندان هم نبودند، آزاد بودند. پشیمان شدند، اشتباه کردند. آن کسانی که از اینها کشته شدند آنها را هم مسئولین شهید محسوب کردند، خوب کردند. ✏️ بنابراین دایره‌ی جانباختگانمان که به عنوان شهید اینها را حساب میکنیم دایره‌ی وسیعی است. به جز آن اصحاب فتنه و سردسته‌ها و کسانی که از دشمن پول گرفتند، اسلحه گرفتند، به غیر آنها بقیه چه عناصر مدافع امنیت، چه رهگذرها و چه حتی کسانی که با فتنه‌گرها چند قدمی حرکت کردند اینها فرزندان ما هستند؛ ما برای اینها طلب رحمت میکنیم، طلب مغفرت میکنیم، اشتباه کردند، خدای متعال از اشتباه اینها درگذرد ان‌شاءالله. ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ ✅کانال عقیق @aghigh_ir
📣 تجمع دانشگاهیان در محکومیت هتک حرمت مقدسات و ساحت رهبر انقلاب 🔷 در هر جایی، در هر مکانی و در هر زمانی، اگر یاری کردن و همراهی کردن در قدم های انقلاب فراهم باشد ولی کوتاهی صورت گیرد ، مطمئن باشید به تمام راه های رفته شده در این راه کوتاهی کرده‌اید. 🚨 توهین به مقدسات و رهبر انقلاب را هرگز نباید ساده گرفت . باید بر آن تاخت و کوتاه نیامد. ⏰ زمان: دوشنبه ۴ اسفندماه، ساعت ۱۳ 📌 مکان: دانشگاه فردوسی، مقابل ساختمان شهید جمهور(سازمان مرکزی) ▫️نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد @nahadfum
هدایت شده از وحید یامین پور
بسوز ای سعی باطل پرچم ایران نمی‌سوزد
هدایت شده از وحید یامین پور
🇮🇷