eitaa logo
حـوت
84 دنبال‌کننده
62 عکس
22 ویدیو
0 فایل
‌ ' لااله‌الا‌انت، سبحانك‌ انى كنت‌ من‌الظالمين ' ‌ قلم؛ @Hovalbaten
مشاهده در ایتا
دانلود
به شریف‌ترین مردم... به ملت مقاومتِ صبور، استوار و فداکار... به مردم جنوبِ مقاوم، بقاعِ سرافراز و ضاحیهِ سرافراز... امروز ما بر آستانه یک پیروزی بزرگ و تاریخی ایستاده‌ایم؛ پیروزی‌ای که به‌واسطه فداکاری‌های مجاهدان، خون شهدا و ایستادگی و صبر بی‌نظیر شما محقق خواهد شد... در این لحظات سرنوشت‌ساز، از شما می‌خواهیم صبر و پایداری بیشتری پیشه کنید، منتظر بمانید و پیش از صدور اعلام رسمی نهایی آتش‌بس در لبنان، به روستاها، شهرها و مناطق هدف‌قرارگرفته در جنوب، بقاع و ضاحیه جنوبی بیروت بازنگردید؛ چراکه این دشمن حیله‌گر و وحشی که تلاش می‌کند از تصویر شکست خود بگریزد، ممکن است به اقدامات غافلگیرانه‌ای دست بزند تا صحنه‌ای ساختگی ایجاد کند و چنین وانمود کند که به دستاوردی رسیده که در میدان نبرد نتوانسته به آن دست یابد. ان‌شاءالله به‌زودی به روستاها و خانه‌های خود بازخواهید گشت؛ سرافراز، با سربلندی، عزیز و پیروز، همان‌گونه که همیشه بوده‌اید. - المقاومة الإسلامية في لبنان 🇱🇧 ‌
خدایا اگر در حق مردم لبنان کوتاهی کردیم مارو نبخش..! لیاقت ما آتش دنیا و جهنم تو هست [ در کمتر از نیم ساعت صد نقطه در لبنان به طور بسیار شدید توسط رژیم بمباران شده ]
قتل عام مردم لبنان و ضرورت واکنش فوری 🔰 ویراست و توئیت 🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
ولله الحمد، شروع حملات موشکی از جنوب لبنان
سدد رمیهم یا رب ❤️🇱🇧
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کی انقدر بی‌غیرت شدیم...!؟
هشدار دوباره رژیم صهیونیستی به لبنان
آقایون ۳۶ ساعت گذشت، باید چه اتفاقی بیفته تا به روی خودتون بیارید..
هدایت شده از وحید یامین پور
رهبری عزیز به‌جای "آتش‌بس" از تعبیر تأمل برانگیز "سکوت صحنه‌ی نبرد" استفاده کردند. ➕️ @Yaminpour
هدایت شده از شیخ اسماعیل رمضانی
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ما قبل از اجازه مقام معظم رهبری به مذاکره وظیفه خودمان را انجام دادیم. حالا با اجازه ایشان برای مذاکره( هر چند بنا به شرایطی باشد که خود ایشان می دانند ) نیروهای جبهه حق به چهار محور مهم و اصلی تقسیم نیرو شده اند. جبهه خیابان ، مذاکره ، میدان ( نظامی ها ) و لبنان همانطور که رزمندگان پشت لانچر و پدافند به دلگرمی پشتیبانی شما مردم خیابان می جنگیدند حالا رزمندگانی باید بروند به دلگرمی پشتیبانی شما در پوشش مذاکره بجنگند. تاکید می کنم در پوشش مذاکره بجنگند همانطور که با شهید و زخمی شدن و شکست خوردن رزمندگان پشت لانچر و پدافند غمگین می شدیم و با پیروزی شان خوشحال ولی هیچکدام از این ها چیزی از حمایتمان کم نمی کرد. حالا باید به رزمندگان مذاکره کننده هم همین پیام را برسانیم که با دل قرص بجنگید هر چند به نتیجه مطلوب رسیدن شما بسیار بعید است اما این چیزی از حمایت ما کم نمی کند شکست و پیروزی مذاکره کنندگان برای ما با شکست و پیروزی رزمنده پشت لانچر تفاوت نمی کند. اما الان فوری ترین واجب و نیازمندترین رزمندگان به پشتیبانی ما رزمندگان لبنان هستند. پیشنهادهای ذیل را به برادران اداره کننده تجمعات و مسئولین تقدیم می کنم هر چه را امام زمان ع به دلشان انداخت انجام می دهند ان شاء الله ۱_ در تجمعات و کاروان های خودرویی از پرچم لبنان به همان تعداد پرچم ایران استفاه کنید یعنی هر کسی در یک دست پرچم ایران داشته باشد و در دست دیگر پرچم لبنان ۲_ در تجمعات و کاروان های خودرویی از مداحی های عربی و سرودها و شعارهای حماسی مورد علاقه لبنانی ها استفاده کنید. بگذارید مردم لبنان سرودهای خودشان ، شعارهای خودشان را از زبان شما بشنوند ۳_ در تجمعات ، مساجد و هیئت ها برای کمک به مقاومت لبنان از مردم انفاق مالی جمع کنید و مسئولین راهی برای رساندن این پول ها به مقاومت لبنان باز کنند. ۴_ مسئولان رسانه ای کشور پویش ( فدای لبنان ) راه بیندازند تا مردم لبنان ببیند چقدر از مردم ما حاضرند در لبنان کنار برادران وفادار به حق با کثیف ترین حکومت روی زمین بجنگند. بعد از شنیدن صدای موشک ها و انفجارها حالا دیگر همه با چشم سر دیده اند که امنیت لبنان امنیت ماست و امنیت ما امنیت لبنان است ، ما و لبنان نداریم و همه جغرافیای مقاومت در یک جبهه یکپارچه در حال مبارزه ایم. ۲۱ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
🇱🇧❤️🇮🇷