دلتون بگیره چیکار میکنین؟
بعدش حالتون بد بشه چی؟🥲
من،
گله هامو تو دفترم واسه حضرتمادر مینویسم...
بعدشم اونقدری گریه میکنم تا خوب شم:)
شما چی؟
#گمنام
گمنام بمیرییییییییییییییی🤌🏻😁
......................
عجله نکن...
منم میدونم نبودنم بهتره❤️🩹
زمان زود میگذره...
#گمنام
حَورّاءَ:)🖤✨️
گمنام بمیرییییییییییییییی🤌🏻😁 ...................... عجله نکن... منم میدونم نبودنم بهتره❤️🩹 زمان زود
خیلیییی ببخشیدا
ولی میشه اینجوری دیگه حرف نزنین
یه بار واسه من همچین حرف هایوو
زدین هیجی نگفتم اما بخدا قسم
اگه یک بار دیگه این حرف هارو
بشنوم یا ببینم زدین کل چنلو حذف میکنم گفتم که یادتون باشه من سر
دوستام با هیججج کس شوخی ندارم!
#طرفدار_سید
سلام عزیزای دلم ببخشید معذرت میخوام ولی دیگه نمیتونم فعالیت کنم ببخشید خدا نگهدار 🥺😔
#منتظر
حُسینجان!
بتکانازسـرورویمغمِدلتنگیاترا .
#صلیاللهعلیكیااباعبدالله 💔
#طرفدار_سید
فرمودند:
ما را برای دنیا نیافریدهاند!
و برای دنیا فقط به تلاش کردن،
فرمان داده نشدیم؛
به دنیا آمدیم تا
در آن "آزمایش" گردیم!🌱
| -امیرالمومنینعلیهالسلام |
#طرفدار_سید
میگفت که.
عظمت نوکری،درخونه ی
امام حسین رو،زمانی میفهمی...
که شب اول قبر،
وقتی زبونت بنداومد...
یه وقت می بینی یه صدایی میاد
میگه نترس من هستم.. 🌱❤️
#طرفدار_سید