ماروازجنگمیترسونید ؟.
بچههاتویکوچه ؛
[ آمریکا ، آمریکاحواستباشهها . . ] !.
آرهخلاصه . 🙂😂
#گمنام
بچه ها دمتون گرم همه چیتون عالیه💖
....................
ممنونم که کنارمون هستین و بهمون روحیه میدین🥺
بمونین برامون با شما قشنگتریم🤍🌱
#گمنام
https://eitaa.com/horaal/2074
تو چنل هست اون رفیقت؟
........................
بله🤌🏻🫀
#گمنام
https://eitaa.com/horaal/2073
چطوری میشه؟
مگه استاد ۲۱ سالشون نیست
چطوری ۳ تا بچه دارن
......................
چییییی میگییییی😑
دوست عزیز
استاد الان ۴۰ سالشونه ماشاالله🥺
مغزم دودکرده😂
کجا سِیر میکنی؟
#گمنام
https://eitaa.com/horaal/2071
ولی رفاقت بین طرفدار و گمنام
منو یاد سید و حاجی میندازه
خداییش خیلی باحالن جفتتون قاری قرآن نیستین
که هستین عاشق اهل بیت نیستین که هستین
مهربون نیستین که هستین صبور نیستین که هستین که از نظرم طرفدار خیلی صبوره ولی گمنامم صبوره ولی از همه مهمتر حاضرین برای هم همه کاریو بکنین
........................
الهیییییی🥺❤️
نظر لطفته قربونت برم🥲
اگر لایق باشم
به عنوان رفیق قرآنی شناخته میشم...🙃🌱
امیدوارم بتونیم نظر ائمه رو جلب کنیم
که شدیدا به شفاعتشون نیاز داریم:)❤️🩹
یچیزی بگم؟؛
من جدیدا دارم طعم رفاقتو حس میکنم🥲
طرفدار خیلی صبوره درسته🥺
منم صبورما...
بقول خودت اما...😅😂😂😂
#گمنام
حَورّاءَ:)🖤✨️
https://eitaa.com/horaal/2073 چطوری میشه؟ مگه استاد ۲۱ سالشون نیست چطوری ۳ تا بچه دارن .............
گمنام جان سید حسنین ۴۰ سال
و ۱۰ ماه ۸ روزشونه🥺🌱
#طرفدار_سید
حَورّاءَ:)🖤✨️
https://eitaa.com/horaal/2071 ولی رفاقت بین طرفدار و گمنام منو یاد سید و حاجی میندازه خداییش خیلی ب
اوخییییی🥺
نظر لطفتونه نسبت بهمون🥺
خوشحالم به عنوان رفیق
قرآنی شناخته شدیم🥲❤️
بله منم شاید تازه دارم معنی
رفیق و میفهمم معنی اینکه
همه میگن دوستم دوستم
یعنی چی تازه میفهمم
که تو زندگی رفیق مهمترین چیزه🥺
صبوری منم که لطف خدا و ایمه
معصومینه مگر نه من لایق
هیچ گونه تعریفی نیستم🥺❤️🩹
#طرفدار_سید
حَورّاءَ:)🖤✨️
اوخییییی🥺 نظر لطفتونه نسبت بهمون🥺 خوشحالم به عنوان رفیق قرآنی شناخته شدیم🥲❤️ بله منم شاید تازه دارم
دورت بگردم از نظر من تو هیچی کم نداری
یه رفیق همه چی تموم🥲✨🫀
#گمنام
شات از چت تون
.....................
کلمو بکوبم تو دیوار
یا سر به بیایون بزارم؟😐
به پیررر
به پیغمبر
به دین
به آیین
والله
باالله
تاالله
هرکدوممون تاحالا ۱۰ بار دادیممممم
میشه ندم؟🥺😂😂
#گمنام