eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
188 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
کمکم کنید تا پیکرش را حمل کنم ..
+عشق پرسید ك دشوارتر از مردن چیست ؟ عقل فرمود ؛ فراق از همه دشوار تر است اشک پرسید مگر راه علاجی داری؟ عقل گفتا که فراق است و دگر درمان نیست؛
حالا علی مانده و ؛ یک عمر خاطره💔..
https://eitaa.com/horaal/4293 چند وقتیه خیلی نتونستم کار کنم فکر هم نمیکنم پیشرفت کرده باشم هنوز صدام اون ویزی که میخوام نمیشه توقع زیادی ندارم و لی وقتی صدای خودمو گوش میدم اصلا راضی نیستم حس میکنم خشک میخونم ولی کتاب نماز باحال رو گرفتم دارم میخونم بنظرم واقعا کناب قشنگیه ....... الهییی دورت بگردممم🥺🥺 بله تعریف این کتابو خیلی شنیدم:) نگا کن عزیزم این چیز هاییو که میگی کاملا عادیه چون هرکسی در تلاوتش فکر میکنه خوب نمیخونه من این پیشنهادو بهت دارم صدای خودتو ظبط نکن چون اگه ظبط کنی و دوباره بشنوی اکثرا حس میکنی خوب نیست یا اگه ظبط میکنی بده بقیه گوش بدن و نظر بدن نه خودت🥲🥺🖤
https://eitaa.com/horaal/4301 اخه میدونی چون دوستان هستن فکر می‌کنم هرچی بخونم میگن قشنگه و خوبه ........ خب ازشون بخواه که راستشو بگن یا اصلا واسه مادرت بخون مادر همیشه راست و صادقانه حقیقت و میگه🥺😅❤️‍🩹
-این شـَبا حال و هـَوای ِخونـَمون خیلی عـَجیبہ.. التِماست میکُنَم بیشتـَر بـِمون عَلی غَریبہ..؛💔
نگهداری دوتابچه به صورت همزمان خیلی قشنگ تر تصوره🥺✨✨✨
آبرویِ نمازمان تسبیحاتِ شماست 🖤
حقیقتا احساس میکنم اگه باباعلی نبود, الان منی هم وجود نداشت:))