با سلامی به سوی گنبد نورانی تو
حال هرکس که غمی داشته جا میآید ..
#السلاموعلیکیاضامنآهو✨
سلام عزیز خواهر حالتون چطوره خوبید ؟؟🎀🤍 چه خبرا چیکارا میکنید ؟ 💛من که الان توش کلاس مجازی هستم و شاد هم نمیاره و اومدم ایتا 🫡 ( وی از دست شاد خسته شده ) 😂 طرفدار باورت میشه ۴ روز دیگه عیده ؟ اینقدر که امسال بد بودش انشالله زودتر تموم شه 🥲 # پناه
........
سلااام پناه جانممم خوبیی؟🙂ماهم خوبیم الحمدالله🤌🎀
ما هم الان مجازی داریم ولی در ایتا جان به سرمیبریم😂💔🤌
هعییی اصلا من نموخوام
ماه رمضون انقدر زود
تموم شهههه🙂😭
دلم میتنگه براااش:))
ارههه فقط تمومم شهه✨
https://eitaa.com/horaal/6438 واقعاااا ماه رمضون امسال خیلی زود تموم شد اصلا هیچی نفهمیدم 😂🥲 امسال محفل هم قسمت هاییش کات شد که به نظرم جذابیت برنامه یک خورده🤏🏻 کم شد به خاطر اون شوخی هاش و اینا 🙃 #پناه
........
دقیقااا فقط گذشتتت:))
انشاالله کامل بعد جنگ
و عزا عمومی پخش میشه
ولی مایی که ۶۴ روز
پشت سرهم محفل داشتیم
بدون محفل چی کنیم؟😭💔
#طرافدارسید
https://eitaa.com/horaal/6438 فکر کردم فقط من تو ایتام 🤣 #سیدنا
.....
نه خواهر شاد
همه و اسی کرده😂💔
https://eitaa.com/horaal/6441 ولی انگار دیروز بود قسمت اول محفل ستاره ها #سیدنا
......
آرههههه واقعااا🥲💔😭
سلام خوبید ؟ حالا بدون محفل بدون حامین ...... چی کارکنیم 🖤 چقد زود می گذره زندگی
........
سلام عزیزممم
ممنونم خودت خوبیی؟🥲🤌
نمیدونم حقیقتا ...
عادت کردیم ...
باید برگردیم به عقب
بشینیم از قسمت اول
محفل ستاره ها ببینیم🥲💔😭
من قبلا قرآن رو حفظ می کردم ولی از وقتی مدرسه ها شروع شد ..... الان فقط بخاطر محفل دوباره از اول ماه رمضون شروع کردم🥲
.............
الهییی عزیزمممم:)))
ول نکن عزیز ادامه بده🥲🤌
#طرافدارسید
نمیدونم بدون محفل، بدون حامنین چطور زندگیمو بگدرونم واقعا خیلی سخته💔🫠. مثل اینکه روزا خیلی زود میگذره بامن پدرکشتگی دارن، نمیخوام جمعه بیاد و زود الوداع رو بگیم😢🥲.
...............
ما حامین و همیشه داریم
انشاالله ، محفل های استانی بعد محرم میشه کلیی عکس و فیلم منتشر میشه اصلا محفل ستاره های ۲ هنوز پخش نشده
اره واقعا نمیخوام تموم شهه🥲💔
عزیزم میگی محفلای استانی میان، اونروز که قرار بود بیان اهواز من و دوستام خیلییییییی ذوق داشتیم یعنی از ذوق و شوقمون مدرسه رو، روسرمون گذاشتیم، اما وقتی شنیدم تومدرسه ترامپ کله زرد حمله کرده کل امیدمو از دست دادم یعنی بنظرت میان اهواز؟ 🥺🥺🥺 من فقط میتونم بگم کل عمرم مدیونشون میمونم همشوووون همشوون حتا کارگردان برنامه محفل�. خدا نگهدارشون باشه و از شر کل ظالم دور بدارتشون🥹🥲!
...........
اوخیییی ارههه هممون واسه ولادت امام حسن خیلییی ذوق داشتیممم که متاسفانه ..
اشکالی نداره🥲🤌
اره واقعا خیلی هامون مدیونشیم انشاالله که بیان اهواز برامون یه عالمههه عکس و فیلم بگیری و بفرستی🙃🤌✨