eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
187 دنبال‌کننده
2هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/horaal/6441 ولی انگار دیروز بود قسمت اول محفل ستاره ها ...... آرههههه واقعااا🥲💔😭
سلام خوبید ؟ حالا بدون محفل بدون حامین ...... چی کارکنیم 🖤 چقد زود می گذره زندگی ‌........ سلام عزیزممم ممنونم خودت خوبیی؟🥲🤌 نمیدونم حقیقتا ... عادت کردیم ... باید برگردیم به عقب بشینیم از قسمت اول محفل ستاره ها ببینیم🥲💔😭
فقط ناشناس اولی خراب شده بود لینک هارو درس کردم جدیدگذاشتم🥲🤌
من قبلا قرآن رو حفظ می کردم ولی از وقتی مدرسه ها شروع شد ..... الان فقط بخاطر محفل دوباره از اول ماه رمضون شروع کردم🥲 ............. الهییی عزیزمممم:))) ول نکن عزیز ادامه بده🥲🤌
نمیدونم بدون محفل، بدون حامنین چطور زندگیمو بگدرونم واقعا خیلی سخته💔🫠. مثل اینکه روزا خیلی زود میگذره بامن پدرکشتگی دارن، نمیخوام جمعه بیاد و زود الوداع رو بگیم😢🥲. ..........‌..... ما حامین و همیشه داریم انشاالله ، محفل های استانی بعد محرم میشه کلیی عکس و فیلم منتشر میشه اصلا محفل ستاره های ۲ هنوز پخش نشده اره واقعا نمیخوام تموم شهه🥲💔
عزیزم میگی محفلای استانی میان، اونروز که قرار بود بیان اهواز من و دوستام خیلییییییی ذوق داشتیم یعنی از ذوق و شوقمون مدرسه رو، روسرمون گذاشتیم، اما وقتی شنیدم تومدرسه ترامپ کله زرد حمله کرده کل امیدمو از دست دادم یعنی بنظرت میان اهواز؟ 🥺🥺🥺 من فقط میتونم بگم کل عمرم مدیونشون میمونم همشوووون همشوون حتا کارگردان برنامه محفل�. خدا نگهدارشون باشه و از شر کل ظالم دور بدارتشون🥹🥲! ........... اوخیییی ارههه هممون واسه ولادت امام حسن خیلییی ذوق داشتیممم که متاسفانه .. اشکالی نداره🥲🤌 اره واقعا خیلی هامون مدیونشیم انشاالله که بیان اهواز برامون یه عالمههه عکس و فیلم بگیری و بفرستی🙃🤌✨
کانالت خیلی قشنگه بخصوص عکسایی که میزاری، میشه بیشتر از این عکسها بزاری، من که با اجازه شما خوشگل خانوم میزارم پروفایلممم🤍✨ دستت دردنکنههه به قول حسنین مردمممم براتتت😅💝💝💝 .................. اییی فدااات بشم منننن ، چشممم حتمااا میزارممم🙃🤌 من گذاشتم که ازش استفاده کنید عزیزمم🥲🎀 خدانکنهههه خواهش میکنم:))
میدونید چی از امام حسین خواستم؟ یه روز منو دعوت کنه حرمش بعد اونجا استادحسنین رو ببینم... ✨ بعد به ایشون بگم که چقدر مدیونشونم✨ یعنی میشه یه روز؟ 🥺🥺🥺 ........... آخییی ، آرههه انشاالله یه روزی بشه واقعاا استاد حسنین و از نزدیک ببینی و به ارزوت برسی😊🤌
خدااااااااااا😅 «بعد از شادِ محدودم، به ایتا و کانال حوراء و حامنین پشتم گرمه!» خوبه؟ 😅 ................... ایی دورت بگردم من الهییی نظر لطفته🥲🤌🎀🎀
ایران ذوالفقار علی❤️‍🔥:)
کشوری که شیر زنانش حین تدفین شهدای پاکشان جای اشک ریختن رجز میخوانند کشوری که بعد از بارها ترور،رئیس جمهور و مقاماتش در راهپیمایی لاتی راه میروند؛ کشوری که حین جنگ تنها کالایی که در آن کمیاب میشود پرچم است... هیچ وقت نابود نخواهد شد....