eitaa logo
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
187 دنبال‌کننده
2هزار عکس
2.1هزار ویدیو
7 فایل
السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)🖤 اینجا جایی که همگی ما در کنار قرآن و اهل بیت دورهم جمع شدیم✨️🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/4668905 خراب شد:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4709139 کپی؟لا حبیبتی فقط فور🙂🖤✨️
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام خواهر🤍 خوبی ؟؟ طرفدار جونمم والا یک سوال داشتم که خیلی مهمه خواستم کمکم کنید البته اگه راجبش اطلاعاتی داشتید بچه های کانال هم اگه شما میدونستید جواب سوالم رو ممنون میشم جواب بدید 🤍‌ سوالم اینه من برای انتخاب رشته واقعا بین دو رشته موندمممم هر دوتاش رو دوست دالممم یکیش تجربیه و یکی هم ریاضی فیزیک به خلبانی خیلی علاقه دارم نمیدونم باید کدوم رشته رو بردارم ( ر برای ریاضی فیزیک باید ریاضیمون خوب باشه من که ریاضیم عالی نیست به اون حدود 😅😂ولی علاقه ام به این رشته . 🤍) راستییی خواهرکم شما خودتون چه رشته ای رو دوست دارید ؟؟؟؟🤍 ببخشید طرفدار پیامم طولانی شد . ولی واقعااا پاسختون میتونه کمکم کنه قربونت برمممم ممنون ❤️‍🩹 .............‌ سلام عزیزممم ممنونمم خودت خوبیی؟🙂🤌 نگاکن عزیزم برو سمت رشته ای که هم علاقشو داری هم استعدادشو داری سمت رشته قلبیت برو به این فکر نکن اگه این رشته و برم اطرافیانم چی میگن به هدف قلبت برس🙂🤌 من نمیدونم منم بین دوراهی گیرکردم🥺🥺😂😂💔 خواهش میکنم عزیزمم:))
پسری‌که‌من‌قرار‌تربیت‌کنم.. سرباز‌مولا‌ُ‌خادم‌مردم‌ایران‌ِ✌️🏻
طرفدار بچه داری؟؟؟ ....... نهههه عزیزمم🥺🤌
https://eitaa.com/horaal/6560 سلام عزیزم به عنوان کسی که تازه انتخاب رشته کردم میخوام بگم که مهم مهم مهم مهم علاقه علاقه علاقه هردو رشته سختی های خودشو داره مخصوصا تجربی دوستای من که تجربی رفتن و علاقه نداشتن واقعا دارن عذاب میشن اگه میخوای تجربی بری که از ریاضی فرار کنی این کار رو نکن چون حداقل سال دهم ریاضی و فیزیک فرق چندانی نداره وای اگه واقعا عاشق زیست هستی برو تجربی که بعدا پشیمون نشی اگه واقعا زیست رو با علاقه میخونی به شخصه خودم از زیست متنفر بودم گریع میکردم سر درسای زیست ولی بجاش عاشق فیزیک بودم همین الان هم فیزیک و شیمی محبوب ترین درسمه ریاضی نهم و دهم خیلی غرق داره یعنی واقعا سنگین میشه ولی کتاب دهم ریاضی تجربی و ریاضی فرقی ندارع از یازدهم جدا میشه بازم میگم همش علاقه ممکنه یه شغلی رو دوست داشته باشی وای برای رسیدن بهش به دلیل علاقه نداشتن به درس از همش زده بشی حرف پدر و مادر جای احترام داره ولی تو قراره زندگی کنی به حرف هیچ کس تاکید میکنم هیچ کس حتی مشاور گوش نده فقط به قلبت گوش بده ببخشید طولانی شد باید میگفتم ...... خواهش میکنم عزیزدلممم🥺🤏
حَورّ‌اءَ:)🖤✨️
ذوق سید و جوری که بچه هارو دوس داره و ساکتشون میکنه🥺🥺🎀:))
اهلاً بک سیدتی و یا سیده .... گلبی وحبیبتی و روحی و عزیزی اشلونک یا بعد گلبی؟ اَنتِ بدایة روحی وَالخاتَمَتَهُ:)) .............. اهلا بک یا حبیبی اشلونک؟🥺 من وین ادرین اسمی؟؟🥲🤏 الحمدالله انی زین و اوضاع احنانه اشویه زین🥺🤏❤️‍🩹 یا بعد روحییی شکراا🥲✨
این اواخر ما که با تک تک کلماتت احساس غرور کردیم .. دمت گرم آقای دکتر .. شهادتت مبارك :/
نـآگهان باز دلــم یاد ِتو افتاد ُشکســ💔ــت .