https://eitaa.com/horaal/6560 سلام عزیزم به عنوان کسی که تازه انتخاب رشته کردم میخوام بگم که مهم مهم مهم مهم علاقه علاقه علاقه هردو رشته سختی های خودشو داره مخصوصا تجربی دوستای من که تجربی رفتن و علاقه نداشتن واقعا دارن عذاب میشن اگه میخوای تجربی بری که از ریاضی فرار کنی این کار رو نکن چون حداقل سال دهم ریاضی و فیزیک فرق چندانی نداره وای اگه واقعا عاشق زیست هستی برو تجربی که بعدا پشیمون نشی اگه واقعا زیست رو با علاقه میخونی به شخصه خودم از زیست متنفر بودم گریع میکردم سر درسای زیست ولی بجاش عاشق فیزیک بودم همین الان هم فیزیک و شیمی محبوب ترین درسمه ریاضی نهم و دهم خیلی غرق داره یعنی واقعا سنگین میشه ولی کتاب دهم ریاضی تجربی و ریاضی فرقی ندارع از یازدهم جدا میشه بازم میگم همش علاقه ممکنه یه شغلی رو دوست داشته باشی وای برای رسیدن بهش به دلیل علاقه نداشتن به درس از همش زده بشی حرف پدر و مادر جای احترام داره ولی تو قراره زندگی کنی به حرف هیچ کس تاکید میکنم هیچ کس حتی مشاور گوش نده فقط به قلبت گوش بده ببخشید طولانی شد باید میگفتم #سیدنا
......
خواهش میکنم عزیزدلممم🥺🤏
اهلاً بک سیدتی و یا سیده ....
گلبی وحبیبتی و روحی و عزیزی
اشلونک یا بعد گلبی؟
اَنتِ بدایة روحی وَالخاتَمَتَهُ:))
..............
اهلا بک یا حبیبی اشلونک؟🥺
من وین ادرین اسمی؟؟🥲🤏
الحمدالله انی زین و اوضاع
احنانه اشویه زین🥺🤏❤️🩹
یا بعد روحییی شکراا🥲✨
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داره جمع میشه این سفره ؛ من عادت کردم 🥲❤️🩹 . . .
#ماه_رمضان |#حسین_ستوده
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اباالفضل علمدار ، خامنه ای نگهدار ♥️ ..