شهرکنشینان غاصب حالشون خوب نیست. 😁
تا ديروز اهالى غزه رو آواره ميكردن
حالا امروز خودشون آواره شدن!
صهيونيستها میگن این آتشسوزیها عمدی بوده و توسط فلسطینیان ساکن قدس ایجاد شده
خب
داستان اينجورى بوده كه وقتی خبر گسترده شدن آتشسوزی به گوش فلسطینیهای ساکن سرزمین اشغالی رسيده، دست به آتش کشیدن عمدی مکانهای نزديک شهرکهای صهیونیستی زدند که این باعث شده تیمهای امدادی صهیونیستها در کنترل آتشسوزی اصلی ناموفق و دچار مشکلاتی بشن.
الانم فلسطینیها دارن تو فضای مجازی فراخوان میدن که:
«هرکسی سیگار دستشه، الان میدونه کجا خاموشش کنه!»
یا
«هرکسی تو خونه فندک داره الان میدونه چجوری امتحانش کنه» 😁
چوب خدا بدجوری صدا داره!
64.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه که بودم آرزو داشتم وقتی بزرگ شدم هم پلیس شوم هم دکتر هم مهندس هم خلبان.
توی مدرسه به من گفتند که فقط میتوانی یک شغل داشته باشی یا پلیس باشی یا دکتر یا مهندس یا خلبان.
انتخاب سختی بود، توی دورانی که همه داشتند تند تند تست میزدند تا یا دکتر شوند یا مهندس یا... من تصمیم گرفتم که نویسنده شوم که مثل رویای کودکیام هم پلیس باشم هم دکتر باشم هم مهندس هم خلبان.
توی کلاسهای نویسندگی مبنا، استاد جوان برایمان از جادوی زاویهدید گفت.
شدیم اول شخص. خودمان را گذاشتیم جای همه آدمها، دکتر شدیم مهندس شدیم نقاش شدیم، حتی دزد شدیم و دلمان هم برایش سوخت.
شدیم دوم شخص. شدیم وجدان.
به خودمان امر و نهی کردیم و کلی هم توبیخ شدیم.
حتی شدیم دانای کل، شدیم شخص اول دنیا، خدایی شدیم برای خودمان و خلق کردیم جهانی را که نامحدود میشناختیمش.
ما خالق شدیم و مزهاش رفت زیر زبانمان. مزهای که اگر همه دکترها و پلیسها و مهندسها و خلبانها درکش کنند دیگر هیچ چیزی برایشان باارزشتر از نوشتن نخواهد بود.
#استادجوان ناخدای کشتی مبنا روزت مبارک!
#روزمعلم
از زیباییهای دنیا توی فصل بهار این است که وقتی خسته میآیی خانه، یک چنین مائده بهشتی را روی میز نهارخوری ببینی!
هدایت شده از زینب نظری، تصویرساز کودک و نوجوان، تهران
یا لطیف
دیروز...
یادم میآید که مادرم برایم مدادرنگی زیاد میخرید ،دفترنقاشی که خرید هفتگیم بود..
امروز... من برای فاطمه مدادرنگی میخرم و مثل مادرم تشویقش میکنم که او هم در آینده اگر دخترک نقاشی داشت،تشویقش کند..
پ ن: چاپ جدید با نقاشی فاطمه
امروز،مجله کیهان بچه ها،صفحه شاپرک
به نظرتون به اونهایی که بعد از یه دورهمی ۵ ساعته مستقیم بیایند هیات، چی میگن؟
#ما_جزء_سختپوستانیم
هُرم
و هنوزم دست از سر جی کی رولینگ برنمیداره!
وقتی با یه عاشق مانگا میای #نمایشگاهکتاب!
#پدرودختری