eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرمشهر را خدا آزاد کرد. خرمشهرها در پیش است... وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
خدای حرم امروز صبح توحیدی‌ترین نماز صبحم را خواندم. چند شب بود اخبار ضد و نقیضی از آمادگی در حمله به از گوشه و کنار شنیده می‌شد. فارغ از همه تحلیل‌های میدانی و بین‌المللی سر شب با خدای خودم یکبار دیگر گفتگو کردم. از پرچم‌داری ایران در جبهه توحید گفتم. از اینکه اگر شیاطینی که علیه ما صحنه رقم زده‌اند به اهداف خود برسند دیگر کسی جرات و جسارت دم زدن از ندارد. از اینکه هرچند ما بسیار خطا کردیم و بی‌جا به خیلی‌ها که نباید اعتماد کردیم و دل بستیم اما تو خدای و باید اعجاز کنی. خلاصه با دل آرام و لبی ذاکر به آیه‌ی خوابیدم... دقایقی به اذان صبح برخاستم. خبر را دیدم. آمریکا را بمباران کرده و رئیس بزرگ شیاطین گفته بود حالا وقت صلح است. بهم ریختم. پایم سست شد. خیلی طول کشید خودم را جمع و جور کنم. آرمان‌هایم را در مخاطره دیدم، اما برخاستم. برخاستم و فارغ از هیاهوی جهان نماز صبح آرامی خواندم و به خدا گفتم: «خدای عزیز، من از بزرگتر نیستم. سپاه خانه‌ات را محاصره کرده بود. صدای پای فیل‌ها رعب به دلها انداخته بود. او رفت برای گفتگو با و شترهایش را پس گرفت و بازگشت و زیر لب گفت این خانه صاحبی دارد اگر اراده کرده باشد نگهش دارد، نگاه می‌دارد. اینجا بود که سایه بر سر لشکریان ابرهه افتاد. حالا خدای من، تو می‌دانی و این قوم سختی کشیده، تو می‌دانی و ، بیرق برافراشته، شعارهای قرآنی ما و اشک . تو می‌دانی و خون پاک هزاران جوان و یتیمی هزاران کودک. برای تو کار آسانی بود که ما هم همانند ده‌ها دست از حمایت مظلوم بکشیم و گوشه‌ای آرام به زندگی انگلی خود ادامه دهیم. ما به امید و به توکل تو طوفان شدیم. حالا تو می‌دانی و به قول عزیز حرمت ! ایران است! می‌خواهی نگهش دار، میخواهی نگهش ندار. من حافظ شترهایم باشم و همین ارزن ایمانم را با این نماز صبح نگه دارم و به وظیفه‌ای که به ذهنم می‌رسد عمل کنم، بس است! تو می‌دانی و ... یا علی... » https://ble.ir/m_mahdi_tabakhian
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا لطیف قسم به خون پاک حاج قاسم سلیمانی تا آخر ایستاده ایم و به کودکانمان درس شجاعت و ایستادگی میدهیم انشالله چند جمله به زبان انگلیسی خطاب به آمریکا و اسرائیل جنایتکار ترجمه: (اسم من فاطمه است و من میخواهم به آمریکا و اسرائیل چیزی بگویم🤜 ایران یک کشور قوی و بزرگ است و ما از شما نمی‌ترسیم و ما برنده ایم!✌️ ما خدا را داریم،و ما خیلی قوی هستیم و شما نمیتوانید کاری بکنید که ما بترسیم💪 ایران قوی است🇮🇷
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عمر فکر می‌کردن زیر چتر آمریکا امنیت دارند. اما فهمیدند حضور دشمن خودش عامل ناامنی است.‌ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
تو به ما جرأت طوفان دادی
همیشه دوست داشتم نمازهایم را اول وقت بخوانم اما بهانه‌ی کارهای روزمره مانع بزرگی بود. نه اینکه به وعده های خدا اعتقاد نداشتم، نه. ته دلم اما یه چیزی وول میخورد که حالا وقت هست. این روزها از فواید جنگ تحمیلی این بود که باور کنم که دیگر وقت نیست. زمان به سرعت می‌گذرد و تو برای انجام وظیفه‌ای که روی دوشت گذاشته‌اند زمان زیادی نداری! حالا چند روزی است که نمازم را اول وقت می‌خوانم. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما اومدیم بجنگیم، جنگ یه روزش پدافنده، یه روزش صبره، یه روزش مقاومته، یه روزش استقامته، یه روزش هم شوق و پیروزیه. اگر ما وابسته به شوق پیروزی باشیم، معلوم می‌شه برای دنیا داریم می‌جنگیم، برای اون حساب کتاب‌های خودمون نمی‌جنگیم، برای حساب کتاب‌هایی که خدا برامون قرار داده، برای اون‌ها نمی‌جنگیم.
◾️به قلم سرباز روح الله رضوی: سر خود آتش بس چیزی نمی گم چون طبق بیانیه رسمی شعام هنوز معلوم نیست چی میشه. ما چیزی رو به اسم آتش بس یا صلح امضا نکردیم. حتی آقای عراقچی هم چنین چیزی نگفت. همه چیز به میدان رفت و برگشت جنگ موکول شده. آخرین ضربات رو تا اینجای کار ما زدیم. یه بعد ظهر هم صبر کنیم ببنیم اوضاع چطور میشه. عجالتا اما ما تا حالای کار توی 12 روز جلوی ائتلاف آمریکا-اسرائیل محکم جنگیدیم و دفاع کردیم. ضربات سنگینی خوردیم و ضربات سنگینی زدیم. آتش بس تحمیلی رو هم دو روز قبل وقتی ترامپ با پیشرفته ترین پرنده ساخت بشر قوی ترین بمب غیراتمی رو روی تاسیسات هسته ای ما زد پس زدیم و عقب ننشستیم. نه که عقب نشستیم حتی به خود آمریکا حمله مستقیم کردیم. چیزی که خیلی ها فکرشو نمی کردند. حتی خود من. ضربه آخر رو هم ما زدیم. هم محکم بود هم کشنده. توی ضربه هایی که خوردیم بخشی از کار اصلی رو ترورها انجام داد نه جنگنده ها و پهپادهای دشمن. مشکل جدی نفوذ داشتیم. با این حال از پس ضربه اول براومدیم و بلند شدیم و دشمن رو زدیم. جوری که توی هشت دهه شکل گیری اسرائیل تا حالا نخورده بود. هیچ وقت جنگ اینقدر توی اسرائیل خرابی و اثرات نذاشته بود. اگه آسمون ما ناامن شد آسمون اونها هم نا امن شد. اگه بازم آسمون ما رو ناامن کنند می تونیم بازم آسمونشون رو نا امن کنیم. اما مهمترین چیزی که ما بدست آوردیم خود مردم بودند. اونایی که با نظام بودند با نظام بودند. اونایی که با نظام اختلاف داشتند و قهر کرده بودند برگشتند تو آغوش نظام. جمهوری اسلامی تونست شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا رو واسه خیلیا که باورش نداشتند و تن بهش نمی دادند درونی بکنه. ثابت کرد این دشمن دشمنی که می گفت اسکیزوفرنی نظام نبود. عینیت و واقعیت ژئوپلتیک منطقه بود. مردم از ته دل ضد آمریکا و اسرائیل شدند. اوضاع اونطرف اما اینطور نیست. اسرائیل اومد تا هسته ای ما رو هوا کنه و موشکی ما رو متوقف و نظام رو به خیال خودش عوض. هیچ کدوم نشد. چون ایران مقاومت کرد. حتی سر صلح هم مقاومت کرد. همه مردم توی اسرائیل 12 روز از بمب لرزیدند. چیزایی که تا الان بدست آوردیم مفت نبود. خون پاش ریخته شد. باید بتونیم ازشون محافظت کنیم. هنوز معادله ای متفاوت از اتفاقاتی که قبل جنگ رخ می داد برای ما نوشته نشده. اول متن هم گفتم چیزی به اسم آتش نوشته و امضا نشده. یه توقف تجاوز هست بعد ضرباتی که ما زدیم./سرباز روح الله رضوی
هدایت شده از بهارِ زهرا
سلام سردار! بهشت هوا چطور است؟ خوش می‌گذرد؟ حاج قاسم را دیده‌اید؟ سید حسن را چطور؟ بر شانه اسماعیل هنیه و سنوار زده‌اید؟ راستی شهید طهرانی‌مقدم را سفت در آغوش کشیده‌اید؟ چه کیفی دارد آدم با رفیق‌هاش شهید بشود؛ شهید باقری، شهید سلامی، شهید رشید! اینجا هوا غبار‌آلود و گرفته‌ست. می‌گویند آتش‌بس شده؛ اما ما هنوز انتقام لباس خاکی شما را نگرفته‌ایم چه برسد به انتقام خون به ناحق ریخته‌تان! سردار! من منتظر انتقام حاج قاسم با دست‌‌های شما بودم؛ اما الان داغ شما هم اضافه شده. سردار! لب‌هام بهم دوخته شده و حتی به قدر سرسوزنی کش نمی‌آیند. چشم‌هام پر و خالی می‌شوند، ولی دلم سبک نمی‌شود. غذا از گلویم به سختی پایین می‌رود؛ انگار شن میخورم. سردار! شما بر عهدی که با خدا بستید ماندید و شهید شدید؛ دعا کنید ماهم بمانیم و شهید بشویم. دعا کنید این دنیا با آمدن صاحبش روشن شود. زندگی کردن سخت شده. بدون شما‌ها سخت‌تر هم می‌شود. می‌دانم این علم زمین نمی‌ماند و بالاخره حق در جهان گسترده می‌شود؛ اما کم‌طاقت شده‌ام. دوست دارم خیلی خیلی زود اتفاق بیفتد! سردار! امسال محرم همه‌ی شب‌هایش را به نیت شما و بقیه شهدا بر سینه محکم می‌کوبم. راستی! شب جمعه که با حضرت ارباب دورهمی دارید یاد ماهم باشید! دلم برای تک‌تک‌تان تنگ شده! @baharezahraa
صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله
هدایت شده از Daily Tweet
اینکه بتونی تبدیل به کتیبه سیاه‌پوش محرم حسین‌ابن‌علی بشی، از آن قله های دست نایافتنی است.... @Meysam97
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً ... الْيَهُودَ