eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عمر فکر می‌کردن زیر چتر آمریکا امنیت دارند. اما فهمیدند حضور دشمن خودش عامل ناامنی است.‌ ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
تو به ما جرأت طوفان دادی
همیشه دوست داشتم نمازهایم را اول وقت بخوانم اما بهانه‌ی کارهای روزمره مانع بزرگی بود. نه اینکه به وعده های خدا اعتقاد نداشتم، نه. ته دلم اما یه چیزی وول میخورد که حالا وقت هست. این روزها از فواید جنگ تحمیلی این بود که باور کنم که دیگر وقت نیست. زمان به سرعت می‌گذرد و تو برای انجام وظیفه‌ای که روی دوشت گذاشته‌اند زمان زیادی نداری! حالا چند روزی است که نمازم را اول وقت می‌خوانم. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما اومدیم بجنگیم، جنگ یه روزش پدافنده، یه روزش صبره، یه روزش مقاومته، یه روزش استقامته، یه روزش هم شوق و پیروزیه. اگر ما وابسته به شوق پیروزی باشیم، معلوم می‌شه برای دنیا داریم می‌جنگیم، برای اون حساب کتاب‌های خودمون نمی‌جنگیم، برای حساب کتاب‌هایی که خدا برامون قرار داده، برای اون‌ها نمی‌جنگیم.
◾️به قلم سرباز روح الله رضوی: سر خود آتش بس چیزی نمی گم چون طبق بیانیه رسمی شعام هنوز معلوم نیست چی میشه. ما چیزی رو به اسم آتش بس یا صلح امضا نکردیم. حتی آقای عراقچی هم چنین چیزی نگفت. همه چیز به میدان رفت و برگشت جنگ موکول شده. آخرین ضربات رو تا اینجای کار ما زدیم. یه بعد ظهر هم صبر کنیم ببنیم اوضاع چطور میشه. عجالتا اما ما تا حالای کار توی 12 روز جلوی ائتلاف آمریکا-اسرائیل محکم جنگیدیم و دفاع کردیم. ضربات سنگینی خوردیم و ضربات سنگینی زدیم. آتش بس تحمیلی رو هم دو روز قبل وقتی ترامپ با پیشرفته ترین پرنده ساخت بشر قوی ترین بمب غیراتمی رو روی تاسیسات هسته ای ما زد پس زدیم و عقب ننشستیم. نه که عقب نشستیم حتی به خود آمریکا حمله مستقیم کردیم. چیزی که خیلی ها فکرشو نمی کردند. حتی خود من. ضربه آخر رو هم ما زدیم. هم محکم بود هم کشنده. توی ضربه هایی که خوردیم بخشی از کار اصلی رو ترورها انجام داد نه جنگنده ها و پهپادهای دشمن. مشکل جدی نفوذ داشتیم. با این حال از پس ضربه اول براومدیم و بلند شدیم و دشمن رو زدیم. جوری که توی هشت دهه شکل گیری اسرائیل تا حالا نخورده بود. هیچ وقت جنگ اینقدر توی اسرائیل خرابی و اثرات نذاشته بود. اگه آسمون ما ناامن شد آسمون اونها هم نا امن شد. اگه بازم آسمون ما رو ناامن کنند می تونیم بازم آسمونشون رو نا امن کنیم. اما مهمترین چیزی که ما بدست آوردیم خود مردم بودند. اونایی که با نظام بودند با نظام بودند. اونایی که با نظام اختلاف داشتند و قهر کرده بودند برگشتند تو آغوش نظام. جمهوری اسلامی تونست شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا رو واسه خیلیا که باورش نداشتند و تن بهش نمی دادند درونی بکنه. ثابت کرد این دشمن دشمنی که می گفت اسکیزوفرنی نظام نبود. عینیت و واقعیت ژئوپلتیک منطقه بود. مردم از ته دل ضد آمریکا و اسرائیل شدند. اوضاع اونطرف اما اینطور نیست. اسرائیل اومد تا هسته ای ما رو هوا کنه و موشکی ما رو متوقف و نظام رو به خیال خودش عوض. هیچ کدوم نشد. چون ایران مقاومت کرد. حتی سر صلح هم مقاومت کرد. همه مردم توی اسرائیل 12 روز از بمب لرزیدند. چیزایی که تا الان بدست آوردیم مفت نبود. خون پاش ریخته شد. باید بتونیم ازشون محافظت کنیم. هنوز معادله ای متفاوت از اتفاقاتی که قبل جنگ رخ می داد برای ما نوشته نشده. اول متن هم گفتم چیزی به اسم آتش نوشته و امضا نشده. یه توقف تجاوز هست بعد ضرباتی که ما زدیم./سرباز روح الله رضوی
هدایت شده از بهارِ زهرا
سلام سردار! بهشت هوا چطور است؟ خوش می‌گذرد؟ حاج قاسم را دیده‌اید؟ سید حسن را چطور؟ بر شانه اسماعیل هنیه و سنوار زده‌اید؟ راستی شهید طهرانی‌مقدم را سفت در آغوش کشیده‌اید؟ چه کیفی دارد آدم با رفیق‌هاش شهید بشود؛ شهید باقری، شهید سلامی، شهید رشید! اینجا هوا غبار‌آلود و گرفته‌ست. می‌گویند آتش‌بس شده؛ اما ما هنوز انتقام لباس خاکی شما را نگرفته‌ایم چه برسد به انتقام خون به ناحق ریخته‌تان! سردار! من منتظر انتقام حاج قاسم با دست‌‌های شما بودم؛ اما الان داغ شما هم اضافه شده. سردار! لب‌هام بهم دوخته شده و حتی به قدر سرسوزنی کش نمی‌آیند. چشم‌هام پر و خالی می‌شوند، ولی دلم سبک نمی‌شود. غذا از گلویم به سختی پایین می‌رود؛ انگار شن میخورم. سردار! شما بر عهدی که با خدا بستید ماندید و شهید شدید؛ دعا کنید ماهم بمانیم و شهید بشویم. دعا کنید این دنیا با آمدن صاحبش روشن شود. زندگی کردن سخت شده. بدون شما‌ها سخت‌تر هم می‌شود. می‌دانم این علم زمین نمی‌ماند و بالاخره حق در جهان گسترده می‌شود؛ اما کم‌طاقت شده‌ام. دوست دارم خیلی خیلی زود اتفاق بیفتد! سردار! امسال محرم همه‌ی شب‌هایش را به نیت شما و بقیه شهدا بر سینه محکم می‌کوبم. راستی! شب جمعه که با حضرت ارباب دورهمی دارید یاد ماهم باشید! دلم برای تک‌تک‌تان تنگ شده! @baharezahraa
صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله صلی الله علیک یا اباعبدالله
هدایت شده از Daily Tweet
اینکه بتونی تبدیل به کتیبه سیاه‌پوش محرم حسین‌ابن‌علی بشی، از آن قله های دست نایافتنی است.... @Meysam97
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً ... الْيَهُودَ
شب اول محرم.mp3
زمان: حجم: 27M
ما داریم رویای مومنان تاریخ را زندگی می‌کنیم. حجه‌الاسلام جوان آراسته در شب اول ماه محرم از این رویا می‌گوید. نمیشه امسال از اباعبدالله حرف زد، از جنگ اسرائیل حرفی نزد. نمیشه از حرکت حسینی سخن گفت ولی دل در گرو حرکت علیه رژیم صهیونیستی نداشت... zil.ink/mrarasteh
🔰تصفیه و دلیل روز دوم محرم، یکی دیگر از مراحل تصفیه است. امروز که حسین‌بن‌علی به کربلا می‌رسد ۵۰۰سواره با ایشان است. تاریخ می‌گوید به نیمه‌ی روز نرسیده فقط ۴۵ سواره می‌مانند. چرا؟ چون حسین در کربلا می‌فرماید: هذا موضع کرب و بلاء. کرب با توجه ریشه‌ای که دارد یعنی غمی که جان آدم را لب‌به‌لب پر می‌کند و با آدمی محکم گره می‌خورد. اینجاست که بسیاری راه کج کرده و از حسین جدا می‌شوند. این تصفیه در روزهای بعد نیز بارها به شکل‌های مختلف تکرار می‌شود و درنهایت همان‌هایی می‌مانند و ماندگار می‌شوند که دلیلی بزرگ دارند. این دلیل آنقدری محکم و متقن است که با کم شدن یاران، با عدم دستیابی به اهدافی نظیر حکومت بر عراق و با عدم تفوق بر شامیان و... رنگ نمی‌بازد. دلیل اساسا یعنی چیزی قابل اتکاء. باید برای وطن‌دوستی، برای مبارزه با اسرائیل، برای گرد هم آمدن و گرد هم ماندن، دلیلی داشت وگرنه در سنت تصفیه‌ی الهی، از غربال‌ها عبور نمی‌کنیم و می‌شویم دورریز. کاش این‌شب‌ها منبری‌ها در هیئات از این "دلیل"ها بیاورند.
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ 🇮🇷 ما به شهیدان‌مان نمی‌گوییم خداحافظ! بلکه می‌گوییم به امید دیدار... 😭 @mesle_maadari