eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
🥀۴ کودک اهل غزه در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر سوء تغذیه شهید شدند. 🔥🔥🔥 🔸اطعام (غذای گرم)، توزیع آب سالم، بسته سبزیجات، نان و شیرخشک توسط بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام در غزه در حال انجام است. لینک پرداخت آسان: http://khadijakubra.com/pay 💳شماره کارت‌های خیریه (کمک به مردم غزه): بانک پاسارگاد:
5022291329674046
بانک ملت:
6104338926896834
بانک ملی:
6037997599838944
ارتباط با ادمین: @gomnami68 🔻بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام 🆔 @bonyadkhadijah پی‌نوشت: آيا به اینجا اعتماد داری؟ بله. آيا راهی هست و‌ میشه رسوند؟ بله. درحال انجامه؛ ما هم مشارکت مالی کنیم. در کنار دعا و استغاثه 😭 نکنه شنیدن این اخبار و‌ دیدن این تصاوير - در هیاهوی زندگی روزمره‌ و مشکلات شخصی‌ و اخبار گوناگون- برای ما عادی شده باشه😭 نکنه شاهد افول انسانیت باشیم... خداوندا منجی عالم رو برسان 🤲❤️‍🔥 @hejrat_kon
هدایت شده از دیمزن
_دارم از گشنگی می میرم! بارها این جمله را به اغراق گفته ایم. اما در گوشه ای از دنیا آدم هایی هستند که دارند این جمله را زندگی می کنند!😭😭😭😭 از امروز صبح ده ها کودک از گشنگی مرده اند.... جلوی چشم میلیاردها آدم روی کره زمین که چیپس و ماست خوران اخبار مردن شان را اسکرول خواهند کرد. ما چه کاری از دستمان برمی آید؟ استغاثه؟ دعا؟ نمی دانم. فقط مطمئنم که بی تفاوت ماندن شریک شدن در جنایت اسرائیل است. بیایید باهم دسته جمعی داد بزنیم شاید صدایمان به جایی رسید. امشب ساعت ۲۰ نماز استغاثه امام زمان دیمزن دنیای یک مادر زائر نویسنده https://eitaa.com/dimzan https://ble.ir/dimzan
هدایت شده از دیمزن
می‌خوانیم برای تکرار نشدن دوباره جغرافیای کربلا برای اینکه دوباره رباب علی اصغر خود را فدا نکند همه با هم در سراسر کشور راس ساعت ۸ شب ما بین‌نماز مغرب و عشاء
در هفته گذشته، عشایر عرب سوریه با دروزی‌های سویداء درگیر شدند. در پی این درگیری‌ها، دروزی‌های ساکن اسرائیل برای کمک به هم‌مذهبی‌های خود از مرز گذشتند و در کنار دروزی‌های سوریه جنگیدند. امروز هم صدها کامیون حامل مواد غذایی و تجهیزات پزشکی برایشان فرستادند. در آن‌سو، عشایر عربی سوریه، عربستان، اردن و دیگر کشورهای عربی، به سرعت با خودروهای شخصی به سمت میدان نبرد شتافتند تا در کنار عشایر عرب سوریه در السویدا بجنگند. آن‌ها خود را برای جان‌فشانی آماده کرده‌اند، و امروز کمک‌های غذایی و پشتیبانی به دستشان رساندند این درگیری‌ها که آشکارا در راستای منافع اسرائیل است، فقط یک هفته است که آغاز شده، اما همین مدت کوتاه کافی بود تا غیرت جاهلی عشایر عربی را به جوش آورد؛ عربستان، اردن، امارات و دیگران را به تحرک انداخت. اما مردم غزه چه؟ مردمی که بیش از ۶۰۰ روز است زیر بمباران بی‌وقفه صهیونیست‌ها هستند، مردمی که با بدترین شرایط معیشتی، دارو، آب، غذا و پناه بی‌پناه مانده‌اند، و همین امروز، جلوی دوربین‌ها از گرسنگی جان می‌دهند... آیا درد آن‌ها کافی نبود که "رگ غیرت" این کشورها را بلرزاند؟ آیا خون کودکان غزه کم‌ارزش‌تر از درگیری‌های قومی در سویداء است؟ شرم‌آور نیست؟ اگر رسول‌الله امروز بازمی‌گشت و این امت را می‌دید، چه می‌گفت؟ چه جوابی داریم برای سکوت، برای بی‌تفاوتی، برای این همه غفلت؟ @monem_ps
هُرم
#اخبار_غزه 🥀۴ کودک اهل غزه در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر سوء تغذیه شهید شدند. 🔥🔥🔥 🔸اطعام (غذای گرم)،
دوستان موسسه خیریه ام الیتامی خدیجه‌الکبری تقریبا تنها موسسه خیریه ایرانی است که مستقیما در غزه فعال است و روزانه وعده‌های غذایی و شیرخشک و دارو برای مردم تامین میکند. بیشتر گروه‌های جهادی هم وجوه دریافتی از مردم را به حساب همین خیریه واریز می‌کنند و با مشارکت این مجموعه برای اهالی غزه، غذا تهیه می‌نمایند. برای اطلاع بیشتر از این خیریه میتوانید به آدرس کانال خیریه در ایتا مراجعه کنید. https://eitaa.com/bonyadkhadijah
هدایت شده از نقطه۲ | Noghteh2
مشکل این روزهای غزه گرانی سرسام‌آور اقلام است. کمک‌های مالی امروز، جان آنها را برای چند روز دیگر نجات می‌دهد! معرفی خیریه حضرت خدیجه کبری «س» (@BONYADKHADIJAH) عین وظیفه امروز هنرمندان ماست. حالا یا با طراحی پوستر معرفی خیریه یا با گرافیک محیطی، یا هند موشن و ... رابطه‌ هنر انقلاب را با مسائل انقلاب دریابیم. |
هدایت شده از |محمدصادق سبزه‌ای|
یک مسیر مطمئن برای کمک به مردم غزه 👇👇 🔸اطعام (غذای گرم)، توزیع آب سالم، بسته سبزیجات و نان توسط بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام در غزه در حال انجام است. 💠لینک پرداخت آسان: http://khadijakubra.com/pay 💳🇵🇸 شماره کارت‌های خیریه (کمک به مردم غزه): بانک پاسارگاد:
5022291329674046
بانک ملت:
6104338926896834
بانک ملی:
6037997599838944


🔻بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری (س) واسطه کمک‌های شما به مظلومان غزه @bonyadkhadijah
🔴 شما در همین لحظات می‌توانید جان یک نوزاد غزه‌ای را نجات دهید! طفلی که فردا را نمی‌بیند.. ❗️ [پویش طارق-استاد قاسمیان] 🔻 مسئله دیگر کمبود مواد غذایی نیست. غزه واقعا به مرز مرگ دسته‌جمعی از فرط گرسنگی رسیده است و نوزادان به‌خاطر گرسنگی می‌میرند! 🔻 تا امروز چه کرده‌ایم؟ در دو ماه اخیر، پویش طارق هر ماه 500 بسته غذایی به اطفال زیر 2 سال غزه رسانده است که هر بسته طارق شامل «دو قوطی شیرخشک+یک قوطی سرلاک» بود. 🔻 الان قرار است چگونه با هم جان نوزادان غز‌ه‌ای را نجات دهیم؟ قرار است در سومین مرحله، یک محموله 500تایی به اطفال زیر دو سال برسانیم. قیمت هر بسته شامل «دو قوطی شیرخشک+ یک‌بسته سرلاک» حدودا ۶۰ دلار (معادل تقریبا ۵ میلیون تومان) است. توضیح: قیمت موادغذایی در غزه به‌دلیل پیچیدگی نقل‌وانتقال مالی و تامین کالا، به‌شدت گران است. 🔻 از من و شما چه کاری بر می‌آید؟ خودمان ولو یک‌ریال مشارکت کنیم. این پیام را برای بقیه بفرستیم. 🔻 شماره کارت حقوقی پویش طارق 5047061090252400 بانک شهر به نام «کانون همبستگی فرزندان شاهد» 🆔 [کانال اطلاع رسانی پویش طارق](http://ble.ir/puyesh_taareq_ostad_qasemiyan) https://eitaa.com/puyesh_taareq_ostad_qasemiyan
هدایت شده از اسکرین‌ شات
13.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❣️ امروز اولویت اول ما غزه هست... 🔸اطعام (غذای گرم) و توزیع آب سالم توسط بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری علیها‌السلام در غزه در حال انجام است. 💠لینک پرداخت آسان: http://khadijakubra.com/pay 💳🇵🇸 شماره کارت‌های خیریه (کمک به مردم غزه): بانک پاسارگاد:
5022291329674046
بانک ملت:
6104338926896834
بانک ملی:
6037997599838944


🔻بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجة الکبری (س) واسطه کمک‌های شما به مظلومان غزه 🆔 @bonyadkhadijah جهت مشاهده گزارش‌ها روی لینک‌های زیر ضربه بزنید سایت | اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکا | توئیتر | تلگرام
هدایت شده از قریب
او سنگ می بندد! ما چشم می بندیم! He binds a stone. We turn a blind eye People of Gaza have no water or food 🌐 @abbasi_1ir
طعمِ گسِ سیب‌زمینیِ خام . . .
طعمِ گسِ سیب‌زمینیِ خام کمتر کسی طعم گس را دوست دارد. شاید به‌ندرت. حسِّ تلخ جمع شدن دهان بعد از خوردن یک خرمالوی نرسیده را شاید همه تجربه کرده باشیم. حسّی که یادآوری آن‌هم برایمان تلخ است چه رسد به تکرار آن. کمتر کسی خوردن سیب‌زمینی خام را تجربه کرده است. حس می‌کنم تجربه‌ی این حس آن‌قدر تلخ است که اصلاً کسی به آن فکر هم نمی‌کند. هرچند که برای سیب‌زمینی خام برخی فوایدی ذکر کرده‌اند ولی کمتر کسی این کار را تجربه می‌کند. چند سال پیش که مسئله‌ی اعزام به سوریه و مدافعان حرم پیش‌آمده بود، تعدادی از دوستانم در دوره‌ی آموزش نظامی کوتاهی شرکت کرده بودند. وعده‌هایی نیز داده بودند که هر کس در دوره با امتیاز بالا قبول شود، در اولویت‌های اعزام خواهد بود. توفیق حضور با جمع دوستان را نداشتم. در همان ایام باید با چندنفری می‌رفتیم مشهد. کاری گروهی بود که باید انجام می‌شد. بعد از سفر مشهد عکس‌ها و فیلم‌هایشان را دیدم. یکی از روزهای آموزش، از صبح غذایی به بچه‌ها نداده بودند. آن‌ها را با ادوات به گشت برده بودند. البته قبل از خروج از محل آموزش تمام وسایل با دقت زیرورو شده بود تا کسی حتی تکه شکلات یا خرمایی همراهش نباشد. حتی شب قبل به آن‌ها وعده‌ی غذای چرب و نرمی نداده بودند! بعد از گذشت یک روز و ندادن هیچ‌گونه غذا، بچه‌ها به محل آموزش برگشته بودند. سهم آن‌ها بعد از برگشت فقط یک عدد سیب‌زمینی نشسته و نپخته و یک عدد نان لواش شده بود! برخی از گرسنگی سیب‌ها را گاز زدن بودند. برخی با دندان پوست سیب‌ها را کنده بودند. یکی توانسته بود سیب را تااندازه‌ای خرد کند. یادم هست که حتی چاقو به آن‌ها نداده بودند. با دیدن عکس‌ها می‌خندیدیم. ابتکارات برخی خنده‌دار بود. این چند روز طعمِ تلخِ سیب‌زمینیِ خام زیر زبانم می‌چرخد. گرسنگی وقتی فشار بیاورد، داستان خوردن برگ درخت در یمن و آردهای مخلوط به خاک در غزه طبیعی خواهد بود. رفقایی که شاید تا عمر داشته باشند لب به سیب‌زمینی خام نزنند، از فرط گرسنگی یک روز عملیاتی، سیب‌زمینی خام را خورده بودند. داستان تلخ گرسنگی و ذبح انسانیت در غزه، دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. اگر صحنه‌ی مردن پیرمرد فلسطینی در صف غذا را می‌بینیم و حتی آهی از نهادمان برنمی‌آید، باید به انسانیت خود شک کنیم. باید شک کنیم که کدام مرام و مکتبی به ما آموخته است در برابر ظلم آشکار و محروم کردن عده‌ای از حق زیستن، این‌گونه یاور ظالم باشیم. داستان گرسنگی جایی سخت‌تر می‌شود که ببینی عزیزانت نیز از این درد رنج می‌برند. داستان تشنگی و گرسنگی طفل شیرخوار در برابر خانواده‌اش برای ما داستان آشنایی است.