_ بریم مذاکره کنیم تا جنگ نشه!
_ مذاکره کردیم ولی جنگ شده!
_ خب بریم مذاکره کنیم دوباره جنگ نشه!
طبقه متوسط باهوش ایرانی که به پزشکیان رای داد تا جلیلی رییسجمهور نشه که مبادا جنگ بشه حالا باید بشینه و ببینه که سه ماه بعد از اولین جنگ چطور دولتیها حاضرند با هر ننه قمری توافق کنند تا بلکه دوباره جنگ نشه!
#تلهمذاکره
#ازیکسوراخدوبارنیشبُخوریبایدبهعقلتشککردیابه...
هدایت شده از پویش طارق - حمایت از مادر و کودک جبهه مقاومت
فراخوان برای دعا به نیت گشایش برای مردم غزه
گردانهای القسام
از همه فرزندان امت اسلامی دعوت میکند که برای برطرف شدن
گرفتاری از برادرانشان در غزه به درگاه خداوند متعال تضرع کنند
این نیایش را با خوانـدن دو رکعت نمـاز خـاشعـانه
در دل شب آغـاز کنیم
سپس این ذکر را بگوییم
{لَا إِلَهَ إِلا اللهُ الْعَظِيمُ الْحَلِيمُ، لَا إِلَهَ إِلا اللهُ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ،
لَا إِلَهَ إِلا الله رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَرَبُّ الْأَرْضِ، وَرَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ}
صد مرتبه
باشد که خدای سبحان بهزودی گشایشی برای
مردم غـزه فراهم کنـد؛ چرا که او سرپرست آنها
و توانای مطلق است، ولا حول ولا قوة إلا بـه.
این برنـامه بـهاذنالله تعـالی در شامگاه پنجشنبه
11 سپتامبر (20 شهریور ) ـ شب جمعه ـ خواهـد بود
#بامجاهدين_القسام_دعا_براى_غزه
#طوفان_الأقصى
الموقع الرسمي - كتائب القسام
https://alqassam.ps
.
توی زندگی وقتهایی هست که مجبوری یک کار مهمی را انجام دهی، میشود آن کار را با زور و اکراه انجام داد یا از انجام کار لذت هم برد!
به نظرم وقتی آدمی توی خانه تنها و گرسنه است و زنگ میزند به رستوران همیشگی که کباب سفارش دهد و رستوران ظهر جمعه تعطیل است بجای اینکه به صاحب رستوران حرفهای ناجور بزند میشود با آرامش گوجههای باقی مانده ته یخچال را رنده کرد و تفت داد و با کمی رب و سه تا تخم مرغ یه ناهار جمع و جور درست کرد.
خداروشکر چندتا پر کاهو و یه بطری نصفه لیموناد هم اون گوشههای یخچال هنوز بود!
#لذتآشپزی
هُرم
. توی زندگی وقتهایی هست که مجبوری یک کار مهمی را انجام دهی، میشود آن کار را با زور و اکراه انجام دا
امان از شستن ظرفها!
امان...
توی ظرف شستن هیچ لذتی وجود ندارد!
امروز کانال هرم توی بله هم راه اندازی کردم.
قراره بزودی به اونجا کوچ کنیم. اگر دوست داشتید منو دنبال کنید یه سر بیاین اینجا
https://ble.ir/horm1
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما صدای شهید ابراهیم عقیل را می شنوید!
#جبهه_مقاومت
🔰|رسانه هنری نفحات|🔰
@nafahatgraphic
#تصویرسازی | شهید حاج ابراهیم عقیل
... چرا؟ چون تنها خودت و خدا را می بینی...
🔻|رسانه هنری نفحات|🔻
@nafahatgraphic
هدایت شده از تأملات | تولايى
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاگردِ مکتبِ فاتحِ خیبر!
آنقدر انسان بودی،
که عطر خوش تشیع،
نه فقط در جهان اسلام
که در تمام دنیا پیچید...
امروز تمام ما
_و نه فقط یتیمهای ضاحیه_
با هم تکرار میکنیم:
کان لنا ابٌ یهوی ابالحسن...
@m_a_tavalllaie | #تأملات