eitaa logo
هُرم
148 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
_ بریم مذاکره کنیم تا جنگ نشه! _ مذاکره کردیم ولی جنگ شده! _ خب بریم مذاکره کنیم دوباره جنگ نشه! طبقه متوسط باهوش ایرانی که به پزشکیان رای داد تا جلیلی رییس‌جمهور نشه که مبادا جنگ بشه حالا باید بشینه و ببینه که سه ماه بعد از اولین جنگ چطور دولتی‌ها حاضرند با هر ننه قمری توافق کنند تا بلکه دوباره جنگ نشه! ...
به نظرتون چرا اسرائیل به محل مذاکره حماس حمله می‌کند اما به محل مذاکره دولتی‌ها نه؟!
به نظرم آقای الفت پور باید بشینه جلد جدید این کتابها رو بنویسه!
فراخوان برای دعا به نیت گشایش برای مردم غزه گردان‌های القسام از همه فرزندان امت اسلامی دعوت می‌کند که برای برطرف شدن گرفتاری از برادرانشان در غزه به درگاه خداوند متعال تضرع کنند این نیایش را با خوانـدن دو رکعت نمـاز خـاشعـانه در دل شب آغـاز کنیم سپس این ذکر را بگوییم {‌لَا ‌إِلَهَ ‌إِلا ‌اللهُ ‌الْعَظِيمُ ‌الْحَلِيمُ، لَا إِلَهَ إِلا اللهُ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ، لَا إِلَهَ إِلا الله رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَرَبُّ الْأَرْضِ، وَرَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ} صد مرتبه باشد که خدای سبحان به‌زودی گشایشی برای مردم غـزه فراهم کنـد؛ چرا که او سرپرست آنها و توانای مطلق است، ولا حول ولا قوة إلا بـه. این برنـامه بـه‌اذن‌الله تعـالی در شامگاه پنجشنبه 11 سپتامبر (20 شهریور ) ـ شب جمعه ـ خواهـد بود الموقع الرسمي - كتائب القسام https://alqassam.ps
. شبکه نمایش از امشب ساعت ۲۱ قراره سه‌گانه پدرخوانده رو نشون بده، اگر به اندازه مختارنامه این فیلم رو ندیدید پیشنهاد می‌کنم که از دستش ندید!
. توی زندگی وقتهایی هست که مجبوری یک کار مهمی را انجام دهی، می‌شود آن کار را با زور و اکراه انجام داد یا از انجام کار لذت هم برد! به نظرم وقتی آدمی توی خانه تنها و گرسنه است و زنگ می‌زند به رستوران همیشگی که کباب سفارش دهد و رستوران ظهر جمعه تعطیل است بجای اینکه به صاحب رستوران حرفهای ناجور بزند می‌شود با آرامش گوجه‌های باقی مانده ته یخچال را رنده کرد و تفت داد و با کمی رب و سه تا تخم مرغ یه ناهار جمع و جور درست کرد. خداروشکر چندتا پر کاهو و یه بطری نصفه لیموناد هم اون گوشه‌های یخچال هنوز بود!
امروز کانال هرم توی بله هم راه اندازی کردم. قراره بزودی به اونجا کوچ کنیم. اگر دوست داشتید منو دنبال کنید یه سر بیاین اینجا https://ble.ir/horm1
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما صدای شهید ابراهیم عقیل را می شنوید! 🔰|رسانه هنری نفحات|🔰 @nafahatgraphic
| شهید حاج ابراهیم عقیل ... چرا؟ چون تنها خودت و خدا را می بینی... 🔻|رسانه هنری نفحات|🔻 @nafahatgraphic
هدایت شده از تأملات | تولايى
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاگردِ مکتبِ فاتحِ خیبر! آن‌قدر انسان بودی، که عطر خوش تشیع، نه فقط در جهان اسلام که در تمام دنیا پیچید... امروز تمام ما _و نه فقط یتیم‌های ضاحیه_ با هم تکرار می‌کنیم: کان لنا ابٌ یهوی ابالحسن... @m_a_tavalllaie |
بسم الله الرحمن الرحیم وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ ۷ اکتبر ۲۰۲۳