eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر میخوای با هنرمند طراح این تصویرسازی ها آشنا بشی امروز ساعت ۱۷ بزن شبکه ۱ برنامه نوجهان!
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. وقتی دکتر پزشکیان به نسل z می‌گوید نسل "ضد"!🤦‍♂ وای خدای من...
خدا شاهده الان نیم ساعته دارم از خودم خواهش میکنم که پاشو خیلی کار داریم ولی پاشم نمیاد... 😂 چرا جمعه اینطوریه؟! 🤔
هدایت شده از دَوان
مظلوم کوچکم، هربار محمدامین از کلاس فوتبال برمی گردد مثل تو سر زانوها و آرنج هایش سیاه است. بهش می گویم با لیف خوب سیاهی ها را تمیز کن. دلم گواهی می دهد مادرت هم در انفجار شهید یا مجروح شده، و گرنه الان بالای سرت بود و قربان چشم های نیمه باز و مژه های بلندت می رفت که خاک دسته دسته بهم چسبانده شان. نکند لباس فوتبال تنت مثل لباس محمدامین هدیه روز تولدت است؟حالا لباس قشنگت خون آلود شده... غصه نخور... تو فقط بلند شو من به جای مادرت همه خون ها را از لباست می شویم. اصلا یک لباس جدید برایت می خرم... موهایت را هم که تازه مدل بازیکن محبوبت کوتاه کرده بودی... من می فهمم یک پسربچه عشق فوتبال یعنی چه... من می دانم روز و شب یک پسر با رویای فوتبال گذشتن یعنی چه... دنیا باید جواب آن بند سفید که به پای تو می زنند را بدهد... دنیا باید جواب آن دو قطره خون، روی چرم سیاه تخت را بدهد... https://eitaa.com/najmehdavan
کانال مدرسه مهارت آموزی مبنا چالش کتابخوانی راه انداخته قراره فردا جمعه چند ساعتی کنار هم کتاب بخوانیم. من با کتاب در چالش شرکت می‌کنم. شما چطور؟ @mabnaschoole
هدایت شده از حُفره
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا ما را لایق بدان که راویِ واقعیِ این خون‌ها باشیم... تا قیامت... پ.ن: دعای دسته‌جمعی یه چیز دیگه‌ست🌱 @hofreee
هُرم
کانال مدرسه مهارت آموزی مبنا چالش کتابخوانی راه انداخته قراره فردا جمعه چند ساعتی کنار هم کتاب بخوان
کتاب ساحل تهران تموم شد حالا نوبت کتاب یادم رفت بهتون بگم که این چالش کتابخوانی قراره ۲۱ روز طول بکشه! پایه اید دیگه؟
هُرم
کتاب ساحل تهران تموم شد حالا نوبت کتاب #درمیان‌گمشدگان‌ِ یادم رفت بهتون بگم که این چالش کتابخوانی قر
راستی چقدر خواندن کتابی که امضای نویسنده و مترجم داره هیجان انگیزتره! شما هم همین احساس دارید؟ بیاید بگید کدوم کتابهاتون با امضای نویسنده یا مترجمه؟