1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف مفت چیست؟
حرف مفت آن است که گوینده برای گفتن آن هزینه ای ندهد!
روز انتخابات وعده اش را بدهد ولی وقتی خرش از پل گذشت هر کاری را که دلش خواست انجام دهد و به هیچ کس هم پاسخگو نباشد.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف مفت چیست؟
حرف مفت آن است که استدلال و عقلانیت پشتوانه آن نباشد! حرفی از جنسِ "همینه که هست" !
مثل پاسخ خانم سخنگوی دولت درباره چرایی حذف سهمیه بنزین کسانی که اولین بار خودرو صفر خریداری کرده اند!
607.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف مفت چیست؟
حرف مفت آن است که گوینده همان وقت هم میداند که توانایی انجام آن را ندارد اما وعده انتخاباتی برایش مثل مهریه میماند.
کی داده کی گرفته؟!
مملکت پر شده از مسئولینی که هم از توبره میخورند هم از آخور
در عین حالی که مخالف فیلترینگ اند خودشان سیمکارت سفید دارند.
حرف از کالای ایرانی میزنند و بازار را انحصاری میکنند.
برای رفع تحریم با آمریکا مذاکره میکنند و خود با شرکتهای کاغذی کاسب تحریم اند.
جلوی پیشرفت ساخت پالایشگاه تولید بنزین را میگیرند تا بستگانشان بنزین وارداتی به کشور بفروشند.
از بیکاری مردم مینالند و دختر و پسر و دامادشان با مدرک لیسانس و بدون سابقه کار، عضو هیات مدیره شرکتهای خصولتی میشوند.
قلبشان برای محدودیت های پاسپورت ایرانی میتپد و با پاسپورت دیپلماتیک و ویزای شینگن دیدنیهای دنیا را فتح میکنند.
حرف از تساوی حقوق مردم میزنند اما از خط ویژه اتوبوس هم نمیگذرند...
انقلاب اسلامی مان را دزدیده اند و ما را نشانده اند جلوی تلویزیون تا بشنویم فردا مهدکودک ها و مدارس و ادارات تعطیل است یا نه؟
هدایت شده از دیمزن
اگه دختر این خونه بودم می تونستم بنویسم:
همه قبیله ی من عالمان دین بودند!
بعد هم هربار عکس بابابزرگامو رو دیوار پذیرایی ببینم
انگیزه بگیرم برای وسیع شدن و موثر بودن
این مبل ها و فرش ها رو خود شهید مطهری چهل و هشت سال پیش برای جهیزیه دخترشون خریده اند.😍
#خانه_مسئولین
#مثل_خونه_بقیه_بود
#همه_را_به_یک_چشم_نبینیم
#کشور_مسئولین_غیرلاکچری_کم_ندارد
#دیدم_که_می_گم
#اتفاقی_دعوت_بودم
#برای_کاری_که_مربوط_به_خانواده_شهید_مطهری_داره_انجام_می_شه
#چقدر_حال_خونه_و_آدماش_خوب_بود
#روشن_شدم
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
هدایت شده از دیمزن
آقا هم گوشه پذیرایی شون نشسته بود.
روشن و کتابخوان!😍
دیمزن
دنیای یک مادر زائر نویسنده
https://eitaa.com/dimzan
https://ble.ir/dimzan
هدایت شده از دختر دریا
«خدایا خراببازی میکنیم گاهی ولی در تیم شمائیم
خدایا! ما برای اینکه در تیم شما نباشیم حیفایم!»
@dokhtar_e_daryaa
هدایت شده از علویهسادات
چقدر آقا امشب «پدر» بود. در موعد سالانه دیدار با بچهها که هم را ندیدند، پیام جداگانه برایشان فرستاد.
سلام بچهها؛ همیشه پشت هم باشید.
کسی جدایتان نکند ها.
مراقب باشید زیاده اسراف نکنید.
از دولتتان خوب حمایت کنید.
بچهها عبادت و یاد خدا جزو برنامههایتان باشد ها.
آسیب و موفقیت را باهم ببینید.
اگر کسی زیر گوشتان خواند که آسیبهای مادی که در جنگ دیدیم از آسیبهای صهیونیستها بیشتر بود، باور نکنید. من مطلعتر از دیگرانم.
فکت ناگفته استفاده آمریکا از زیردریایی درجنگ را که کسی تاامروز نگفته بود، میگویم که باور کنید از سر اطلاع با شما حرف میزنم.
چاقوکشها آمدند بزنند، کتک خوردند. راستی بچهها
گفتم که برای باران و امنیت هم حسابی دعا کنید؟
عجم علوی
امتحانهای خدا عجیبه و سخت
تو این شرایط
آقا دوباره گفتند که از دولت حمایت کنید.
🔴 *مقام معظم رهبری:
از ریاست محترم جمهور و دولت خدمتگزار حمایت کنید
کارهای خوبی شروع کرده و برخی کارهای شهید رئیسی را ادامه میدهند که بعدا نتیجه را میبینید و از آن حمایت کنید...*
احتمالا حکایت
حکایت مو و پیچش مو باید باشه.
یاد خاطرهای از دوران مدرسهام افتادم. یکی از معلمهای دینی مدرسهمون میگفت ولایتپذیری یعنی اینکه امام سیبی رو نصف کنه و بگه یه نیمهاش حلال و قابل خوردنه و یه نیمهاش حرامه. تو هم بدون چون و چرا بپذیری.
@azman_barayeman
هدایت شده از مدرسه نویسندگی مبنا
خودت یک جایی در منِ او حرف گذاشته بودی در دهان درویش مصطفا که «تنها بنایی که اگر بلرزد محکمتر میشود، دل است!»
از وقتی خبر آیسییو رفتنت را شنیدهایم، دلمان هزار بار به غم و غصه لرزیده. اما این دللرزهها، ما را محکمتر نمیکند...
همه ما دلمان روشن است که از همین روزها دوباره سرپا میشوی، مینشینی پشت میزت، قلمت را به دست میگیری و سفر قهرمان خودت را برایمان مینویسی...
پن۱: برای بهبود وضعیت آقای امیرخانی عزیز حمد شفا را فراموش نکنید. پن۲: تصویر برای اردیبهشت امسال است که در گردهمایی مدرسه مبنا درخدمتشان بودیم.| @mabnaschoole |