eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
💢من اِستشهادی‌ام! 🔸قال الله تبارک و تعالی: الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ 🔹من اِستشهادی‌ام؛ از جهاد و مقاومت نمی‌هراسم. من از اسلام که دین خداست؛ از ایران عزیزمان که سرزمین مؤمنان به دین خداست؛ از نظام جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب الهی است؛ از امامم که هادی مؤمنان و آزادگان جهان در مسیر تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) است؛ تا آخرین نفس دفاع می‌کنم و آرزوی توفیق شهادت در این مسیر مقدس را دارم. 🔸من از تجمّع دشمنان خارجی و داخلی، نه تنها نمی‌ترسم، بلکه آن را گواهی بر صدق و صحت مسیری که پیموده‌ایم و می‌پیماییم، می‌دانم. 🔹من به حقانیت این راه مقدس ایمان دارم؛ و به حقانیت امام این راه؛ و مبتنی بر اعتقاد حق شیعه به امکان رجعت شهدا، آرزو دارم در این راه_تاریخ‌ساز به آرزوی دیرینه‌ی دو مرتبه شهادت برسم: 🔸یکی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) دیگری مصداق «مستشهدین بین یدیه» برای تثبیت حاکمیت جهانی معصوم؛ 🔹من ایمان دارم که خداوند متعال، حضرت رسول‌الله و ائمه‌ی اطهار علیهم‌السلام، خصوصاً حضرت صاحب‌الامر (عج)، این مسیر را می‌دانند و نصرت و حمایت‌های ملکوتی‌شان پشتوانه‌ی مؤمنان این راه است. 🔸من ایمان دارم که جهاد، مقاومت و شهادتم زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است. 🔹آرزوی من بوده و هست که عمرم را در جهاد و جنگ با یهود که شدیدترین دشمن اهل ایمان است! (۸۲ مائده) سپری کنم و در برابر کوچکترین تهدید نسبت به امام انقلاب؛ جانم را فدا کنم. 🔸ایمان راسخ من است که این کشورِ امام زمان، به برکت و نظام اسلامی، جبهه‌ی باطل را کنار می‌زند و مسیر تمدن نوین اسلامی را تا انتها می‌پیماید. 🔹من برای این آرمان مقدس، ! 🔸 نامم را بنویسید.
. 🔸خودش را برای «صفر» آماده کرده بود🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 وقتی کسی که در ولایت الهی ذوب نشده، زمامدار می‌شود. مشکل پیدا می‌شود. شما می‌پرسید مگر این رهبر ما ذوب در ولایت الهی شده است؟ من می‌گویم بله! من ! یک ماه قبل از رحلت امام (ره) برای کاری به دفتر ایشان رفتم. گفتم دوره ریاست جمهوری شما دارد تمام می‌شود، شما بعد از آن چکار می‌کنید؟ گفتند: «حوزه! می‌روم قم و آخوندی می‌کنم. بعد مثل‌اینکه چیزی یادش آمده باشد گفت: البته مگر اینکه امام نهی‌ام کنند. من بعد از ریاست جمهوری اگر امام به من بگویند برو مسئول عقیدتی سیاسی ژاندارمری یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان بشو؛ »! فکرش را کنید! رئیس‌جمهور آماده باشد که اگر به او بگویند عقیدتی سیاسی ژاندارمری یک روستای سیستان بلوچستان بشو، برود. می‌دانید روستاهای سیستان و بلوچستان چقدر خطرناک است برای کسی که قبلاً رئیس جمهور بوده؟ اما می‌گوید برای رفتن «تردید نمی‌کنم»! خود را برای «صفر» آماده می‌کند؛ برای «هیچ». می‌رود برای و ناگهان سر از در می‌آورد! تمام مسائل خلقت همین است. کسی که تردید در صفر شدن نکند، تردید در «فنا» نکند، «باقی» می‌ماند. راه بقاء، فناست! راضی بودن در برابر امر امام(ره) به معنای «ذلت باطنی» است، و «ذلت باطنی» مهارکنندهٔ «عزت ظاهری» است. وقتی «ذلت باطنی» اینگونه است، «عزت ظاهری» برای انسان خطرناک نیست. عزت رهبری به اندازه‌ای است که مردم او را در موقع نماز دعا می‌کنند. این عزت ظاهریِ بالا، ذلت باطنی به اندازهٔ خودش می‌خواهد که بتواند آن را مهار کند و الّا تعادلش بر هم می‌خورد. و احساس مسئولیت رهبری بالا بوده و به همین دلیل برای رهبری انتخاب شد. هشت سال ریاست جمهوری رهبری از نوع بود و قبول امر امام برای رفتن به سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی فقیه در ژاندارمری، از نوع . این رهبر، ذوب است؛ است که اینطوری به سر خودش می‌آورد و آن طرفش را دیگر نگاه نمی‌کند. شما دو تا درس لمعه بگیر، بعد بیا دو تا درس معالم بگیر، بعد بیا درس جامع‌المقدمات (اولین درس حوزوی) بگیر. ببین در وجودت چه رذالتی پیش می‌آید؟! اما ایشان می‌گوید مسئولیت عقیدتی سیاسی ژاندارمری، آن هم در یکی از روستاها، آن هم در سیستان و بلوچستان را حاضرم قبول کنم و تردید هم نمی‌کنم! این، همان نگه داشتنِ است. این انسان وقتی که زمامدار می‌شود، ماشین نظام می‌شود؛ ماشینِ ترمزدار؛ لا یأخذه فی الله لومه لائم: ملامت رویش اثر نمی‌گذارد. ✅ اگر بدنبال حکمت‌های ناب هستید، هم‌اکنون عضو کانال آیت الله حائری شیرازی شوید: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3
مذاکراتی که رهبری فرمودند عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست، دوباره شروع شد!
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 رهبر انقلاب: با اتحاد، اراده و ایستادگی ✏️ دشمن را مأیوس کنید 👈 ملت ایران روز ۲۲ بهمن در خیابانها همه ظاهر میشوند، همبستگی و وفاداری خودشان را به جمهوری اسلامی اعلام میکنند. ۱۴۰۴/۱۱/۲۰ 📥 پست | استوری | 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از رهِ آسمان ☁️
ما ایستاده‌ایم.. 🇮🇷✌️🏻 @raaheaseman | ☁️
جمهوری اسلامی ایران حرم است برای دفاع از این حرم فریاد می‌زنیم الله اکبر الله اکبر
یک کارتن کتاب جدید امروز برایم رسیده. دو تا مجموعه چند جلدی و چندتایی داستان کوتاه و روایت! از همه بیشتر ذوق کتاب برادر گمشده را دارم. استاد قیصری این هفته کلی از این کتاب تعریف کرد. ببینم می‌توانم یک نفس کتاب را بخوانم یا نه... 😂
هدایت شده از دیمزن
میدانی چه چیز را در این مرد دوست دارم؟ اینکه برای مردم‌اش ارزش و نقش قائل است. یک روز قبل، مقابل دوربین می‌آید و میگوید بچه‌ها فردا بیرون بیایید. حضورتان مهم است. وقتی می‌آییم و خیابان‌ها را تسخیر می‌کنیم، فردا باز او مقابل دوربین می‌آید،لبخند رضایت می‌زند و از ما تشکر می‌کند؛ ممنونم که آمدید. شاه‌بچه‌ای که چندوقت قبل فراخوان حضور در خیابان داد، ارزنی برایتان ارزش قائل شد که بگوید راستی ممنون که آمدید؟ شما برایش رعیتی بیشتر نبودید که خون‌هایتان باید پای شوکت همایونی‌‌اش قربانی شود و هرچه کنید برای او و خانواده‌اش کم است و هیچ نیست. من این جزئیات جذاب را در رفتار این مرد دوست دارم. او رهبر بودن را خوب بلد است. باید از حقارت رعیت بودن خارج شوی که بدانی چه می‌گویم. «مهدی مولایی»
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
وای این خیلی خوب بود. اینو بفرستید برای هر کی که از اعتبار پاسپورت زمان شاه حرف می‌زنه🤣 @sharaboabrisham