eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
. به مناسبت عید ولایت گروه همخوانی هرم افتتاح شد. خب سریع برید عضو بشید که قراره در کنار هم کلی داستان و روایت بخونیم. ble.ir/join/DHCgfpNecu نفرات اول جایزه ویژه دارند!
هُرم
. به مناسبت عید ولایت گروه همخوانی هرم افتتاح شد. خب سریع برید عضو بشید که قراره در کنار هم کلی دا
امروز آخرین زمان عضویت در گروه همخوانی است ‌ان‌شاالله فردا پوستر اولین همخوانی مون رونمایی میشه!
📍گروه همخوانی‌ هُرم برگزار می‌کند ✔️ نقد و بررسی مجموعه داستان‌‌های معاصر 🔸 دوره اول: بررسی آثار محمد کشاورز 🔸 خواش روزانه یک داستان همراه با پرسش و پاسخ توسط تسهیلگر 🔸 جلسات آنلاین در پایان هر خوانش کتاب با تسهیلگر 🔸 جلسات آنلاین در پایان هر دوره با نویسنده ✔️ گام اول 📚مجموعه داستان: بلبل حلبی 🖊 نویسنده: محمد کشاورز 📌با تسهیلگری: نعیمه‌سادات کاظمی 🔸 ظرفیت محدود 🗓 شروع از تاریخ: چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ 📥 مبلغ ورودی همخوانی برای هر نفر ۱۰۰ هزارتومان می‌باشد. برای ثبت نام و دریافت شماره کارت به آیدی زیر در بله پیام دهید. https://ble.ir/hfarh
هدایت شده از [ هُرنو ]
حالا شد دو سال. که یک نفر از ما کم شده است. یک نفر که نه دیده بودیمش و نه شنیده بودیمش. فقط و فقط او را خوانده بودیم. میثاق رحمانی یکی از استادیاران نویسندگی مدرسهٔ مبنا بود؛ و هست... به یاد خواهرمان ، جهت شرکت در ختم قرآن، صلوات، فاتحه، ذکر لا اله الا الله و... از طریق پیوند زیر، اقدام کنید. 👇 https://iporse.ir/6251613 بخوانیم تا برایمان بخوانند... @hornou هُرنو | روزنِ نورگیرِ سقف
. بسته ایران کتاب هم بالاخره رسید! من جای انتشارات بودم یک کارت طلایی برای همچنین مخاطبی صادر می‌کردم. 😅
نشر هم در یک کتاب ۵۷۶ صفحه‌ای مجموعه داستان کوتاه‌های جعفر مدرس صادقی را با ویرایش جدید در قالب کتابی با عنوان داستان‌ها جمع کرده و به چاپ رسانده هر چند می‌توانست از طرح جلد و عنوان بهتری هم استفاده کند. 😂
جایی خواندم عاشوراخوانها می‌دانند و رزق است. خواب‌‌مانده‌های بین‌الطلوعین ظهور از این رزق‌ها محرومند 😔 یا برگرد یا این دل را برگردان... 😭
همچون انار خون دل از خويش می‌خوريم غم پروريم! حوصله شرح قصه نيست...
. إِنْ كُنْتَ بَاكِياً لِشَيْ‌ءٍ فَابْكِ لِلْحُسَيْنِ
این روزهای آخری که تو میان ما هستی، من میان کوچه‌ها دنبال نشانی از تو می‌گردم. به هر گوشه‌ای از این شهر که می‌نگرم نشانه‌ای از تو می‌بینم. آب می‌بینم یاد تو می‌افتم. پیر می‌بینم یاد تو می‌افتم. خانه می‌بینم یاد تو می‌افتم. درخت می‌بینم یاد تو می‌افتم. تو توی همه‌ی ذره ذره این شهر رسوخ کردی، همه‌ی شهر پر است از نشانه‌های تو. تو نه تنها شهر که دل مردم شهر را هم تسخیر کردی! من به نشانه‌ها اعتقاد دارم. تو امشب، شب اول محرم برایم نشانه‌ فرستادی. نشانه‌ای که فراموشش کرده بودم. آه، با این اولین محرم بدون تو چه کنم؟! إن كُنتَ باكِيا لِشَيءٍ فَابكِ لِلحُسَينِ...
💬 بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir