هُرم
تنگه هرمز دوباره توسط نیروی دریایی سپاه بسته شد. 😎
ظاهرا این بسته شدن مال شب گذشته بوده و بعد چند ساعتی دوباره باز شده! 😳
خدایا زودتر آقامونو برسون! 😭
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ما منتظرِ نهیِ مستقیم نمیماندیم؛ اگر احتمال میدادیم "ولی" قلباً راضی نیستند، از آن پرهیز میکردیم!»
"ولایتپذیریِ حقیقی" از زبان سیدمقاومت شهیدسیدحسننصرالله
.
ما و مجتبی ساجدی، شهید ۳ روزه جنگ رمضان
ما و زهرا محمدی گلپایگانی، نوه شهید ۱۴ ماهه امام شهیدمان
ما و جانمان حضرت آقامجتبی
شما همه!
به وقت همین ندای اذان!
فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَكُمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَكُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ
هدایت شده از محمدامین نخعی
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سابقه «علی الاصول در کربلا»
🔺«علی الاصول» یک ماجرای تاریخی شنیدنی دارد!!
[قسمت اول]
🔰حجتالاسلام نخعی
🔰برنامه زمانه | شبکه دو
#علی_الاصول
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
هدایت شده از محمدامین نخعی
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سابقه «علی الاصول در کربلا»
🔺تا زمانی که «طرح بزرگ امام زمانه» را نفهمیم، «علی الاصول» را هم متوجه نمی شویم!!
[قسمت دوم]
🔰حجتالاسلام نخعی
🔰برنامه زمانه | شبکه دو
#علی_الاصول
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
هدایت شده از محمدامین نخعی
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سابقه «علی الاصول در کربلا»
🔺چرا علی الاصول، تفاهمنامهای بین امام حسین(ع) و یزید شکل نمیگیرد⁉️
[قسمت سوم]
🔰حجتالاسلام نخعی
🔰برنامه زمانه | شبکه دو
#علی_الاصول
https://eitaa.com/joinchat/995557609Cbefd88e171
هدایت شده از محمدامین نخعی
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفانه داریم برمیگردیم به عهد غیبت صغری
باید اجازه نداد، غیبت امام و امنیت نداشتن امام بشود قاعده
@maminnakhaei
این ساعات قلب حضرت حجت در فشار است. وقایع ظهر عاشورا و اسارت اهل بیت هر سال برایشان با همان کیفیت تکرار میشود.
حضرت در زیارت ناحیه مقدسه به اباعبدالله میفرمایند لأَندُبَنَّكَ صَباحا و مَساءً و لأَبكِيَنَّ عَلَيكَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَما
هر صبح و شام بر تو گريه و شيون مىكنم و در مصيبت تو به جاى اشك، خون مىگريم.
در این لحظات برای آرامش قلب و سلامتی امام زمانمان صدقه را فراموش نکنیم.
آجَرَکَ الله یَا مولای یا صَاحِبَ الزَّمان بمصاب استشهاد جَدِّک و ساعدالله قلبک الشریف فی مصیبة جدک المظلوم الشهید، و لعن الله اعدائکم و جعلنا الله من موالیکم و معکم فی الدنیا و الآخره و عجل الله تعالی فی فرجکم الشریف
نشستهام تنهای تنها وسط صحن مصلای تهران و دارم زیارت وارث میخوانم. السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَارِثَ آدَمَ صَفْوَةِ اللَّهِ... و چشم دوختهام به فضای خالی بالای کانتینرهایی که قرار است چند روز دیگر پیکر تو را که درون تابوتی از پرچم ایران است در آغوش بگیرند. وسط دعا با دست روی زانوهایم میزنم و برایت نوحه میخوانم «روضه نمیخواهد تنی که سر ندارد /قربان آن آقا که انگشتر ندارد / یک تکهای سالم همه پیکر ندارد /جایی برای بوسهی مادر ندارد...»
چقدر شبیه مولایمان شدی! غریباً وحیداً فریدا