هُرم
پرواز پهپادهای انتحاری بر فراز حرم مطهر امام حسین که به سوی سرزمینهای اشغالی در حال حرکت هستند... #
ای کاش من هم یک پهپاد بودم 🤲
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به این تصاویر آخر الزمانی نگاه کنید...
«وَ لَقَدْ زَيَّنَّا السَّماءَ الدُّنْيا بِمَصابِيحَ وَ جَعَلْناها رُجُوماً لِلشَّياطِينِ»
سوره ملک، آیه ۵
#وعده_صادق
هدایت شده از نکات و حکمتهای آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸دستور قرآن برای بعد از پیروزی: #استغفار_کنید!🔸
▫️ قرآن میگوید: «إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ * وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا * فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ ...». وقتی نصر و فتح، پشت سر هم آمد و دیدی که مردم فوج فوج در دین خدا وارد میشوند، «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا»، تسبیح کن، حمد خدا کن، استغفار کن.
▫️ پیروزی چه تناسبی دارد با استغفار؟
یعنی خدا نکند این امت فکر کنند که بازو و توان آنها بود که پیروزی آورد؛ حول و قوۀ آنها بود، فکر و برنامهریزی آنها بود.
نه! باید بگویند: «استغفر الله ربی و اتوب الیه».
باید بگویند که همۀ اینها #لطف_خدا بود: «فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ».
▫️ امام هم وقتی رزمندگان ما در عملیات بیتالمقدس و فتحالمبین پیروزیهایی بدست آوردند فرمود: «مبادا #غرور پیدا کنید که این غرور، مایۀ #شکست میشود».
خداوند به بنیاسرائیل میگوید: «به اینکه فرزند پیغمبرید و از بین شما پیغمبران زیادی آمدهاند تفاخر نکنید. و میبینید که یهود به خاطر این تفاخر، با اینکه فرزندان انبیاء هستند، #مغضوب خداوند شدند. فرمود: «ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْكَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَب»: «ذلت و مسکنت بر آنها بارید و به غضب خدا مبتلا شدند؛ چون نعمتهایی که من به آنها داده بودم را به حساب خوبی خودشان گذاشتند نه به حساب لطف من.
▫️ یاد کنیم نعمتهای خدا را. قبلاً کجا بودیم و الآن کجا هستیم؟ ما در سابق دوست شماره یک اسرائیل بودیم؛ اما الآن ...
@haerishi
شما تا حالا از یه کتابفروشی اشانتیون* گرفتید؟
انتشارات روزبهان به پاس خرید (شما بخوانید برای حلال شدن ۵۵ هزار تومان پول پستی که گرفته 😳) این کتاب رو وسط اون دوتا شاهکار قایم کرده!
کتابها البته با تخفیف ۵٠ درصد خریداری شده اند.
* اشانتیون نمونهای معمولا کوچک و مجانی از کالا که برای تبلیغ عرضه میشود.
وقتی کتاب ۴۴۵ هزار تومانی را نه با تخفیف سایت فروش آنلاین ۳۷۸ تومان، نه به قیمت چاپ قدیم ۱۳۵ هزار تومان بلکه + هزینه پستی فقط ۱۰۱ هزار تومان میخرید باید هم عکس بگیرید و شاهکارتان را توی صفحه مجازی به رخ بکشید! 😊
راستی این یارانهای که دادن یعنی چه؟ 🤔
ای دوستی که الان لفت دادی، من که چیزی نگفتم! 😁
واقعا هر کتابی مزه و طعم مخصوص به خودش را دارد! 😉
هدایت شده از دختر دریا
چه کتابهایی که گفتیم وای چقدر گرونه فعلا نمیخریمشون و بعدا گرونتر خریدیم🤪
@dokhtar_e_daryaa