eitaa logo
مدیریت حوزه علمیه استان البرز
1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.2هزار ویدیو
213 فایل
کانال رسمی مدیریت حوزه علمیه البرز ارتباط با ادمین: @Admin_modir شناسه کانال: @HowzehAlborz تلفن: 02632755601-3 نشانی: کرج-خ ذوب آهن-کوچه شهید منتظری-پلاک ۶۸ مسیریابی با نشان: https://nshn.ir/f2sbv1AE5xWtde
مشاهده در ایتا
دانلود
پذیرش سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی عربی و انگلیسی ثبت‌نام: https://fajrona.ir/home/register تلفن: 02537742414 مرکز تخصصی بین‌المللی فجرنا
هدایت شده از نور | Noor
و دانشنامه جامع فقه نسخه 3 متن 1638 عنوان کتاب و در 2858 جلد از منابع مهم در زمينه فقه، به زبان و ، در محورهایی همچون: فقه استدلالی، منابع روایی فقهی، ادعیه و ، استفتائات و رساله‌های عملیه، مناسک و مسائل مستحدثه، ... مطالعه اطلاعات بیشتر: www.noorsoft.org/fa/software/View/16002 خرید با تخفیف ویژه: www.noorshop.ir/fa/product/16002 اجرای آنلاین در ابر نور: abrenoor.ir/fa/app/abrenoor_jamifeqh3 # کتابخانه مهدویت متن کامل 311 عنوان کتاب در 645 جلد از آثار مرتبط با (عجل الله ....)، به زبان و عربی، در موضوعات: مهدویت در و... مطالعه اطلاعات بیشتر: www.noorsoft.org/fa/software/View/11849 خرید با تخفیف ویژه: www.noorshop.ir/fa/product/11849 اجرای آنلاین در ابر نور: abrenoor.ir/fa/app/abrenoor_mahdawiyyat کتابخانه نسخه 3 متن کامل 805 عنوان کتاب و رساله در 1258 جلد در موضوعاتی مانند: طبقات و شرح حال عارفان، ، تفسیر عرفانی، ، ، ادبیات عرفانی، عرفان ادبی، ، علوم غریبه و ... مطالعه اطلاعات بیشتر: www.noorsoft.org/fa/software/View/6423 خرید با تخفیف ویژه: www.noorshop.ir/fa/product/6423 اجرای آنلاین در ابر نور: abrenoor.ir/fa/app/abrenoor_erfan3 از بصورت غير حضوري خرید کنید! مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) www.noorsoft.org 📢 @noorsoft کانال رسمی نور در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️منظومه فکری آیت‌الله مکارم شیرازی آماده انتشار است ✔️عبدالحسین خسروپناه🔻 🔹اندیشه طرح تدوین منظومه فکری آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی هنگامی آغاز شد که هر دو کتاب منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی در همایش کتاب سال حوزه برگزیده شدند و منتظر دریافت جایزه کتاب سال حوزه علمیه از دستان این مرجع تقلید بودم. ناگهان به صورت غیرمترقبه در ذهن و دلم، این طرح خطور کرد و پس از تأمل در آثار وی به این نتیجه رسیدم که هر سه ساحت نظامات بینشی، منشی و کنشی در آثار معظم له وجود دارد و می تواند برای تعلیم و تربیت اسلامی اقشار مختلف جامعه مفید باشد. 🔹پیشنهاد کتبی بنده محضر استاد بزرگوار ارسال شد. اجابت استاد باعث شد تا با توکل به خدای متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها)، طراحی جامع‌تر منظومه فکری آیت الله العظمی مکارم شیرازی انجام شود و مدخلهای چهل‌گانه با مطالعه گسترده آثار استاد، کشف و تدوین گشت و سرفصلهایی برای هر یک از مدخلها و نیز نویسنده آن، تعیین گردید و سپس در شورای علمی به تصویب رسید. سپس با هدایتگری لازم محققان، تأیید ساختار هر مدخلی از ایشان خواسته شد تا مقالات را تدوین کنند و پس از ارزیابی دقیق مدخل های ۴۰ گانه تائید نهایی گردید. 🔹بخش نخست، با عنوان شخصیت علمی، سلوکی و اجتماعی شامل فصل اول: زیست نامه علمی و سیر تطور منظومه فکری فصل دوم: خدمات فرهنگی و اجتماعی فصل سوم: منش و سلوک سیاسی. 🔹بخش دوم باعنوان منطق اسلام شناسی فصل چهارم: معرفت شناسی فصل پنجم: روش شناسی اعتقادی فصل ششم: روش شناسی اجتهادی فصل هفتم: روش شناسی تفسیری فصل هشتم: روش شناسی تاریخی. 🔹بخش سوم با عنوان نظام جهان بینی اسلامی شامل فصل نهم: خداشناسی فصل دهم: دین شناسی فصل یازدهم: اسلام شناسی فصل دوازدهم: قرآن شناسی فصل سیزدهم: حدیث شناسی فصل چهاردهم: انسان شناسی فصل پانزدهم: نبوت شناسی فصل شانزدهم: امامت و مهدویت شناسی فصل هفدهم: جهان شناسی فصل هجدهم: طبیعت شناسی فصل نوزدهم: دنیاشناسی فصل بیستم: آخرت شناسی. 🔹بخش چهارم با عنوان نظامهای منشی و رفتاری اسلام شامل فصل بیست و یکم: عبادت شناسی فصل بیست و دوم: گناه شناسی فصل بیست و سوم: نظام فقهی و احکام اسلامی فصل بیست چهارم: نظام اخلاق اسلامی فصل بیستم و پنجم: نظام تعلیم و تربیت و تبلیغ اسلامی فصل بیست و ششم: نظام عرفان اسلامی فصل بیست و هفتم: سبک زندگی اسلامی. 🔹بخش پنجم با عنوان نظام‌های اجتماعی اسلام شامل فصل بیست و هشتم: نظام خانواده اسلامی فصل بیست و نهم: نظام اجتماعی اسلامی فصل سی‌ام: نظام فرهنگی اسلام فصل سی و یکم: نظام مدیریتی اسلام فصل سی و دوم: نظام سیاسی اسلام فصل سی‌ و سوم: نظام اقتصادی اسلام فصل سی و چهارم: نظام حقوقی اسلام فصل سی و پنجم: نظام سلامت اسلام فصل سی‌ و ششم: نظام قضایی اسلام فصل سی و هفتم: نظام امنیتی- دفاعی اسلام. 🔹بخش ششم با عنوان نظام غایی اسلام شامل فصل سی و هشتم: عدالت و رفاه اجتماعی فصل سی و نهم: پیشرفت و تمدن فصل چهلم: حیات طیبه و قرب و کمال الهی.
💥فراخوان مقالات سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی:《مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی جریان حلقه های میانی تمدن ساز》 💠 به همت دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام؛ فراخوان سومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع《مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی جریان حلقه های میانی تمدن ساز》 با همکاری دانشگاه ها و نهادهای ملی و بین المللی اعلام شد. علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا ۳۱ شهریورماه و اصل مقالات را تا ۱۵ آبان ماه 1400 از طریق تارنمای همایش به ادرس hgaam2.ihu.ac.ir ارسال نمایند. زمان برگزاری همایش: بهمن 1400 💠 محورهای همایش: ▫تشکیلات، رهبری و راهکارهای عملیاتی ▫حلقه های‌میانی؛ تربیت دینی و آموزش عمومی ▫حکمرانی فضای مجازی در گام دوم انقلاب اسلامی ▫جریان‌حلقه های میانی؛ مولفه ها، ابعاد و شاخصه ها ▫جریان حلقه های میانی؛ آسیب ها و راه حل برون رفت از آن ▫شهید سلیمانی؛الگوی خودسازی و اخلاق مداری در تعامل باجامعه ⬜محور ویژه:جریان حلقه های میانی و فتح خرمشهرهای آینده(نقاط عطف در محورهای ۷گانه بیانیه گام دوم) 📞شماره تماس دبیرخانه: ۰۲۱۷۴۱۸۸۶۹۲ 📞شماره فکس دبیرخانه: ۰۲۱۷۴۱۸۸۶۹۰ 🌐 hgaam2.ihu.ac.ir ------------------ ▫دانشگاه جامع امام حسین (ع) 🌐 Www.ihu.ac.ir ┅┅🍁✿❀🌺❀✿🍁┅┅ ✔️ @gamedovomenghelab ☄ همراه گام دومی ها بیندیشید☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای جاسوسی خبرنگار قمی برای سرویس انگلیس! ▫️ جاسوسی برای سرویس انگلیس از نهادهای حوزوی و نهادهای انقلابی توسط خبرنگار قمی! ▪️پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) نوشت: https://b2n.ir/b94067 🔹در قسمت ۲۹ سریال گاندو که از شبکه سوم سیما پخش شد؛ کاراکتر نقش «شارلوت والر» افسر سرویس جاسوسی انگلستان، در یکی از خیابانهای تهران به سراغ یک خبرنگار رفته و با وی ارتباط برقرار می‌کند. 🔹فردی که در سریال گاندو با نام مستعار «مهران منصوری» معرفی می‌شود؛ یکی از خبرنگاران قمی است که در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال و پُررنگ دارد! 🔹 در قسمت ۲۹ سریال گاندو صرفا ارتباط گیری شارلوت با مهران منصوری به تصویر کشیده شده است و در قسمت‌های بعدی، افسر اطلاعاتی سرویس جاسوسی انگلستان از طریق این خبرنگار به جمع‌آوری اطلاعات از نهادهای حوزوی و نهادهای انقلابی می‌پردازد. 🔶حاشیه روزنه هنوز اسمی از خبرنگار مزبور به میان نیامده و طبعا گمانه‌زنی‌ در این مورد وجهی ندارد(بعض الظَّنِّ..) اما گذشته از هویت این خبرنگار، تمرکز سرویس‌های بیگانه بر قم و استفاده از پوشش بسیار حائز اهمیت است و امید است به موازات پخش قسمت‌های آتی گاندو، روشنگری‌هایی (ولو بدون اسم) در باب کم و کیف روابط و محل نفوذ این عناصر وابسته صورت گیرد تا امکان ارتبا‌ط‌گیری بیشتر این عناصر نفوذی با برخی بزرگان و فضلای حوزوی و ضریب نفوذشان کم‌تر شود. فضلا و علما سرمایه‌های معنوی حوزه‌اند که صیانت از آنان ضروری‌ست و پذیرفته نیست که به واسطه عدم شناخت، به واسطه ارتباط‌گیری برخی عناصر بدنام، در مظان اتهام قرار گیرند. @rozaneebefarda
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم ▪️سخنی کوتاه از مردی که «ملجأ» و «پناهگاه» بود▪️ ▪️«حاج آقا مسلم» برای بسیاری از مردم قم، نامی آشنا بود. خانه محقر و بسیار ساده او در کوچه جامعه مدرسین، پناهگاه و ملجأ بیچارگان و گرفتاران بود. ▪️عاشق اهل بیت (علیهم السلام) بود و خصوصا به حضرت زینب (سلام الله علیها) عشق و ارادت خاصی داشت. ▪️از مریدان خاص مرحوم حاج آقا فخر طهرانی بود و همان راه و مسلک را - و خصوصا مراسم شبهای جمعه را - دهها سال ادامه داد.. ▪️حاج آقا مسلم، نه مجتهد بود و نه مرجع تقلید؛ اما واقعا و بدون اغراق «مرجع» و «ملجأ» مردم بود، هم برای فقراء و‌گرفتاران و‌هم برای اغنیاء و ثروتمندان. ▪️نه دفتر و دستکی داشت و نه تشکیلات و خدم و حشم.. اما یک «آخوند به تمام معنا» بود و آنها که او را میشناختند با تمام وجود به او «اعتماد» و «ارادت» داشتند. ▪️در قضاء حوائج مؤمنین و گره‌گشایی و رسیدگی به امور شیعیان امیرالمؤمنین (علیه السلام) سعیی بلیغ و تلاشی وافر و‌ مجاهدتی خستگی ناپذیر داشت. ▪️تلفن منزل و همراه ایشان غالباً مشغول بود و برقراری تماس با او بسیار سخت! مدام در حال پاسخگویی به مردم و‌گره‌گشایی از گرفتاران. یکی استخاره میخواست، یکی مشاوره خانوادگی، یکی مریض بود، یکی بدهکار بود، همینطور تلفن بود پشت تلفن و زنگ پشت زنگ.. سبحان الله.. این‌پیرمرد خستگی را خسته کرده بود! و عجیب‌تر اینکه این برنامه‌ی یک روز و دو روز او‌ نبود! بخشی جدایی ناپذیر از زندگی او طی دهها سال بود. ▪️درب منزلش برای همه باز بود، نه حاجب و دربانی داشت ؛ و نه ساعت خاصی برای جلوس و ملاقات.. و نه به هماهنگی قبلی نیاز بود.. ▪️کسی را دست خالی بر نمیگرداند. از طلاب غیر ایرانی که تحت فشار فقر و‌محرومیت بودند بگیرید تا ایتام و‌ ارامل و بیچارگان و آوارگان و.. هر کسی را به فراخور حال و‌نیازمندی اش، با رویی گشاده و چهره‌ای خندان پذیرایی میکرد و گره گشایی. ▪️و عجیب اینکه طی این همه سال، و با اینکه مریدان بسیاری داشت و پول‌های فراوانی به دستش میرسید؛ اما زندگی شخصی او فوق العاده ساده بود.. در اوج سادگی.. واقعا خاکیِ خاکی.. ▪️هرگز برای خودش امتیازی قائل نبود، خودش هم از همان لباس‌های مستعملی استفاده میکرد که به فقرا میداد، و از همان غذای ساده‌ای میخورد که به بیچارگان میرساند.. ▪️و چقدر مهربان و عطوف و همیشه خندان و شوخ و بذله گو و اهل مزاح و.. والبته بسیار زیرک و ‌کیّس و دنیادیده و‌پخته و آدم شناس .. ▪️و چقدر عاشق و دلباخته و خراب و ‌شیدای اهل بیت (علیهم السلام) و چقدر اهل توسل و ذکر و دعا و .. خصوصا صلوات بر محمد و آل محمد (اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم) ▪️امشب که لیلة الدفن آن عزیز سفر کرده است، چه بسیارند ثروتمندان و فقرائی که احساس یتیمی و‌بی پناهی دارند.. تو‌ گویی که سقف خانه‌شان خراب شده و‌غبار غم و بی پدری بر چهره‌شان نشسته است.. پدری دلسوز و آخوندی مردم دار و روحانی بصیر و انقلابی. ▪️با اقامه صلاة لیلة الدفن (مسلم بن رضا) طبق‌هایی از نور را هدیه میکنیم به مضجع شریف و نورانی او که امروز، شاهد سیلاب اشک‌های جمعیت فراوانی بود که از شهرهای مختلف، خود را برای آخرین وداع با «حاج آقا مسلم» به قبرستان بقیع قم رسانده بودند، تا با فریادهای «یاحسین» و به یاد پیکر بی سر و بدن پاره پاره اربابش اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، و با زمزمه ناله جانسوز «مگر به کربلا کفن، به غیر بوریا نبود؟»، پیکر کفن شده‌ی حاج آقا مسلم را در قبر گذاشته و صورت او را بر روی خاک نهاده و این پیرغلام و نوکر اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به دست عفو‌ و عنایت پروردگار متعال سپرده و او را رهسپار سفر آخرت و تنعم از سفره شفاعت و عنایت اربابش حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) کنند.. ▪️حاج آقا مسلم! خوشا به سعادتت! چه زندگی با شرافتی و چه مرگ با سعادتی.. ▪️هنیئاً له ما أعده الله لعباده الصالحین @ejtehad_jahadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 (ع) یا پیرمرد عراقی تعریف می کرد: در جریان انتفاضه شیعیان عراق درسال 1991 میلادی، عده ای از ماها را در کربلا دستگیرکردند و به بیابانی بردند و بر روی تپه ای از ریگ پیاده کردند. کامل حسین داماد صدام و مأمور حمله به حرم حضرت امام حسین (ع) درآنجا بود، همه را روی ریگ ها نشاندند، کامل حسین جلو آمد و یک تفنگ از دست سربازی گرفت و در جلوی ما ایستاد و گفت: شما هاطرفدار امام حسین(ع) هستی یا طرفدار صدام حسین، کسی جواب نداد، بار دوم گفت هرکس طرفدار امام حسین (ع) است بلند شود و هر کس طرفدار صدام حسین است بنشیند، کسی بلند نشد، ناگاه یک جوان 16 ساله بلند شد و گفت: من طرفدار امام حسین (ع) هستم. کامل حسین گفت: برو آنجا بایست: او رفت در مقابل همه ایستاد، بار دیگر کامل حسین گفت: هرکس طرفدار امام حسین (ع) است بلند شود کسی جرأت نکرد بلند شود، کامل حسین سلاح را به طرف آن جوان 16 ساله گرفت و او را به شهادت رساند. بار دیگر روکرد به ماها وگفت :طرفدار امام حسین (ع)هستی یا طرفدار صدام حسین، جوانی دیگر بلند شد وگفت: من طرفدار امام حسین(ع) هستم، کامل حسین او را نیز به شهادت رساند و بعد ازآن ،هرچه گفت : کدام از شما ها طرفدار امام حسین (ع) هستی، کسی جواب نداد. لذا ماها را به شهرآوردند وآزاد کردند، شب در خواب حضرت امام حسین (ع) را دیدم که کنار ضریح مطهر ایستاده و جنازه آن جوان 16 ساله را آوردند، حضرت فرمودند کنار شهدا دفنش کنید. او را دفن کردند و سپس جنازه شهید دومی را آوردند، حضرت فرمود او را درضریح دفن کنید. برای من این سؤال پیش آمد که چرا امام حسین (ع) میان این دو شهید تفاوت قائل شدند، لذا از آن حضرت علتش را پرسیدم. حضرت فرمودند: جوان اولی نمی دانست سرنوشتش چه می شود ولی در عین حال بلند شد و طرفداریش را از ما اعلام کرد. لذا جزء شهدا دفن شد ولی جوان دومی با این که دید آن یکی به شهادت رسید ه ولی باز هم بلند شد و طرفداریش از ما را اعلام کرد گفتم :در ضریح دفنش نمایند. : : ➥ | شیخ احمد ڪـافی ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌✍ @hekayate_qurani 💚 @Mojezeh_Elaahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔳 در نشست نمایندگان بیوت مراجع تقلید درباره مطالبات از حوزه های علمیه چه گذشت؟ 🔹 نشست علمی با موضوع «تبیین و بررسی مطالبات مراجع عظام تقلید از حوزه های علمیه در مورد بایسته های آموزشی» امروز در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور و مشارکت نمایندگان شش مرجع تقلید، آیات عظام: مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی برگزار شد. 🔻عناوین مهمترین مباحث مطرح شده: ◻️ آیت الله العظمی مکارم معتقدند که باید جلوتر از زمان خودمان حرکت کنیم ◻️ علمای قدیم اجازه نمی دادند شبهه ای روی زمین بگذارند ◻️نظام آموزشی مدرک گرا خطر جدی برای حوزه های علمیه ◻️ افزایش اهتمام حوزه به پژوهش برای ارزشیابی طلاب مشروح نشست:👇 https://hawzahnews.com/xbjfj @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه
۴۱ ۸ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰۳۰_در_سریال_گاندو جبهه أشدّ العداوه ی یهود در پوشش سازمان ملل، برنامه کردن جهان را در ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف فرعی طراحی کرده و با قدرت در حال پیاده سازی آن است. عنوان هدف ۵ از سند ۲۰۳۰ توسعه پایدار  که امشب به خوبی مورد اشاره سریال گاندو قرار گرفت این است: که البته برای کاهش حساسیت ها در ایران به عدالت جنسیتی ترجمه شد! بند اول این هدف میگوید: پایان دادن به همه اشکال تبعیض علیه زنان و دختران در همه جا! در این منظر باید به تمامی چهارچوب های حکیمانه ی اسلام در زمینه خانواده و در رأسشان مسئله ی مادری پایان داد. چرا که بسیاری از این احکام به مقتضای فطرت زن و مرد وضع شده و اساسا عدالت در اینجا یعنی هماهنگی احکام با همان تفاوت‌های فطری. اما تمدن منحوس صهیونیستیم برای سیطره بر عالم و دگرگون جهان به دنبال نابودی خانواده است و این را از طریق شعار زیبای تساوی جنسیتی پیگیری می‌کند. و این یعنی پایان دادن به زن بودن، به مرد بودن و پایان دادن به خانواده.(توجه بی سابقه ی مجامع مثلا بین المللی به جنبش های همجنس بازی در یکی دو سال اخیر هم در همین راستا ارزیابی می‌شود). لازم به ذکر است مدل اجرای سند ۲۰۳۰ ابدا قانون محور نیست که مجلس شورای اسلامی بخواهد با حق تحفظ مانع اجرایش شود یا شورای نگهبان سد راهش باشد. مدل اجرای ۲۰۳۰ پنج مرحله ایست و کاملا فکر محور که در بیانیه ی اینچئون دوماه قبل از ۲۰۳۰ به تصویب رسیده. و این یعنی هجوم نرم و حداکثری اسناد بین المللی به هویت شیعه. @besalamen_amenin
۴۱ ۸ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰۳۰_در_سریال_گاندو جبهه أشدّ العداوه ی یهود در پوشش سازمان ملل، برنامه کردن جهان را در ۱۷ هدف اصلی و ۱۶۹ هدف فرعی طراحی کرده و با قدرت در حال پیاده سازی آن است. عنوان هدف ۵ از سند ۲۰۳۰ توسعه پایدار  که امشب به خوبی مورد اشاره سریال گاندو قرار گرفت این است: که البته برای کاهش حساسیت ها در ایران به عدالت جنسیتی ترجمه شد! بند اول این هدف میگوید: پایان دادن به همه اشکال تبعیض علیه زنان و دختران در همه جا! در این منظر باید به تمامی چهارچوب های حکیمانه ی اسلام در زمینه خانواده و در رأسشان مسئله ی مادری پایان داد. چرا که بسیاری از این احکام به مقتضای فطرت زن و مرد وضع شده و اساسا عدالت در اینجا یعنی هماهنگی احکام با همان تفاوت‌های فطری. اما تمدن منحوس صهیونیستیم برای سیطره بر عالم و دگرگون جهان به دنبال نابودی خانواده است و این را از طریق شعار زیبای تساوی جنسیتی پیگیری می‌کند. و این یعنی پایان دادن به زن بودن، به مرد بودن و پایان دادن به خانواده.(توجه بی سابقه ی مجامع مثلا بین المللی به جنبش های همجنس بازی در یکی دو سال اخیر هم در همین راستا ارزیابی می‌شود). لازم به ذکر است مدل اجرای سند ۲۰۳۰ ابدا قانون محور نیست که مجلس شورای اسلامی بخواهد با حق تحفظ مانع اجرایش شود یا شورای نگهبان سد راهش باشد. مدل اجرای ۲۰۳۰ پنج مرحله ایست و کاملا فکر محور که در بیانیه ی اینچئون دوماه قبل از ۲۰۳۰ به تصویب رسیده. و این یعنی هجوم نرم و حداکثری اسناد بین المللی به هویت شیعه. @besalamen_amenin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از  پرسش و پژوهش ,🏳️
🖥 سلسله نشست های گفتمان علمی انقلاب اسلامی 🔰 موضوعات: بخش اول:طرح گفتمان بخش دوم:مدیریت در اسلام 🎙 اساتید ارجمند: حجت الاسلام والمسلمین هاجری حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی آقا پیروز 📅 زمان: دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت: ۱۰ تا ۱۰:۳۰ ۱۰:۳۰ تا ۱۲ 🌐 لینک شرکت در نشست: heyatonline.ir/heyat/3001 www.howzehmarvi.ir/live ⚠️توجه:به علت رعایت دستورالعمل های بهداشتی این نشست تنها بصورت مجازی و در شهر قم برگزار می شود. •┈•✾•🍀🌺🍀•✾•┈• 🕌 کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه مروی تهران: 🆔@Pajouheshgaranemarvi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 توسط مرکز رشد و نوآوری و تعاملات علمی ملی و بین المللی پژوهشگاه و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار می شود: 🔹دوره‌های مهارتی استفاده از ویژه محققان ؛ ▫️ دوره عمومی آشنایی با ساختارهای زبانی ▫️ دوره تخصصی نگارش چکیده و مقالات علمی (Academic Writing) ▫️ دوره تخصصی تکنیک‌های متن‌خوانی و ترجمه متون تخصصی علمی 👤 با تدریس: دکتر ‼️🗓 مهلت ثبت نام: تا 15 شهریور ماه 1400 تمدید شد.... 💢 لینک ثبت نام: 🌐 iict.ac.ir/events 📱کسب اطلاعات بیشتر : 09331002672 (آقای جهانی) 🆔 @iictchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی 🎙 سخنران: آیت‌الله محسن اراکی 📝 موضوع: بانکداری اسلامی با نگاهی به «بیانیه گام دوم انقلاب» 📆 زمان: سه شنبه ٩ شهریور ١۴٠٠/ساعت: ١٠:٠٠ 💻 لینک: http://mohsenaraki.ir/farsi/live ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftaah_com
🔻 با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود: 🔰 کنفرانس بین المللی «یافته های نوین مناسبات دین و خانواده» 🗂 محورها و موضوعات کنفرانس: ▫️ علوم اجتماعی ▫️ علوم تربیتی ▫️ روانشناسی ▫️ فقه و حقوق 🗓 مهلت ارسال چکیده مقالات: 15 شهریور 1400 🗓 مهلت ارسال مقالات: 10 آبان 1400 📆 برگزاری کنفرانس: 10و 11 آذرماه 1400 🌏 سایت کنفرانس: 🌐 rfc.rihu.ac.ir/fa 🆔 @iictchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا