eitaa logo
حوزه انقلابی
13.4هزار دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
11.1هزار ویدیو
647 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قاسم روانبخش
💥آقای روحانی! این خشونت خانگی نیست. 👈 نتيجه مدیریت جنابعالی در است! http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
استعفای آیت الله آملی لاریجانی از مجمع تشخیص مصلحت تکذیب شد https://www.yjc.ir/fa/news/7370595
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 تا انتقاد میکنی یک عده می گویند دارید تضعیف نظام میکنید... آیت الله مصباح یزدی: ❓آیا رهبری هم که از این وضعیت اننتقاد میکنند ، تضعیف نظام می فرمایند؟!! 🔔 نظامی که هشدار دهنده نداشته باشد منفجر خواهد شد.... 🆔@tahavol_howze
4_5897985911345382605.mp3
1.62M
🔊شیخ فضل الله، شرافت اسلامیش را تا لحظه آخر حفظ کرد و نشد ☑️مجلس شورای اسلامی و شیخ فضل الله ها 📌رهبر انقلاب⬇️ و شرق زدگان و که اون روزگار بودند و الان هم هستند نباید به خود حق بدهند را به دست بگیرند ❌و اگر گرفتند و راه انقلاب را کردند شیخ فضل الله ها خواهند کرد به نقل از کانال حزب الله حوزه👇 @howzeh_1357 @howzehenghelabi
✳️ملی‌گراها بر ضد ملت/1 ◀️امام در مواجهه با جریان های انحرافی؛ بخش چهارم: 🔹نگرش امام به قومیت، ملیت و از ظرافت خاصی برخوردار است، ایشان تا هنگامی به قومیت، و احساسات پاک ملی‌گرایانه ارج می نهد که ملی گرایی در برابر اسلام تعریف نشود. 🔸 (ره) معتقدند تعالیم اسلام است؛ در همین باب می‌فرمایند: «اسلام آمده است که بگوید همه نژادها با هم اند، هیچ کدام بر هیچ کدام تفوق ندارند، نه بر و نه عجم بر عرب و نه بر هیچ یک از این‌ها و نه هیچ نژادی بر دیگری و نه سفید بر سیاه و نه سیاه بر سفید، هیچ کدام بر دیگری فضلیت ندارند. فضیلت با تقوا است، فضیلت با تعهد است.» (صحیفه امام ،ج 13، ص 88) امام خمینی به عنصر ملیت احترام می‌گذارند البته در محدوده و و ایشان بر همین اساس دفاع از میهن را از واجبات می داند و همواره بر حفظ و یک پارچگی آن تأکید می کردند: 🔹«ما ملت را و فداکاری در راه را در سایه اسلام می‌پذیریم. ما ملیت را در سایه تعالیم اسلام قبول داریم و ملت، ملت ایران است، برای هم، همه جور فداکاری می‌کنیم، اما در سایه اسلام، نه اینکه همه‌اش ملیت و همه اش گبریت. ملیت، حدودش حدود اسلام است.. دفاع از ممالک اسلامی جزء واجبات است،لکن نه اینکه ما اسلامش را کنار بگذاریم و بنشینیم فریاد ملیت بزنیم و (پان ایرانیسم).»( همان، ج10، ص 123-124) 🔸در مجالی دیگر نیز امام با طرح اندیشه صحیح حب وطن و ملیت می فرمایند: «حب وطن، حب اهل وطن و حفظ و حدود کشور مسأله‌ای است که در آن حرفی نیست.»(همان، ج 13، ص 209) 🔹با مروری در اندیشه و سیره عملی امام خمینی (ره) در می یابیم که ایشان با ملی گرایی به معنای استقلال طلبی مردم یک سرزمین برای مقابله با قدرت های استعماری و مستکبران بیگانه، کاملا موافق‌ند اما که منشأ نژادپرستی دارد و ثمره ای جز تضییع حقوق انسان ها و دفاع از گروه خاصی را نداشته به شدت از سوی امام خمینی(ره) طرد و نفی شده است. 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
✳️ملی‌گراها بر ضد ملت/2 ◀️امام در مواجهه با جریان های انحرافی؛ بخش چهارم: 🔹امام در مواجهه با طیف موسوم به ملی‌گرا و تهمت انحصارگرایی که آن‌ها به روحانیت وارد نمودند در سخنرانی ۵/۷/۵۸ موضع گیری می کنند و ملی گرایان را گروه‌های فرصت طلبی دانستند که از مبارزات و زحمات ملت به نفع خود بهره برده اند: 🔸«ملت و زحمت کشیده اند، اعلام وجود کرده اند آخر چرا در مقابل یک ملت نشسته اید‚ چهار نفر نشسته اید‚ چهار نفری که تا حالا نفس‌تان در نیامده حالا که روحانیون اسباب این شده اند که شما نفس بکشید‚ نفس بر ضد این‌ها می کشید‚ این صحیح است این انصاف است شما انصاف دارید که این‌هائی که شما را از آن کنج ها بیرون آورده و ظاهر کردند حالا اعلام وجود کرده اید و هیچ کس هم به شما اشکال نکرده‚ اینها زحمت کشیده اند و شما اعلام وجود کرده اید‚ ملت زحمت کشیده‚ این دسته از مردم بوده اند که ملت را دعوت کرده اند و ملت به عشق این کار را کرده اند.حالا شما از ملت می ترسید و از مذهب می ترسید و از انحصارطلبی مذهبی! چه انحصارطلبی کرده اند مذهبیون کجا کرده اند. (صحیفه امام ج 10 صفحه 144-143 ) 🔹امام همچنین به ضرباتی که مردم و اسلام و در گذشته از جریان به اصطلاح خورده اند اشاره می کنند: «ما چقدر سیلی از این ملیت خوردیم..در زمان آن کسی که این همه از آن تعریف می کنند ( )‚ چه سیلی به ما زد آن آدم‚ بروند کنار این‌ها! این‌ها! منحل باید باشند! »(همان، ج13،ص51)و در ادامه به خیانت های آنها اشاره می کنند«این ملی‌گراها و این‌ها که هی فریاد ملی ملی می زنند‚ همین‌هائی هستند که بعضی شان در این هم دخالت داشتند‚ بر ضد این مملکت خودشان برای دیگران‚ همین ها هستند که بعضی شان به طوری که شواهد هست دخالت در این امر داشتند»(همان، ج13، ص 76) 🔸امام خمینی در ادامه اندیشه ملی گرایی را در زمره محسوب می نمایند : این‌هائی که با اسم ملیت و گروه‌گرائی و ملی‌گرائی بین مسلمین تفرقه می اندازند‚ این‌ها لشکرهای شیطان و کمک کارهای به قدرت های بزرگ و مخالفین با قرآن کریم هستند. (همان، ج 13 صفحه 444) و بعدها نقش مردم را در خشکاندن این ریشه موثر قلمداد می کنند: 🔹« چه شیرینی بالاتر از این که مردم عزیزمان ریشه های نفاق و و التقاط را خشکانیده اند ! و ان شاء الله شیرینی تمام ناشدنی آن را در جهان آخرت خواهند چشید»(همان، ج 21 صفحه 88) امام با زیر سئوال بردن عملکرد ملی‌گراها آنان را و پر ادعا ترسیم می نماید که هیچ کاری جز دروغ ندارند : «...آن که در مجلس مخالفت می کرد‚ جبهه ملی نبود بود‚ نبود مدرس بود که می ایستاد و بر خلاف آنجا. این‌ها آن‌وقت چیزی نبودند‚ کاری نداشتند به این کارها، خوب، آن‌ها حالا هستند ما کاری با آنها نداریم اما قضیه این است که تبلیغات بر دامنه دار بوده است و این تبلیغات برای خاطر این بوده است که آن‌ها می‌خواستند که این جناح روحانی را از مردم جدا بکنند تا نتوانند این‌ها با هم مجتمع بشوند و تا نتوانند منافع اینها را در اختیار بگیرند. این قضیه تز آن‌ها و جهات سیاسی و دیدهای علمی.... اینها دارند‚ یک همچو اشخاصی ذخیره دارند‚ یک اشخاصی خودشان را اگر ما غفلت بکنیم جا بزنند و یک مقامی را بگیرند‚ یا در مجلس شورا اشخاصی وارد بشوند که آن اهمیتش خیلی بیشتر است. «صحیفه امام ج7 صفحه 46-45» 🔸امام در ادامه به نقش بزدلانه آنان در رسیدن به قدرت اشاره می کنند و می فرمایند: « ملی گراها وقتی به قدرت می رسند برخلاف آنچه ادعا می کنند، عمل می کنند ..این بود که همه دیدید‚ از بود و جزء ملی گرایان و دیدید که با ملت چه کرد و اگر چنانچه قدرت های شما جلوی او را نگرفته بود‚ چه می کرد. از حرف ها گول نخورید‚ از ادعاها گول نخورید و این‌ها از حقوق بشر صحبت می کنند و بر خلاف حقوق بشر عمل می کنند. اسلام‚ هم حقوق بشر را محترم می شمارد و هم عمل می کند. (همان، ج 14 صفحه 69-68 ) 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
✳️ملی‌گراها بر ضد ملت/3 ◀️امام در مواجهه با جریان های انحرافی؛ بخش چهارم: 🔹امام مدعیان ملی گرایی را عمال غرب می دانند که به فکر قبضه کردن قدرت بودند: «این‌ها آمده اند با یک صورت ملی، هستند برای غیر و می‌خواهند وضع ایران را باز به همان حال اول برگردانند منتها با یک صورت دیگری. این وظیفه ای است که الان برای شماها هست و نگذارید در این آلودگی ها پیدا بشود.» (همان،ج6 صفحه162 ) و آنان را طرفدار اندیشه باقی ماندن می دانند:« از همان وقت که دیگر سست شد‚ این جریان در کار افتاد. همان وقت که من در بودم ... همان وقت هم خواستند که را نگه دارند‚ به اسم این‌که او حکومت کند - کند نه حکومت‚ با این اسم می‌خواستند حفظش کنند و از همان وقت هم خواستند که بختیار را بیاورند و با ما آشتی بدهند. ما کانه نزاعمان با بختیار بود از این جریان... (همان، ج 15 صفحه 24 ) 🔸امام با ترسیم عقبه اندیشه مصدق را هم مساوی می دانند و پیروان آن را نیز تفاله های همان مرام و مسلک خطاب می‌کند: 🔹من از آن ریشه هایش می دانم از اولش هم مخالف(اسلام و روحانیت) بودند. اولش هم وقتی که مرحوم# آیت‌الله_کاشانی دید که این‌ها خلاف دارند می کنند و صحبت کرد، اینها کاری کردند که یک سگی را نزدیک عینک به آن زدند اسمش را آیت الله گذاشته بودند. این در زمان آن بود که این‌ها فخر می کنند به وجود او ( ) ‚ او هم نبود. من در آن روز در منزل یکی از علمای تهران بودم که این خبر را شنیدم که یک سگی را عینک زدند و به اسم آیت الله توی خیابان ها می گردانند‚ من به آن آقا عرض کردم که این دیگر مخالفت با شخص نیست‚ این سیلی خواهد خورد و طولی نکشید که سیلی را خورد و اگر مانده بود سیلی را بر اسلام می زد. اینها تفاله های آن جمعیت هستند ( همان،ج 14 صفحه 465 ) 🔸در ادامه نیز با رو شدن ماهیت و اعتراض به حکم قرآنی ، امام خمینی قاطعانه حکم جبهه ملی را اعلام می نمایند و خطاب به هم پیاله های آنان از جمله ، خواستار مرزبندی با آنان می شود: «جبهه ملی محکوم به ارتداد است، جدا کنید حساب را از مرتدها و من نتوانستم و می خواستم و واقعا می خواستم و متاثرم از اینکه با دست خودشان این‌ها گور خودشان را کندند. جدا کنید حساب را از مرتدها‚ این‌ها مرتدند‚ از امروز محکوم به ارتداد است.»(همان، ج 14 صفحه 462 ) 🔹امام همچنین در اواخر عمر خود در پیام به مناسبت پذیرش (67/4/29) ملی گرایان را ؛ افرادی ضعیف النفس و خائن می دانند: «من به صراحت می گویم ملی گراها اگر بودند به راحتی در مشکلات و سختی ها و تنگناها دست و به طرف دشمنان دراز می‌کردند. و برای این که خود را از فشارهای روزمره سیاسی برهانند‚ همه کاسه های صبر و را یک‌جا می شکستند و به همه میثاق ها و تعهدات ملی و میهنی ادعایی خود پشت پا می زدند. »(همان، ج 21 صفحه 98 ) و اهداف را بسیار فراتر از خیالات باطل ملی گراها ترسیم می نمایند : اینها خیالات باطل ملی گراهاست و ما هدفمان بالاتر از آن است. ملی گراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است‚ ما می گوییم تا شرک و کفر هست‚ مبارزه هست و تا مبارزه هست‚ ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم‚ ما تصمیم داریم پرچم ((لا اله الا الله)) را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. (همان، ج 21 صفحه 88 ) 🔹🔹🔹 Bonyadtarikhbook-ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی.
💢مطلق‌نویسی‌های نخبگانی و مدیران غیرمردمی💢 🔹این چند روزه، نامه تشکر و قدردانی مراجع تقلید بزرگوار از دکتر علی لاریجانی به مناسبت اتمام دوره دوازده ساله ریاست ایشان بر قوه مقننه منتشر شده که امری مرسوم و معقول است. در این میان یکی از نامه‌های خبرساز، نامه‌ی جمعی از اساتید حوزه از دکتر علی لاریجانی است که وضعیت مدیریت دکتر علی لاریجانی را اینگونه توصیف کرده است:👇 "در این دوره‌ی ممتدِ مسؤولیت، با تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل، تلاش وافر داشتید تصویری متعهد، انقلابی، مقتدر و عقلانی از مدیریت و مسؤولیت را ارائه کنید." (لینک نامه: https://plink.ir/6pi1T) 🔹ای کاش امضاء کنندگان محترم این نامه فقط و فقط قدردانی و سپاسگزاری از یک مسئول نظام اسلامی را در این نامه مدنظر قرار نمی‌دادند و در کنار این قدردانی که البته موضعی بسیار بجا و ضروری است، مسئله و مردم را نیز مدنظر می‌گرفتند و در کنار ادبیات مسجع و پر طنطنه‌ی نامه، قدری نیز بر محتوا و غنای آن ناظر به شرایط اجتماعی و دیدن توأمان ضعف و قوت‌ها می‌افزودند تا از این رهگذر، برای انتظار از ریاست بعدی مجلس و قاعدتاً برای کارنامه‌خوانی و مطالبه از آن فراهم آورند. 🔹این ، سم مهلک عقل سیاسی عمومی و نخبگانی ما و البته مانع پیوستگی و انسجام آنهاست و چون تفاهم و تضارب آراء بر اساس واقعیت‌های میدانی را مناط قضاوت و تنقیص و تمجید قرار نمی‌دهد، لاجرم به بین نخبگان و عموم مردم می‌انجامد؛ گسستی که زمینه‌ساز پدید آمدن مدیرانی است که با ، خواهند توانست سالهای سال بار خود را بر گرده مردم مستضعف تحمیل کنند ... ❇️تاریخ نگارش:1399/3/7 https://eitaa.com/joinchat/3967942701C3d57d3b16b
موافقت رهبر انقلاب با تخصیص ۵۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی برای رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز سال گذشته هم دولتی‌ها ۴۰ هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آب خوزستان از صندوق برداشت کرده‌ بودند از نامه‌های ارسالی دولت به آقا که میگن برای رفع مشکل خوزستان پول نیست! اگه آقا موافقت نکنند میان پشت تریبون‌ها میگن ما درخواست دادیم و منتظریم! یعنی ما میخوایم کار کنیم اما رهبری کمک‌مون نمیکنه اگر هم موافقت کنند، معلوم نیست اون پول برداشتی از صندوق تو جیب کدوم مسئولی رفته که دوباره درخواست پول کرده‌اند اما مشکلات همچنان باقیست! @Bisimchimedia
هدایت شده از پونز
⛔️ارتباط مدرسه توحید قم با انجمن حجتیه چیست؟؟!! 🔷مدرسه توحید قم که در تصور خیلی ها یک مدرسه موفق ترببتی است در مواقعی دست به رفتارهای شائبه برانگیزی از ارتباط با انجمن حجتیه زده است و الگوی تربیتی ای شبیه الگوی انجمن حجتیه را پیگیری میکند. 🔷مدیریت مدرسه علوی تهران را از نیروهای انجمن حجتیه بر عهده دارد که سالهاست به فعالیت مشغول و تفکر حجتیه در این مدرسه حاکم کرده حال سوال این است که آیا ارتباط مدرسه علوی با مدرسه توحید قم، پرده از ارتباط پنهانی انجمن حجتیه و مدرسه توحید بر می دارد؟ 🔷علاوه بر این شائبه هایی مبنی بر عضویت مدیران و موثران مدرسه توحید در انجمن حجیته وجود دارد که نیاز به شفاف سازی دارد! خبرهایی از حضور و بازدید مدیران توحید از مدرسه علوی تهران شنیده شده است که در صورت صحت ، مراکز نظارتی و امنیتی باید اقدام عاجل و پیشگیری به منظور پاکسازی قم از این جریان منفور از نظر حضرت امام ره به عمل آورند ، 📌 @ponezs
🔴 پایان داستان علی لاریجانی 🔹علی لاریجانی فکر نمیکرد اینطور رو دست بخورد! به خوراک چرب تری فکر کرده بود، توقع داشت پیام رهبری هم به غلظت پیام بعضی بزرگان حوزه باشد، لابد تیم رسانه ای او هم آماده بودند تا در فضای رسانه ای شانتاژ راه بیندازند که امت حزب الله ببینید تقدیر عجیب حضرت آقا از آقای لاریجانی را! ببینید رهبری چه پستی به ایشان دادند! اگر این نشانه اعتماد و بزرگی آقای لاریجانی نیست پس نشانه چیست؟ رئیسی پر انگیزه و پر تلاش، هر عمل صالح...( اگر انگیزه و تلاش برای اعمال طالح بوده که به درد نمیخورد)، و ۱۲ سال تجربه... این تمام از کسی هست که سالها مدیریت مجلس را بر عهده داشت و آنقدر از آرمان هایش برای حفظ صندلی و قدرتش زده که رسما تهی از آرمان شده بود. در بین عموم مردم و نسل جوان انقلابی هم هیچ جایگاهی ندارد، از این بالاتر؟ 🔸مسئولیتی هم که به او داده شد البته اگر بشود اسمش را مسئولیت گذاشت نسبت به توقعی که داشت خیلی کم بود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام! دیگر همه میدانند هر کس از مسئولین ما بازنشسته میشود برای اینکه در چرخه مدیریتی بماند و رها نشود چون آسیبش بیشتر هست در اینجا او را منصوب میکنند، بودن هم نه مسئولیت هست و نه نهادی است که برای فرد امکانات و امکان اعمال قدرت را فراهم کند، رهبر انقلاب در مسائل مختلف ده ها مشاور دارند یکی هم آقای لاریجانی خیلی اتفاقی خاصی نمی افتد. 🔹 آقای لاریجانی خودش هم میداند این پست ها برایش امتیاز خاصی محسوب نمیشود، احتمالا شوکه شده باشد. تیم آقای لاریجانی هم بهتر است برای ۱۴۰۰ فکری بهتر بردارند از این مسائل آبی برای کاندیدشان گرم نمیشود، اگر چه با محبوبیت زیر ۱۰ درصدی در بین مردم و منتقدین و حتی متنفرین بسیار زیاد کار خاصی هم نمیتوان انجام داده، و امتحان پس داده شانسش برای پیروزی خیلی کم هست اگر چه او نیروهای زیادی دارد که خط فکری او را ادامه دهند اما خود آقای لاریجانی آنقدر مخدوش شده که قابل ترمیم نیست. میدانم واقعیت تلخ است اما آقای لاریجانی خداحافظ. ✍ @m_amin_rezai
هدایت شده از سُـلَّـمْ | نردبان
⚠️ آیا عملگرایان قانونگذاران خوبی می‌شوند؟ 🔘 فارغ از مبانی فکری، آقای قالیباف را می‌توان مردی پر تلاش، اجرایی، پیگیر و عملیاتی نامید که انصافا هم هست. ♦️ اما بعید میدانم ایشان برای ریاست مجلس شورای اسلامی که قوه مقننه و کانون قانونگذاری است مناسب باشد. 🔹 هر کسی را بهر کاری ساختند... #️⃣ 🌐 @sollam
💥از طرفی لاریجانی که درصد آراء وی در همه انتخابات‌های گذشته بوده است، باسوء استفاده از پیام مراجع، ایشان را خرج خودش می‌کند. 💥از طرفی هم احمدی‌نژادی ها با حمله چندباره به مراجع، از پیام ایشان سوء استفاده می‌کنند. لاریجانی احمدی نژادی شده یا بعکس😅 @HowzehEnghelabi
هدایت شده از اکبر ابدالی
👈 مطالب کانال مشق مقاومتی در خصوص بورس ✅ عرضه های اولیه، بازی دو سر برد https://eitaa.com/mashgh626/958 🌀 چند نکته در خصوص خرید عرضه اولیه https://eitaa.com/mashgh626/994 📊 راهکارهایی برای مدیریت یشتر بر و سالمتر شدن این بازار https://eitaa.com/mashgh626/966 🤔 در پذیره نویسی کدامیک از شرکتهای دولتی ثبت نام کنیم؟ https://eitaa.com/mashgh626/950 📊 لیست عرضه‌های اولیه سال 99 https://eitaa.com/mashgh626/941 📌 پیام امروز بورس برای تازه واردها https://eitaa.com/mashgh626/976 🔻 برای بورس همه چیز را نفروشید! https://eitaa.com/mashgh626/949 ◀️ کد بورسی چیست؟ چطور آنرا دریافت کنیم؟ https://eitaa.com/mashgh626/948 📈 چگونه سهام عدالت را آزاد کنیم؟ https://eitaa.com/mashgh626/947 📈 چگونه در بورس فعالیت کنیم؟ https://eitaa.com/mashgh626/939 🎯 ظرفیت بورس برای جهش تولید https://eitaa.com/mashgh626/877 👌 بورس و کنترل نقدینگی https://eitaa.com/mashgh626/911 👌 این هم ابلاغ رهبری برای بورس https://eitaa.com/mashgh626/1000 🔹 استفتاء از رهبر انقلاب در مورد حلال بودن سود بورس https://eitaa.com/mashgh626/916 📈 دعوت رهبر انقلاب از مردم و سرمایه داران برای حضور در بورس https://eitaa.com/mashgh626/920 👈 وظیفه دولت در قبال نفت ارزان قیمت چیست؟ https://eitaa.com/mashgh626/925 📌 بورس را بی جهت با قمار مقایسه نکنیم https://eitaa.com/mashgh626/936 ♨️ آیا بورس است؟ https://eitaa.com/mashgh626/942 ⛔️ سفته بازی در بورس ممنوع! https://eitaa.com/mashgh626/951 📌 این نمودار امروز بازار بورس است https://eitaa.com/mashgh626/952 🎯 درسی از یک تجربه ناموفق بورسی https://eitaa.com/mashgh626/962 🤔 تنها راه موفقیت در https://eitaa.com/mashgh626/968 🎯 مطالبه برنامه ملی آموزش https://eitaa.com/mashgh626/945 🔹 اقتصاد سیاسی بورس https://eitaa.com/mashgh626/967 📢 لزوم ورود نقدینگی بورس به بخش تولید https://eitaa.com/mashgh626/974 📢 تأملی بر ابعاد فقهی و اقتصادی https://eitaa.com/mashgh626/990 👌 عرضه نیروگاههای تولید برق بنیاد مستضعفان در https://eitaa.com/mashgh626/1001 🆔 @mashgh626
هدایت شده از زمانه
🔴 یا | خشت اول را صحیح گذاشتید ؛ پیش به سوی ماموریت اصلی...‼️ 🔻 | علیرغم اصرار بر حاشیه سازی از سوی برخی چهره های رسانه ای و توئیتری آشنا در داخل و اپوزسیون خارج نشین ، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در فضایی آرام برگزار گردید. تیترهای سریالی و هماهنگ حاشیه ساز و اختلاف افکن روزنامه ی شرق و دیگر روزنامه های اصلاح طلب و تلاش جهت القاء اختلاف و جنگ قدرت حکایت از عزم جدی یک جریان خاص برای کج گذاشتن خشت اول بهارستان داشت؛ 🔹حاشیه سازی های فراوانی که اولین تذکر در مجلس یازدهم از سوی تقوی ، رئیس سنی مجلس را به همراه داشت: « ما به دنبال حاشیه سازی نیستیم و به حاشیه سازان متذکر میشویم که تلاش نکنند ما را به حاشیه ببرند» 🔹پاسخ دوم به القای اختلاف و حاشیه سازی روزهای قبل، انتخاب هوشمندانه هیات رئیسه مجلس در فضای آرام بود. با نگاه به ترکیب متخبین هیات رئیسه مجلس( قالیباف، قاضی زاده، نیکزاد، امیرآبادی، حاجی دلیگانی، فرهنگی، سلیمی، موسوی لارگانی، کریمی, پیرهادی، متفکرآزاد، دهنوی) میتوان نشانه هایی از اولین لبیک نمایندگان مجلس را به توصیه های رهبر انقلاب دید: « درهم‌تنیدگی تجربه‌ی مجرّبان با شور و حرارت جوانان و تازه‌واردان » 🔹 اما اکنون حاشیه سازان بازنده در سناریوی دوم با تقسیم کار بین خودشان ، گروهی سعی در بالا بردن آسانسوری توقعات مردم و طلب معجزه از سوی نمایندگان مجلس خواهند داشت و گروهی در راستای رقیب هراسی و به صورت خاص قالیباف هراسی مشغول خواهند شد . سناریویی که تبعات آن میتواند اقدامات شتابزده و هیجانی، جنگ های سیاسی پرهزینه بین دولت و مجلس، سرگرم شدن به حواشی زیان بار و نهایتا ناامیدی مردم از جبهه انقلاب باشد. 🔻اما رمز عبور از این سناریو چیست؟ رمز عبور از این مرحله توجه کارشناسی شده نمایندگان محترم مجلس به ماموریت اصلی شان در ۴ سال آینده و شناخت اولویت هایی است که رهبرانقلاب در روز افتتاحیه جهت دهی و ریل گذاری کردند. ایشان و را به عنوان اولویت اصلی کشور معرفی نموده و فرمودند : « در باب اقتصاد، علاوه بر مشکلات عمده مشهود، نمره مطلوبی در باب عدالت در دهه پیشرفت و عدالت به‌دست نیاورده‌ایم و این واقعیتِ ناخواسته باید همه را به تلاش فکری و عملی در باب طبقات ضعیف به مثابه اولویت وادار سازد.» ✅ : نمایندگان مجلس دغدغه ی مردم را در معیشت حاشیه نشینان ببینند ‌نه حاشیه سازانی که دغدغه ی از دست دادن قدرت دارند و نه معیشت! 🖌 ( ڪارشناس زمانه ) 【 : آنچه یڪ تحلیلگر بایست بداند】 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔺اگر تحلیل راهبردے میخوانید 🔻اگر سرخط تحلیلے میخواهید 🆔 | eitaa.com/joinchat/796000260C5d9fc9afdd
هدایت شده از طلبه نیوز
در قم چه می کنند؟!! 🔴 در مطلبی با تاکید بر این مطلب که 'جریان‌های مختلف فعالیت‌های زیادی را در قم شروع کرده اند...'، به معرفی برخی این جریانات انحرافی به شرح ذیل پرداخته است: ۱. حلقات مخفی در قم ۲. حلقات مخفی شاگردان سروش در خیابان گلستان قم ۳. حلقات مخفی طیف در صفائیه-آزادگان و 15 خرداد ۴. حلقات مخفی اصلاح‌طلبان در میدان مفید ۵. حلقات مخفی احمدالحسنی‌ها در پردیسان و آذر ۶. حلقات مخفی احمدی‌نژادی‌ها در خیابان آذر ۷. حلقات مخفی کارگزارانی‌ها در زنبیل آباد قم ۸. جلسات مخفی و رسانه‌ای‌های وابسته به در بلوار امین ۹. جلسات مخفی جریان فقه سکولار در باجک ۱۰. و ... شما هم دعوتید به 👇👇 https://eitaa.com/HOJREH14
هدایت شده از طلبه نیوز
شبکه رسانه ای جریان فتنه در حوزه چه می کند؟!! 🔴 وابسته به دفتر آقای است و وابسته به دفتر آقای است. این دو رسانه، همپای رسانه‌های معاند (بی بی سی و ایران اینترنشنال و..) آتش بیار معرکه اختلاف بودند. البته بعد از اعلام عید توسط آیات عظام وحید خراسانی و مکارم‌شیرازی، گرفتند و به جای جبران خط غلط گذشته، همچنان بر خلاف‌گویی و اختلاف‌افکنی ادامه دادند. شاید وقت آن شده باشد متولیان عالی حوزه مقدسه، یکبار برای همیشه تکلیف این رسانه‌های تفرق طلب را روشن کنند. ظاهرا بزرگترهای این رسانه‌ها گوش شان به انتقاد نخبگان و دلسوزان حوزه علمیه بدهکار نیست. شما هم دعوتید به 👇👇 https://eitaa.com/HOJREH14
هدایت شده از طلبه نیوز
یا رسانه‌ اختصاصی فتنه‌گران؟!! 🔴صانعی در سال 88 از فتنه‌گران حمایت ویژه می‌کرد و حامیان او در قم نیز دست به فعالیت‌هایی زدند که در این مقال نمی‌گنجد او رئیس جمهور قانونی کشور را حرام‌زاده خطاب کرد که از نظر شرعی و قانونی مستوجب حد است، اما به دلایلی که هنوز پنهان مانده است، مدعی العموم پیگیر او نشد. صانعی بعد از مسئولیت تشویش و به هم ریختن فضای قم را بر عهده داشت و در همان دوران فتنه به دلیل نگه داشتن کروبی در منزلش، چند روزی جو قم را متشنج کرد. سوال اینجاست که به عنوان رسانه اصلی افرادی همچون و باز به دنبال ماجراجویی در قم می‌گردد. شما هم دعوتید به 👇👇 https://eitaa.com/HOJREH14
هدایت شده از طلبه نیوز
رسانه‌ای ضد فرهنگی علیه 🔴این روزها تریبون رسمی تمام افرادی شده است که نسبت به اسلام و دین هم زاویه دارند و تمام اخبار این جماعت را به صورت کامل پوشش می‌دهند. شیطنت رسانه‌ای شفقنا مورد حمایت جریان فتنه در پوشش تصاویری مربوط به دوچرخه سواری که با وجود حساسیت‌های اجتماعی از تصویر زن استفاده کرده است. آیا کسی نیست که به فریاد فضای فرهنگی قم برسد و کسی نیست که جلوی این هنجارشکنی‌ها را در شرع آل محمد بگیرد؟ شما هم دعوتید به 👇👇 https://eitaa.com/HOJREH14
۷ خرداد ۱۲ سال پیش، تلاش مشترک (و در رأس‌شان: رسایی، کوچک‌زاده و حسینیان) به همراه روزنامه ایران (وابسته به دولت احمدی‌نژاد) نتیجه داد و حدادعادل با کارنامه موفق مجلس ۷، در مقابل لاریجانی شکست خورد.... شاید باورش سخت باشه ولی پایداری + احمدی‌نژاد حامی بودند! 💬 علی رجبی ⛔کپی مطالب با ذکر منبع جایز است.      ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ♻️به بپیوندید 🌷📡📡📡📡📡📡📡📡🌷 http://eitaa.com/joinchat/3795714081Cf1b9a2b67b 🌷📡📡📡📡📡📡📡📡🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 بی آبرویی کردید، لااقل را حفظ می کردید!!... 🔹 اشک غیرت تاریخی آقای زارعی، پس از تصویب بیست دقیقه ای برجام، با حمایت های ویژه آقای لاریجانی فقط به این توضیح دهد که در قامت رییس مجلس چه کرد که نماینده دلسوز و انقلابی اینطور اشک بریزد! 💬 حسین @HozeTwit
هدایت شده از شناخت جبهه دشمن
⭕️ مواظب باشیم ♦چراخبر حرکت پنج ایرانی و تعریف از قدرت‌نمایی و ... که بیشترین گزارش‌های رسانه‌ای در جهان را بخود اختصاص داد، ناگهان با چند خبر تحت الشعاع قرار گرفته تا اذهان منحرف شوند؟ ⭕️ سود نهایی یک خبر جنجالی به جیب چه کسی می‌ریزد؟ همان ها خبر را ساخته اند. @doshmanshenasy کانال شناخت جبهه دشمن
📌 حقوق زنان؛ شیخ فضل الله نوری و رضاشاه 🆔 @darseenghelab 🔹مکرر شنیده اید که شیخ فضل الله نوری مخالف حقوق زنان و تحصیلات ایشان بوده است. واقعیت ماجرا چیست و در دوران معاصر، چه کسی مخالف حقوق زنان بود؟ 1️⃣ دو خط اول این متن کاملا جعلی است و جز سایتهای معاند در هیچ کتاب تاریخی یافت نشد و با ادبیات شیخ هم سازگار نیست( جمله چه معنا دارد زن درس بخواند این عین اشاعه فحشاست) 2️⃣ مدارس تربیت نسوان و دبستان دوشیزگان، تنها نام دو مدرسه ای است که شیخ با آنها مخالف بوده است نه اینکه شیخ اساسا با تحصیل زنان مخالف باشد. دلیل مخالفت شیخ با مدارس نسوان، مشی سکولار و عرفی آنان بود. 3️⃣ شیخ فضل الله نوری از موسسان مدارس دخترانه بود و حتی با فرستادن زنان برای تحصیل در خارج از کشور هم با حفظ اصول شرعیه موافق بود. (1) 4️⃣ فتوای صریح شیخ در مدارس جدید دخترانه و پسرانه اسلامی و مخالفت ایشان با مدارس ضددین را اینجا ببینید https://eitaa.com/shahidrabe/1043 5️⃣شیخ، تنها با صرف پول‌هایی که از وجوهات یا اماکن متبرکه بدست می‌ آید در موارس نسوان مخالف بود(که در اختیارات یک مجتهد است) نه اینکه دستور تخریب یا اعدام داده باشد. 6️⃣ شیخ درباره سایرحقوق نیز پیشتاز بود و حق تجارت، خرید و فروش ملک وآزادی در اداره اموال شان را به رسمیت می شناخت. 🆔 @darseenghelab 7️⃣ پیروان (امام خمینی و شاگردانش) در جمهوری اسلامی نشان دادند که زن مسلمان می‌تواند درتحصیل علم، حضور اجتماعی و مشارکت سیاسی و.. دوشادوش مردان پیش برودند. 🖋 شیخ از مدافعین بود که از سوء استفاده ونگاه ابزاری به زنان انتقاد می‌کرد و انتقادات ایشان نیز صرفا در حوزه اختیارات خویش یعنی حرام اعلام کردنِ کمک به مدارس سکولار بود. (1)مصاحبه دکتر توکلی با مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر را بخوانید، کد مطلب ۵۹۱۵) 🔉 ادامه یادداشت را بخوانید👇👇👇
📌 حقوق زنان؛ شیخ فضل الله نوری و رضاشاه 🔹مکرر شنیده اید که شیخ فضل الله نوری مخالف حقوق زنان و تحصیلات ایشان بوده است. واقعیت ماجرا چیست و چه کسی مخالف حقوق زنان بود❓ 💥یادداشت ویژه مدرسه انقلاب را از دست ندهید👇👇 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از روزنه
کارنامه ۱۲ساله آقای لاریجانی و یک مطالبه مهم از اصحاب رسانه قم 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 جناب دکتر علی لاریجانی بعد از تصدی ۱۲سال نمایندگی مردم فرهیخته و مجاهد و عزیز قم و پس از ریاست بر سه دوره مجلس، با کارنامه‌ای نه چندان روشن و درخشان، ! حتمن در کارنامه او، مانند هر کارگزار دیگری، نقاط مثبت هم هست که باید در فضایی واقع‌بینانه و عاری از چاپلوسی و غلوگویی(مانند آنچه اطرافیان و معدود مریدانش نوشتند)، مورد تقدیر قرار گیرد. اما آنچه ضرورت دارد، بازخوانی دقیق و عمیق و مستند، کارنامه سیاسی لاریجانی است؛ تنها در این صورت، می‌توان کاستی‌ها را پوشش داد و از خطاها و خطوط انحرافی جلوگیری کرد و باندهای قدرت و ثروت و حلقه های انحصاری قدرت در قم را فروشکست تا راه برای نقش آفرینی نخبگان حوزوی و دانشگاهی باز شود و نمایندگی به جایگاه واقعی خود برگردد. فعلا رسانه‌های رسمی حوزوی، اقدام قابل قبولی در ارزیابی و نقد عالمانه عملکرد ۱۲ساله لاریجانی صورت نداده‌اند. نیاز به تصریح و تاکید ندارد که این امر مهم، از وظائف ذاتی رسانه‌های حوزوی در مرحله نخست و رسانه‌های محلی قم در مرتبه بعدی است؛ چه اینکه دسته نخست باید انعکاس صدای حوزویان و مطالبه گر مطالبات به حق و حقوق تضییع شده آنان باشند و رسانه‌های محلی نیز همین شأن را نسبت به حقوق و مطالبات مردم دارند. در مورد برخی رسانه‌های قمی، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و برخی از آنها مانند #۱۹دی به جای اینکه مدافع حقوق مردم قم باشند، کارنامه قابل قبولی در این زمینه نداشته، به تصریح برخی فعالان رسانه‌ای مطلع، در دوران دوران نمایندگی لاریجانی بعنوان رسانه‌ شخصی ایشان فعال بوده‌اند! اما با این وجود، عرصه مطبوعات محلی قم، از رسانه‌ها و خبرنگاران مستقل و متعهد و مردمی خالی نیست و امید است به منظور اعتلای تمدنی و فرهنگی آشیانه آل محمد(ص)، عملکرد آقای لاریجانی و سایر نمایندگان پیشین به دقت و بدون ملاحظه کاری، و البته با مراعات جهات انصاف و اخلاق حرفه‌ای، مورد ارزیابی قرار گیرد. عجیب است که طرفداران دوآتشه به اصطلاح اعتدالگرای لاریجانی که رییس خرده جریان مطبوع شان(روحانی) نقد معصومین علیهم‌السلام را نیز جایز می‌داند، از باز شدن فضای نقد سیاسی، به شدت هراسان اند و هر نوع پرسشگری در این زمینه را با مشت و بعضا فحش، پاسخ می‌دهند!(اگر روزگاری ملاحظات حقوقی و اخلاقی در میان نباشد، بازنشر پیامهای اهانت آمیز و افراطی این جماعت به ادمین کانال های منتقد لاریجانی، گویاترین روش برای افشای ماهیت رادیکال و متعصب حامیان خرده جریان اعتدال خواهد بود و مع‌الاسف در میان این تندگویان و تندخویان، برخی چهره‌های نسبتا مشهور و به ظاهر موجه علمی و سیاسی نیز وجود دارند!) امیدواریم رسانه‌های رسمی حوزوی و رسانه‌های محلی قم، با کنار نهادن مصلحت اندیشی های مرسوم و ملاحظات سیاسی، که نوعا فاقد مبنای شرعی و علمی و سیاسی است، به زودی وارد میدان نقد عملکرد نمایندگان پیشین قم و خصوصا جناب لاریجانی شوند. مطمئن باشیم که راه اعتلا و پیشرفت و اصلاح امور، از دل ارزیابی علمی عملکرد گذشتگان می‌گذرد. @rozaneebefarda