رویاهای شخصی که به «تو خواب میکائیل هستی» رسید
🔷 #تیمور_آقامحمدی نویسنده «تو خواب میکائیل هستی» گفت: در این کتاب سعی کردم با نگاه تجربهگرا و بیباک که مصالح بزرگسالانه را کمتر در نظر میگیرد و ذات پرسشگر دارد، به میکائیل بپردازم.
وی تاکید کرد: میکائیل در جایگاهی قرار گرفته که میتواند پرسشگری کند و اندیشیدن به رویاهای شخصی من را به نگارش «تو خواب میکائیل هستی» واداشت.
🔷 این نویسنده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از مسائلی که به داستان نوجوان ضربه میزند پیشفرضها است. میکائیل و شخصیتهای این کتاب تمام نوجوانان را نمایندگی نمیکنند و من در «تو خواب میکائیل هستی» نخواستم بگویم این نوجوانی است که اینگونه فکر میکند و واکنشش هم اینطور است و حتی به نظرم عدم انطباق چندان مسئله نیست. ممکن است این نوجوان با نوجوان مثالی ذهن ما متفاوت باشد ولی ما نمونههایی از آن را هم در زمانه خود میبینیم.
🔷 نهمین جلسه از «دوشنبهها به وقت کتاب» به رمان «تو خواب میکائیل هستی» نوشته تیمور آقامحمدی اختصاص داشت و با حضور نویسنده اثر و حمید بابایی مجری کارشناس این سلسله نشست در سالن اوستا #حوزه_هنری برگزار شد.
📌مشروح این گزارش را در [پایگاه خبری حوزه هنری] بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ویدئو
🎥ببینید| #مستند کوتاه ناجی خلیج گرگان
🔸روایتی از خدمت #شهید_جمهور برای خلیج گرگان
🔹به روایت تنها ساکن جزیره آشوراده
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ویدئو
در بیان این سه ، کم جنبان لبت
از ذهاب و از ذهب وز مذهبت
🎥ببینید| #مثنوی_خوانی به روایت دکتر محمدرضا سنگری
◽️جلسات مثنویخوانی چهارشنبهها ساعت ۸ تا ۹ صبح، در طبقه چهارم اتاق ۴۰۲ #حوزه_هنری، برگزار میشود.
◽️ورود برای عموم آزاد و رایگان است.
🆔 @hozehonari_ir
#رویداد
«اولین رویداد ملی داستانکوتاه گوهر»
🔷 به همت حوزه هنری البرز «اولین رویداد ملی #داستان_کوتاه_گوهر با محوریت مبارزات #زنان در دوران پهلوی برگزار میشود.
🔹 موضوع اصلی :
مبارزات زنان در دوران پهلوی اعم از ایستادگیها، رشادتها و مظلومیتها
🔹 موضوع ویژه :
مبارزات و مقاومتهای زنان استان البرز در برابر ظلمها و استبداد حکومت پهلوی
🗓 مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد
◽️ ارسال #آثار از طریق پیامرسانهای ایتا و تلگرام به شماره:
۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴
◽️جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه پیوست پژوهشی به [سایت حوزه هنری البرز] مراجعه کنید.
🆔 @hozehonari_ir
🗓 برنامههای #آخر_هفته_حوزه_هنری
🔹چهارشنبه تا جمعه ۲۳ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ویدئو
رویایی در دل کوه
🎥ببینید| فیلم کوتاه «کوه»
🔸دوازدهم ژوئن، روز جهانی منعِ کار کودکان است ؛ فیلم کوتاه کوه با نگاهی به کودکان کولبر در حوزه هنری استان #کردستان تولید شده و نشانگر رنج #کودکان_کار است.
🔸این فیلم به کارگردانی تیمور قادری در چند جشنواره ملی و بینالمللی مورد تحسین قرار گرفته است.
🆔 @hozehonari_ir
قصه زندگی پدر، از زبان دختر
«هر چه پیش میرفتم و تقلا میکردم از خاکریزهایمان خبری نمیشد. ناامیدی بر من غلبه میکرد. ضعف بدنم بیشتر و بیشتر میشد. هر بار که موج انفجار زیر آب فرویم میکرد و بیرون میآمدم، راهم در بین نیها گم میشد و به دور خودم میچرخیدم.»
📖(بریدهای از کتاب «دریاچه ماهی» ، نوشته مهرنوش یعقوبی که به تازگی در انتشارات #سوره_مهر به چاپ رسیده است.)
مهرنوش یعقوبی نویسنده «دریاچه ماهی» دختر مصطفی یعقوبی است. او که همواره خاطرات پدرش برایش جذاب و شنیدنی بوده، تصمیم میگیرد این خاطرات را بنویسد. از #غواصان کربلای ۴، تا شهادت فرماندهاش شهید محمود مرادی، از درسهایی که پدرش گرفته تا رنجهایی که کشیده، از شهادت بهترین دوستش تا تنهاییاش در سد دز.
📌کتاب دریاچه ماهی را [انتشارات سوره مهر] خریداری کنید.
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ویدئو
🎥 ببینید | اکران آنلاین«مسافری از گانورا»
◽️اکران آنلاین انیمیشن سینمایی #مسافری_از_گانورا به کارگردانی سیداحمد علمدار و تهیهکنندگی سید محمدحسین علمدار از سهشنبه ۲۲ خرداد در «فیلم نت» آغاز شد.
◽️این فیلم به زودی در اپلیکیشن «شاد» نیز اکران آنلاین میشود.
◽️«مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر می کند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا میپردازد تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.
🎟️ [تماشای آنلاین]
🆔 @hozehonari_ir
جشنواره ملی شعر طنز «عدليّهِ»
🔸 دومین جشنواره ملی شعر طنز عدليّهِ #دادخند در سه بخش و با جوایز ارزنده برگزار میشود.
◽️بخش عمومی (فرهنگ همراه) آسیبهای همراه، جرائم همراه
فرهنگ سازی همراه
◽️بخش قضایی (قوه قوی)
غیر متقن بودن آراء قضایی، اطاله دادرسی ، اجرای ناقص و دیرهنگام احکام
◽️بخش ویژه(شعر با مطلع ...)
من اگر قاضی شوم...»
یا «قاضی اگر بودم...»
یا «اگر قاضی شوم روزی ...
🔸مهلت ارسال آثار : ۳۱ مرداد
🔸 اختتامیه جشنواره: شهریور ۱۴۰۳
🔸برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به این [سایت] مراجعه کنید.
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| سریال #فانتزی «هیس، هیچی نیست!» ، مجموعهای نمایشی است که قسمتی از رویدادهای تاریخی جهان را برای نوجوانان تعریف میکند.
🔸«هیس، هیچی نیست» شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش میشود.
🆔 @hozehonari_ir
راز و رمز رازداری در نشست مثنویخوانی
🔷 محمدرضا سنگری در هشتاد و چهارمین نشست #مثنوی_خوانی گفت: در مولانا با اتکا بر روایتی از پیامبر اسلامی (ص) میفرماید سه چیز را پنهان کنید«ذهب، ذهاب و مذهب».
🔷سنگری در ادامه رمز و راز را تشریح کرد و گفت: رمز تنها یک بار در قرآن بکار برده شده و آن هم در خصوص حضرت مریم است. رمز آن نشانه و نمود بیرونی است که ما را به امر دیگری که پنهان است رهنمود میکند. رمز آن چیزی است که در بیرون اتفاق میافتد و حرکت بعدی که در پس آن انجام میشود را به دنبال دارد که راز نامیده میشود.
🔷 وی با اشاره به اینکه در حوزه روایات هم به این نکته اشاره شده که رازهایتان را به دیگران نگویید، اظهار داشت: اول اینکه رمز و راز دیگران را بیان نکنید چراکه هر رازی که از دو بگذرد فاش میشود.
دومین مورد گفتن از داراییها است که ممکن است باعث آرزدگی دیگران شود. سومین چیزی که باید با دیگران مطرح نشود آرا، اندیشهها، دیدگاهها و ایدهها است چراکه هم امکان تغییر آنها وجود دارد و هم ممکن است مورد سرقت قرار گیرد. درضمن ممکن است ایدهها به پختگی نرسیده باشند. نکته دیگر که باید از فاش کردن آن خودداری کرد ارتباطهای آدمی است چراکه ممکن است ذهنیتساز در دیگران شود. همچنین درک و دریافتها ناگهانی خود را به زبان نیاورید.
🔷نشست مثنویخوانی محمدرضا سنگری هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح در حوزه هنری برگزار میشود. نشست امروز به موضوع ضرورت رازداری اختصاص داشت.
مشروح این گزارش را در این [لینک] بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
#تسلیت
▪️شهادت امام باقر علیه السلام تسلیت باد🏴
یا اَبا جَعفَرٍ یا مُحَمَّدَ بنَ عَلِیٍّ
اَیُّهَا الباقِرُ یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ
یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ یا سَیِدَنا وَ مَولانا
اِنّا تَوَجَّهنا وَاستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ
وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا
یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه
🆔 @hozehonari_ir
بازار تماشا در تماشاخانه ماه
🔹 به همت #دفتر_طنز حوزه هنری یازدهمین *کارگاه آموزشی بازار تماشا* برای علاقهمندان به نمایشنامهنویسی کمدی، کارگردانی کمدی، بازیگری کمدی....برگزار میشود.
⏰ شنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰
🏢 حوزه هنری، #تماشاخانه_ماه
📌 ورود برای عموم آزاد و رایگان است!
🆔 @hozehonari_ir
🗓 برنامههای #امروز_حوزه_هنری
🔸شنبه بیستوششم خرداد ۱۴۰۳
🆔 @hozehonari_ir
#خبر
حمیدرضا شعیری :
زبان همچون اسب رام شده است
🔹دکتر حمیدرضا شعیری نویسنده و منتقد ادبی و با موضوع «نقد ادبی: چیستی، چرایی و چگونگی» گفت: زبان همچون اسب رام شده است و از خود سبقت میگیرد. عبور زبان از خودش به مثابه این است که زبان در این سبقت به سمت چیزی فراتر از زبان حرکت میکند که همان گفتمان است. از همینرو در قرنهای اخیر گفتمانهای متعددی شکل گرفته است.
🔹زبان در سبقت گرفتن از خود باعث میشود که وجوه، قابلیتها و ویژگیهایی بهدست آورد: یکی آنکه تصویرسازی میکند؛ دیگر آنکه زبان استعارۀ خود را رشد میدهد؛ و یا زبان دینامیک میشود و تولید حرکت میکند؛ موقعیت جدید به خود اختصاص میدهد و وجوه فرهنگی و اجتماعی خود را توسعه میدهد.
🔹وی در ادامه افزود: ما در نقد ادبی با چهار عنصر مواجهیم، و در همۀ رویکردها این چهار عنصر دیده میشود: ۱. انسان (سوژه)؛ ۲. جهان (جامعه، جهان بیرونی، فضای فیزیکی، فضای روانی، فضای اجتماعی و... که سوژه با آن مواجه است)؛ ۳. ادراک؛ ۴. ابژه (ارزش و ضد ارزش)؛ ۵. تنِ ادراکی.
🔹بیست و هفتمین نشست تخصصی گروه مطالعات بینارشتهای ادبیات انقلاب اسلامی #اندیشکده_ادبیات_پایداری با حضور دکتر حمیدرضا شعیری نویسنده و منتقد ادبی و با موضوع «نقد ادبی: چیستی، چرایی و چگونگی» برگزار شد.
📌مشروح گزارش این نشست را در [پایگاه خبری حوزه هنری] بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
«خیابان ۲۰۴»؛ یک روایت صادقانه از غمانگیزترین حج تاریخ
محمدرضا بهبودیفر دقیقترین آدمی است که توی زندگیام دیدهام. توی صوتهایی که از مجید مرزانی گرفته بودم، یک جا میگوید: «من ساعت هفت و هشت دقیقه رمی اَم را انجام دادم.» حساب ساعت و دقیقه و باقی کارهایش در همین اندازه باریک و ظریف است. شغل او اینطور ایجاب میکند یا شخصیت خودش از ابتدا اینگونه بوده نمیدانم. مصاحبه با او از این جهت که عضوی از گروه تفحص شهدا بوده اهمیت دارد. اما مهمتر از آن، او کسی است که شهید غضنفر رکنآبادی را از بین مجروحان #حادثه_منا پیدا کرده، آخرین نفری که او را دیده است.
.
📖بریدهای از کتاب «خیابان ۲۰۴» به قلم #زهرا_کاردانی که انتشارات سوره مهر منتشر کردهاست. کاردانی در این اثر کوشیده تا راوی صادقی باشد از حادثه دلخراش منا در سال۱۳۹۴ که در جریان انجام مناسک حج رخ داد.
◽️«خیابان ۲۰۴» جزو معدود آثاری است که درباره فاجعه منا از زبان شاهدان عینی آن نوشته شده است. نویسنده برای تکمیل کار خود تنها به خانواده شهدا بسنده نکرده و برای اولینبار پای صحبت تیم تفحص شهدا در عربستان نیز نشسته است؛ روایتی دسته اول از اولین شاهدان ماجرا که به گفته نویسنده در آن روزها با صحنههای تکاندهندهای مواجه شدهاند و حتی بعضی از آنها، تا مدتها برای کاهش فشارهای عصبی از قرص استفاده کردهاند.
حوزه هنری انقلاب اسلامی
«خیابان ۲۰۴»؛ یک روایت صادقانه از غمانگیزترین حج تاریخ محمدرضا بهبودیفر دقیقترین آدمی است که ت
زهرا کاردانی که پیش از این با کتاب «زن آقا»شناخته شدهاست، در این اثر انصاف را رعایت کرده و مراقب بوده تا احساسات ملیاش بر نوع نگارش و قلمش چیره نشود. با وجود آنکه فاجعه منا یک مسئله ملی بود، اما «خیابان ۲۰۴» یک روایت صادق است از آنچه در حج ۹۴ رخ داد.
📌کتاب خیابان ۲۰۴ را از [انتشارات سوره مهر] خریداری کنید.
🆔 @hozehonari_ir
ماجرای «الو گل آقا» از کجا شروع شد؟/هدایایی غیرقابل فروش
پورثانی که بود و چه کرد؟
محمد پورثانی، داستاننویس و طنزپرداز ایرانی است. در ۱۳۳۶ به جمع طنزپردازان مجلۀ توفیق پیوست و برای رادیو و تلویزیون نیز مطلب نوشت. با نامهای مستعار دایی سبیل، بوربورخان، بچۀ لواسان، ممد پرانتز، گُلگاوزبان، و گل مریم با نشریاتی چون یزدان، ترقی، امید ایران، آسیای جوان، سپید و سیاه، فردوسی، تهران مصور، کاریکاتور و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با فکاهیون، خورجین، اطلاعات هفتگی، استقلال ورزشی، طنز و کاریکاتور، و فاراد همکاری داشت. کار اصلی او نوشتن داستانهای طنز بود. اما مهمترین فصل فعالیتش، همکاری مستمر با هفتهنامه گلآقا از نخستین شماره تا آخرین شماره بود. در ۱۳۷۴ مؤسسۀ گلآقا از او تجلیل کرد. از آثارش میتوان به چلتیکه (۱۳۶۴)، لطیفههای بامزه برای بچههای بامزه اشاره کرد. وی در سال ۱۳۸۳ از دارفانی را وداع گفت.
🔷 صد و هفتاد و چهارمین #دگرخند با عنوان «دایی سبیل؛ نگاهی به کارنامه محمد پورثانی طنزنویس پرکار ایران» و با حضور میهمانانی چون احمد عبداللهینیا (کاریکاتوریست)، سیامک ظریفی (نویسنده، روزنامهنگار و طنزپرداز)، سیدعمادالدین قرشی (پژوهشگر) و مریم پورثانی (دختر استاد پورثانی، استاد دانشگاه)برگزار شد.
حوزه هنری انقلاب اسلامی
ماجرای «الو گل آقا» از کجا شروع شد؟/هدایایی غیرقابل فروش پورثانی که بود و چه کرد؟ محمد پورثانی، داس
🔷 سیامک ظریفی در این نشست گفت: محمد پورثانی روحیات خوبی داشت که باعث شد کیومرث صابری در مجله «گل آقا» از او بخواهد تا تلفنها را جواب دهد و با زبان طنز خود پاسخگوی خوانندگان نشریه باشد و از آنجا که ذهنی پر از سوژه و تسلط خوبی روی قالبهای مختلف داشت، پس از مدت کوتاهی ستون پرخواننده «الو گل آقا» را پایهگذاری کرد.
🔷 احمد عبداللهینیا (کاریکاتوریست) نیز تاکید کرد: ما هیچ طنزنویسی به این پرکاری پورثانی در مطبوعات نداشته و نداریم ضمن اینکه تنها طنزنویس ورزشی ایران بود.
وی در اشاره به خاطرهاش با پورثانی یادآور شد: دوستی ما در «گل آقا» اوج گرفت و ما به منزل هم رفت و آمد میکردیم و او هر وقت به منزل من میآمد کلی روزنامه و مجله متناسب با هر نوع سلیقه و سن همراه داشت و بعد رفتنش همه مشغول مطالعه میشدند. او شخصیت طنزش را در صحبت کردن و کتاب هدیه دادنش هم نشان میداد و وقتی کتاب هدیه میداد بزرگ در صفحه اولش مینوشت «غیر قابل فروش» و زیرش کوچک مینوشت تقدیم به فلانی.
🔷 سیدعمادالدین قرشی (پژوهشگر) هم در بخش دیگر این نشست بیان کرد: اینکه با گذشت ۲۰ سال از درگذشت مرحوم پورثانی دوستانش هنوز به یادش دور هم جمع میشوند و این میزان محبوبیت وجود دارد، جای تامل است و من فکر میکنم با مطالعه آثار وی و هم ردههایش میتوانیم به دوره طلایی طنز فارسی مطبوعاتی برگردیم.
📌مشروح گزارش این نشست را در این [لینک] بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
#کتاب
با «تاریخ دلگشا»، راحت شاهنامه بخوانید
🔷«شاهنامه نثر»؛ (تاریخ دلگشا) به قلم توکل بیک در انتشارات #سوره_مهر به چاپ رسید و راهی بازار نشر شد. این کتاب، پلی برای آشنایی بیشتر و بهتر با #شاهنامه منظوم حکیم ابوالقاسم فردوسی است.
🔷 این کتاب سعی کرده به طریق اجمال و سهل و گزیده «شاهنامه» را در اختیار عموم قرار دهد تا هر شخصی و در هر مقامی که هست، تصویری کلی از شاهنامه فردوسی و ابعاد و حوادث پرفراز و نشیب آن داشته باشد.
🔷 به گفته مصحح بعضی از حکایات و داستانهای جانبی شاهنامه فردوسی در «شاهنامه نثر» حذف شده اما این حذف لطمهای به روند حکایات وارد نکرده است. بعضی از ابیات هم که میتواند لبکلام فردوسی و انگیزه او در بیان این حوادث و حکایات عبرتآموز باشد، در کتاب آورده نشده اما گزیدههای اشعار و بیان نثر شاهنامه منثور بسیار سنجیده، موجز و بجاست.
در مورد این کتاب، در [اینجا] بیشتر بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
🗓 برنامههای #امروز_حوزه_هنری
🔸یکشنبه بیستوهفتم خرداد ۱۴۰۳
🆔 @hozehonari_ir
#همایش
صفر تا صد همایش شعر «خدمت تا شهادت»
🔷 #مرکز_آفرینشهای_ادبی حوزه هنری با همکاری شهرداری رباط کریم، همایش شعر «خدمت تا شهادت» را در تیرماه سال جاری برگزار میکند.
🔷 #میلاد_عرفانپور ، مدیر مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری درباره این همایش میگوید: با شهرداری شهرستان رباط کریم در راستای ایجاد فرصتی برای برگزاری یک رویداد ملی و بینالمللی در مضامین اولویتدار انقلاب اسلامی در حال تعامل بودیم که با وقوع حادثه سقوط بالگرد و حجم شعرها در خصوص شهدای خدمت، تصمیم گرفتیم نخستین همایش بینالمللی شعر «خدمت تا شهادت» را برگزار کنیم و اکنون چند روزی است فراخوان نخستین همایش بینالمللی شعر «خدمت تا شهادت» در سه سطح ملی، بینالمللی و شهرستان رباط کریم منتشر شده است.
🔷 وی ادامه میدهد: با توجه به اینکه اعتبار همایشهای ادبی به دو شاخص عمده یعنی اعتبار علمی همایش و سطح هیأت داوران و دیگری کیفیت جوایز آن است، ما در این رویداد تلاش کردیم هم سطح جوایز ارزشمند باشد و هم همایش از سطح علمی خوبی برخوردار باشد.
🔷 عرفان پور میگوید: در این رویداد،از سوی شاعران جوان با استقبال خوبی روبهرو شدهایم و بیش از ۷۰ درصد شرکتکنندگان از بانوان شعر انقلاب اسلامی بودهاند. درضمن با توجه به موج گسترده شرکتکنندگان پیشبینی میکنیم احتمالا نیاز به تمدید سه یا پنج روزه مهلت ارسال آثار را داشته باشیم اگرچه ما از شاعران میخواهیم تا ۲۵ خرداد ماه آثار خود را ثبت کنند.
📌درباره این همایش در لینک زیر بیشتر بخوانید:
news.hozehonari.ir/xr9F
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید| با بازی «گانورا»، به ماموریت فضایی بروید
🔷 همزمان با اکران آنلاین انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» در پلتفرم «فیلمنت» بازی رومیزی این اثر توسط #سازمان_سینمایی_سوره به بازار عرضه شد.
🔷این بازی، اولین محصول جانبی انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» است که توسط مجموعه #بازیستا از طریق سایت baazista.ir به مخاطبان عرضه میشود.
🔷 بازی رومیزی «گانورا» صرفا یک بازی نیست، بلکه یک ماجراجویی فضایی و یک ماموریت مهم برای هر فرد هفت سال به بالاست. میتوانید دو تا چهار نفره دور هم بنشیند، تاس بیاندازید، مهرهها را حرکت داده و در ایستگاههای فضایی، گم شدهها را پیدا کنید. فقط مراقب سیاهچالهای فضایی باشید تا به ایستگاه پایانی برسید.
در مورد این بازی در [پایگاه خبری حوزههنری] بیشتر بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
#جشنواره
جشنواره «اتقان» تمدید شد
🔷 مهلت ثبتنام و ارسال آثار جشنواره فرهنگی و هنری «#اتقان» که با محوریت ارتقای فرهنگ کار، آغاز به کار کرده است تا روز شنبه ۲۰ مرداد تمدید شد.
🔷 این رویداد، توسط معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و #حوزه_هنری انقلاب اسلامی برنامهریزی شده و هماکنون در حال برگزاری است.
🔷 علاقمندان میتوانند آثار خود را تا مهلت مقرر،با موضوعات و مضامینی چون منزلت و ارزش کار، وجدان کاری و مسؤولیتپذیری، نقش ثروتهای بادآورده، عوامل مؤثر بر فرهنگ کار، پیامدهای بیتوجهی به فرهنگ کار، اتقان کاری، تعاون و کارگروهی، مهارتآموزی، تلاش و پشتکار و انضباط کاری و امانت و صداقت در کار به دبیرخانه این رویداد به نشانی اینترنتی artfest.ir ارسال کنند.
🆔 @hozehonari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ویدئو
🎥 ببینید| #زوزو در شبکه پویا
🔸سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» ، محصول #مرکز_انیمیشن_سوره به کارگردانی مانی وطندوست، از ۲۸ خرداد هر روز از شبکه پویا پخش میشود.
⏰ساعت پخش: هر روز ساعت ۱۲:٣٠
📺 تکرار: روز بعد ساعت ۱۰:۳۰ صبح
🆔 @hozehonari_ir