eitaa logo
دکترین بازار
119 دنبال‌کننده
72 عکس
8 ویدیو
1 فایل
کانال تبئین دکترین مارکت و بازار اسلامی ارتباط با ادمین @Mohammad_IMD
مشاهده در ایتا
دانلود
http://yon.ir/q7jFF 💢 در سال 1930 و در بحبوحه ی بحران جهان گیر اقتصادی وعده ی روزی را می دهد که همگان ثروتمند شده اند و اضافه می کند که در آن زمان «بار دیگر هدف ها را برتر از وسایل می شماریم و خوب ها را بر مفیدها ترجیح می دهیم. ... ⭕️⭕️ اما آگاه باشید! زمان این آرمان ها هنوز فرا نرسیده است. زیرا دست کم برای یکصد سال دیگر باید برای خود و هر کس دیگر تظاهر کنیم که بدی، نیکی است و نیکی، بدی؛ زیرا بدی مفید است و نیکی نیست. ، و باید همچنان برای یک مدت کوتاه دیگر خدایان ما باشند. زیرا فقط آنها می توانند ما را از گذرگاه تاریک نیاز اقتصادی به روشنایی روز رهنما شوند.» ♦️🔸 در ادامه تصریح می کند:«هنوز زمان آن نرسیده است که به پاره ای اصول بسیار متقن و فضایل اخلاقی، یعنی «حرص، رذیلت است»؛ «، معصیت است» و «حب مال، نفرت انگیز است»؛ بازگردیم 🔻🔺به همین راحتی از گسترش ربا در جامعه برای گشایش نام می برد بعد عیناً همین مطالب در دانشگاه های ما تدریس می شود و دانشجوی جامعه به گمان اینکه اینجا جمهوری اسلامی است و نظارت بر دروس و علوم وجود دارد راهی دانشگاه می شود و بعد از فارغ التحصیلی شاهد کفر کیشی اکثر دانشجو خود می شویم بعد از میلیاردها خرج وبودجه سالها پیش در کتاب امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران (ص 782 ) جناب رئیس جمهوری فعلی آقای ما در کسوت روحانیت به جای استخراج مکتب از دل و رویات با همکاری آقای نهاوندیان ، نوبخت ، آخوندی و .. به مکتب به عنوان مکتب الگو در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران می رسند ❌❌مینارد کینز 🔸واقعا با اسلام منهای روحانیت و روحانیت منهای اسلام چه باید کرد و جالب اینکه کل ناکارامدی ها به نام اسلام رقم خواهد خورد ✍ ___________________________ ارتباط با ادمین 👇👇👇👇 ✉️@Mohammad_IMD _______________________ 🔖 کانال تخصصی تبئین بازار اسلامی و مارکت 📡@I_M_Doctrine
8 منتخبی از پایان نامه " دکترین بازار اسلامی " از آنجائی که ذیل اقتصاد تعریف می شود برای تبئین بازار اسلامی ابتدا باید اقتصاد اسلامی بیان شود فصل سوم پایان نامه : دکترین 🔻🔻 از منظر امیرالمومنین علی (ع ) اگر انسان دنیا را محل کشت و جهان آخرت را محل برداشت آن بداند و عمل خود را بذر محصولی که دردنیا کاشته می شود و بهشت را محصول و سودی است که به انسان می رسد؛ تلقی می نماید. ♦️ سود و زیان در نظر انسان معنا و مفهوم دیگری می یابد، چه بسا ممکن است فرد مومنی در صحنه فعالیت های اقتصادی با زیانی مواجه شود اما به رغم آن جامعه سود ببرد و اسباب خشنودی یکایک افراد جامعه را فراهم نماید. و آن فرد در یک برآیند بین سود آخرتی ( ) و زیان مادی دنیایی () سود فراوانی برده باشد. در پرتو چنین باورهایی چه بسا از لذت های زودگذر مادی صرف نظر کند و با ایثار و فداکاری مصالح جامعه را بر مصالح فردی خود ترجیح دهد ♦️♦️ وقتی خدای بزرگ در جهان غیب، دارای باشد که محسوسات و امور مادّی، مراتب نازله آن خزائن بهشمار میرود و هر چه از آن خزائن نازل شود، هیچ گونه نقص و کاستی در آنها پدید نمیآید، روشن میشود که منابع اقتصادی جهان غیر محدود است؛( زیر سوال می رود ) هر چند بالفعل (نازل شده مادّی) محدود باشد. ✅ ✅ ازآنجا که وجود به عنوان پیش شرطی اجتناب ناپذیر در تبیین محسوب می شود، لذا تبیین و تدقیق پارادایم به عنوان نخستین مرحله ي تفکر استراتژیک اقتصادي، امري ضروري است. مبتنی بر این اصل، در ادراك و فهم مدل بومی اقتصاد،(آن چنان که شایسته ي انسان مسلمان ایرانی است)، لزوم تبیین پارادایم متمایز از پارادایم انسان غربی نمایان می شود یا انتقال پارادایمی ❌ ، مفهوم اکانومی؛ انسان ایرانی، مفهوم ، و اعراب، مفهوم را برگزیدند . اما تلقی قرانی فراتر از هر یک از این مفاهیم، کلمه ی «» است. ⭕️ لکن از آنجا که «کدآمایی» و «اقتصاد» شأنیت و قابلیت و طراز یک وادي جامع () را ندارند، لذا انتقال پارادایمی مورد نظر،ازپارادایم غالب اقتصادي امروزي یعنی «اکانومی»، به وادی قرآنی«بیع» باید صورت پذیرد. 🔸🔸 به عبارتی دیگر شیفت پارادایم، از سوپر پارادایم ()، به سوپرپارادایم ()، از چارچوب تصوري «اکانومی» به «بیع» صورت خواهد پذیرفت. ✍ http://yon.ir/n3Gxn _________________ ارتباط با ادمین 👇👇👇👇 ✉️@Mohammad_IMD __________________ 🔖کانال تبئین تخصصی مبانی بازار اسلامی و مارکت 📡@I_M_Doctrine
9 منتخبی از پایان نامه " دکترین بازار اسلامی" اقتصاد 💢توجه به مفهوم قرآنی «» به وضوح آشکار می سازد که این واژه مهجور قرآنی، نه تنها تقلیل و تنزیل یافته، بلکه مانند دیگر مفاهیم از این دست دچار انحراف فهم و به تبع اولی،تحریف اصل شده و استعمال رایج امروز آن به شدت تهی و دور از وادي اصل و ذات آن می باشد. ⭕️ مبتنی بر این روی کرد، مبناي پارادایم اقتصادي قرآن کریم، در سوپرپارادایم تئوئیسم (خداگرایی)، آیه شریفه 111 سوره ي مبارکه ی توبه می باشد، که خداوند تبارك وتعالی در آن به صراحت ساز و کار بیع را مشخص و چرخه فرآیند آنرا تشریح می فرماید 🔺🔻 مبتنی بر این روی کرد، حسب آن که خداوند عزو جل مشتري مال و نفس مؤمنین است،چرخه ي بیع با وادي مشتري مداري آغاز می گردد و عرضه ي بایع، منوط بر تقاضاي مشتري است. ✅ به عبارتی دیگر از آن جا که خداوند کریم، مالک حقیقی مؤمنین است، لذا در این فرآیند از سرکرامت با نزول رزق، مؤمنین را مرزوق میگرداند و همچنین خود نیز از سر عزّت، مشتري مال و نفس آن ها می باشد و تابع می گرداند تبدیل این فرآیند را تنها براي مؤمنانی که نور ایمان به قلبشان وارد شده است و چنین مردان و زنانی را بشارت می فرماید. ⭕️⭕️ فرآیند تحقق آن، به این ترتیب است که تعامل، از پارادایم بایع آغاز می گردد. کسی که شایسته گردیده تا مال و نفس خود را به خدا بفروشد و محبت خدا از راه تولّی و خلّت و دوستی میان بیع کنندگان حاصل می شود. 🔸 دراین چرخه، مصداق مؤمن، ابراهیم(ع)، به عنوان خلیل خدا است که براي اثبات محبت خود، آنچه را که کسب نمود و امکان موجبات حب غیرالهی را برایش فراهم ساخت،(یعنی اسماعیل) را به عنوان فدیه به مسلخ برد، تا براي محبوب مطلق خویش ذبح نماید. ❌ بر این اساس، خلیلیان را در این فرآیند ناگزیر از تأسی بر آن خلیل است. به عبارت دیگر، این چرخه، منوط به همان مرتبه ی امر «» است، که فرمود: «تنفقوا مما تحبون». لذا، همان گونه که برای ابراهیم(ع) جبران نمود، و فرمان ذبح فرزند، به ذبح گوسفند فرو کاسته شد، و اسماعیل (ع) به پدر و مادر بازگشت، برای ابراهیمیان نیز جبران می نماید. 💢 به طور کلی نتیجه ي برپایی وادي بیع در جامعه، ایجاد جامعه ي خلیلیانی است که تسلیم دین و روش زندگی برحق شده اند و امر ایمان به قلوب آحاد این جامعه وارد شده است. ❌ نشانه شناسی این جامعه و چارچوب مفهومی وادي بیع، شناخت جامعه ي کوچک ابراهیم(ع)است. ابراهیم خلیل الله الگو و اسوه ي نیکویی براي جامعه سازي ایمانی و انتقال به جامعه ي اسلامی است، چرا که این جامعه نه تنها به پرستش غیر خدا کافرشده، بلکه از آن برائت جسته و بغض و عداوت ورزیده است و به خداوند یکتا توکل می نماید . ♦️ این جامعه ي اهل ایمان است،که مؤمنان، ایمان به قلبشان وارد شده و مرحله ي تعالی قلب را می پیمایند . چنین جامعه اي به وادي ایمن قدم نهاده و مرزوق به روزي الهی خواهد شد و سلام خدا بر چنین جامعه ي ابراهیمی است ✔️ جامعه اي که باذبح آنچه بدان حب می ورزند، به آن ها قلب سلیم عطا می شود و به هنگام نیاز، آتش نیز برایشان«برد و سلم» می گردد ، به مقام خلیل الله درآمده و به سوي خداي خویش می شتابند . 🔺🔻 این نکته حائز اهمیت است که جمهوري اسلامی براي نیل به جامعه ي محمدي(ص) باید از مسیر جامعه ي ابراهیمی(ع) بگذرد و براي تحقق غایت جمهوري اسلامی، یعنی جامعه ي ولایتمدارمهدوي، باید ابتدا از جامعه ي خلیلیان عبور نماید. این بدان معناست که جامعه سازي بارویکرد مشتري مدار و پارادایم بیع، یک گذرگاه در روند تحقق عهد یک جامعه است. ✍ ___________________________ http://yon.ir/PfHbL ارتباط با ادمین ✉️@Mohammad_IMD ____________________________ کانال تخصصی تبئین بازار اسلامی و مارکت👇👇👇👇 📡@I_M_Doctrine
10 منتخبی از پایان نامه " دکترین بازار اسلامی" 1 ⭕️خط مشی، تبیین جهت و سپس دروازه ي خروج به سمت مقصدي است که رهرو را به آن«جهت» رهنمون می شود. ✅ براین اساس خط مشی در پارادایم بیع، آیه شریفه ي 111سوره ي مبارکه توبه است، ✔️ مبتنی بر این آیه ي شریفه، چنانچه اساس،«بیع محوری» باشد،لاجرم براي تبیین خط مشی بیع چهارگزینه متصوراست: 1- مبایعه محوري 2-خُلَّت محوري 3-انفاق محوري 4- برکت محوري ⭕️ تبیین خط مشی دربیع 🔸روند طرح ریزي خط مشی اقتصاد جمهوري اسلامی ایران 💢ازآن جاکه براي طرح ریزي خط مشی سه رویکردکلی متصوراست، لذا پس از تشخیص و تعیین هر خط مشی نسبت به یکی از دروازه هاي چهارگانه به عنوان خط مشی، می توان آن رابایک،دو یا سه روي کرد مزبور طرح ریزي نمود: 1. روي کرد محصول محور (Product Base) 2. روي کرد فرآیندمحور (Process Base) 3. روي کردکارکرد محور (Functional Base) ⛔️ لازم به ذکر است که طرح ریزي خط مشی مبتنی بر این سه روی کرد، زمینه ساز ایجاد«کرسی»طرح استراتژیک اقتصاد برای طرح ریزی استراتژیک می شود ♦️ لذا 4 پاردایم قابل تصور است که خلاصه وار و با حذف آیات و روایات مربوطه به شرح ذیل اقدام تبیین می شود ❌پارادایم مبایعه عمل بیع میان بیع کنندگانی که با یکدیگر بیعت کرده اند تا معامله و مبادله کنند: 1-روندطرح ریزي: 🔺الف- محصول مبایعه: اعتماد 🔺 ب - فرآیند مبایعه : شراء 🔺 ج - کارکرد مبایعه: معاش و معاد 2-حوزه ي اقدام : نهادي،فردي و جمعی 3-خط مشی: فراهم آوردن زمینه ي تحقق معامله اي همراه با خلّت و اعتماد قلبی و مبادله اي تؤام با انفاق و مبایعه اي منتج به برکت، و درکل فرآیندي که معاش مردم را با تأمین معاد شان همراه نموده و اعتماد به عنوان خمیرمایه و ملات جامعه سازي فراهم شود. ❌پارادایم خلّت تعامل در مبایعه به خلّت منتهی خواهد شد 1-روند طرح ریزي 🔻الف- محصول خلّت : تعاون مبتنی بر مودت 🔻ب- فرآیندخلّت : ولایت 🔻 ج- کارکرد خلّت : شفاعت 2-حوزه ي اقدام : نهادي، فردي و جمعی 3-خط مشی: روی کرد طرح ریزي استراتژیک در جامعه ي اسلامی بر قالب ساز و کارهاي بیع، مبتنی بررویکرد ولایت مدارمی باشد و به این سبب مدیریت مطلوب و الهی حب و بغض، آحاد جامعه را به سوي تعاون مبتنی برمودت و شفاعت و دست گیري از یکدیگر سوق داده و در نهایت با ملات خلّت، سرمایه اجتماعی تولیدشده و جامعه خلیلیان را محقق می سازد. ❌پارادایم انفاق مبادله در فرآیند مبایعه باید تؤام با انفاق باشد 1-روندطرح ریزي 🔸الف- محصول انفاق: برّ و برکت 🔸ب- فرآیند انفاق: بذل 🔸ج- کارکردانفاق: رفعت تعلّق از ما سوي الله و ازاله حب الدنیا 2-حوزه ي اقدام : نهادي، فردي و جمعی 3-خط مشی: حرکت جامعه به سمت ذبح نفس اماره ي فردي و به تبع آن حب الدنیا از قلوب. امري که با گسترش انفاق در تمام سطوح جامعه و کمرنگ شدن نقش پول، دستمزد، حقوق و مزایا و .... محقق می گردد. ❌پارادایم برکت برکت محصول بیع و احیاء شدن به دست خداوند است 1-روندطرح ریزي 🔺🔻الف- محصول برکت : غنا 🔺🔻ب- فرآیند برکت: کوثر 🔺🔻ج- کارکرد برکت : تحیت من عند الله 2- حوزه ي اقدام : نهادي،فردي و جمعی 3-خط مشی: رواج و گسترش ایمان و متعلَّقات آن، از جمله ترویج غیب باوري در جامعه به عنوان زمینه ساز ایمان مردم و جامعه، به امر برکت و سپس رشد جامعه از جمهوري اسلامی به جمهوري تقوا و از ملّت به اُمت، جهت ازدیاد برکت و مفتوح نمودن درهاي برکت در جامعه و در منتهی درجه، احیاء حیات طیبه درجامعه 💢به طور کلی نتیجه ي برپایی وادي بیع در جامعه، ایجاد جامعه ي خلیلیانی است که تسلیم دین و روش زندگی برحق شده اند و امر ایمان به قلوب آحاد این جامعه وارد شده است. ✍ http://yon.ir/6Z0a2 _____________ ارتباط با ادمین 👇👇👇👇👇 ✉️@Mohammad_IMD ___________________ 🔖 کانال تخصصی تبئین بازار اسلامی و مارکت 📡@I_M_Doctrine
11 منتخبی از پایان نامه " دکترین بازار اسلامی" 2 💢به طور کلی نتیجه ي برپایی وادي بیع در جامعه، ایجاد جامعه ي خلیلیانی است که تسلیم دین و روش زندگی برحق شده اند و امر ایمان به قلوب آحاد این جامعه وارد شده است. 🔑 نشانه شناسی این جامعه و چارچوب مفهومی وادي بیع، شناخت جامعه ي کوچک ابراهیم(ع)است. ابراهیم خلیل الله الگو و اسوه ي نیکویی براي جامعه سازي ایمانی و انتقال به جامعه ي اسلامی است، چرا که این جامعه نه تنها به پرستش غیر خدا کافرشده، بلکه از آن برائت جسته و بغض و عداوت ورزیده است و به خداوند یکتا توکل می نماید . ⭕️❌ این جامعه ي اهل ایمان است،که مؤمنان، ایمان به قلبشان وارد شده و مرحله ي تعالی قلب را می پیمایند. چنین جامعه اي به وادي ایمن قدم نهاده و مرزوق به روزي الهی خواهد شد و سلام خدا بر چنین جامعه ي ابراهیمی است، 👏👏 جامعه اي که با ذبح آنچه بدان حب می ورزند، به آن ها قلب سلیم عطا می شود و به هنگام نیاز، آتش نیز برایشان «برد و سلم» می گردد ، به مقام خلیل الله درآمده و به سوي خداي خویش می شتابند . ✅✅ این نکته حائز اهمیت است که جمهوري اسلامی براي نیل به جامعه ي محمدي(ص) باید از مسیر جامعه ي ابراهیمی(ع) بگذرد و براي تحقق غایت جمهوري اسلامی، یعنی جامعه ي ولایت مدارمهدوي، باید ابتدا از جامعه ي خلیلیان عبور نماید. این بدان معناست که جامعه سازي بارویکرد مشتري مدار و پارادایم بیع، یک گذرگاه در روند تحقق عهد یک جامعه است ✍ ✋ پایان خلاصه اقتصاد اسلامی و مقدمه ای برای شروع تبئین بازار اسلامی _______________________ ارتباط با ادمین 👇👇👇👇 ✉️@Mohammad_IMD ________________________ 🔖 کانال تخصصی تبئین بازار اسلامی و مارکت 📡@I_M_Doctrine http://yon.ir/0hyll
[ Photo ] پشتوانه بانک مرکزی ما همین کاغذهاست . ما گذشتگان را برای پرستش بت سنگی ملامت می کردیم ، ما حق ملامت شدن از آیندگان را نداریم؟ به راستی کلاهبرداری به این عظمت وجود دارد که با کاغذ بتوان ثروت خرید؟ _______ @I_M_Doctrine
12 منتخبی از پایان نامه " دکترین بازار اسلامی" 🔻بر طبق قواعد اسلامي هر عملي که انسان انجام مي دهد يک کسب است و يک نتيجه اي دارد . 🔺 در اين نگاه، انسان، به صورت دائمي در حال تجارت و معامله است. اساساً «معامله» به همين فرايند دائمي عمل متقابل گفته مي شود. 🔸«از تعبيرات قرآن كريم ما اينگونه نميفهميم كه انسان دو حالت دارد: يك حالت اين كه معامله ميكند و حالت ديگر اين كه معامله نميكند. 🔻سرمايه هايي كه انسان دارد .همين سرمايه ي عمر، سرمايه ي سلامت و سرمايه قدرت هايي كه دارد، سرمايه ي مالي كه دارد و هر آن چه كه خداوند به او داده است، 🔺اينطور نيست كه انسان با اين سرمايهها يا معامله ميكند يا معامله نميكند. 🔸 اما آيا انسان ميتواند در مورد سرمايه هایی كه دارد همينگونه باشد، بگويد: من نميخواهم معامله كنم، نميخواهم كسب كنم؟ 💪❌❌ انسان در دنيا نميتواند كاسب نباشد، نميتواند اكتساب نكند، منتها يا آن اكتساب و يا اين اكتساب؟ شق دوم صحيح است، اين كه من يك عمر زندگي كنم و اساساً سرمايه ام را به كار نيندازم، محال است؛ ?🔑یعنی انسان دائماً در حال مبادله است و نميتواند در حال مبادله نباشد يا مبادله اي كه نتيجه اش خسران زياد و عذاب أليم است به تعبير قرآن و يا مبادله اي كه نتيجهاش سعادت ابدي است. 🔺🔻✅💢⭕️يعني يا زير صفر است يا بالاي صفر. روي صفر نمي ايستد. اين كه عرض كرديم انسان نميتواند اكتساب نكند براي اين است كه هر نگاه انسان يك كسب است؛ هر سخن انسان يك كسب است؛ هر قدمي كه انسان بردارد يك كسب است؛ يعني تأثيرپذيري است. انسان به گونهاي كه در عالم قرار گرفته است و دائماً دارد نيروهاي خود را مصرف ميكند. 💢 نه اين است كه بگويد: من انرژي مصرف ميكنم و اينقدر مصرف ميكنم تا تمام شوم و بعد كه تمام شدم يك صفر هستم؛ 🔸🔸اينطور نيست هر كاري انسان انجام دهد، چيزي داده است و چيزي گرفته است، منتها آن چيزي كه ميگيرد، گاهي سعادت است و گاهي شقاوت.» . ♦️♦️از اين رو انسان در حالت معمول در خسارت و خسران است مگر اين که «ايمان» و «عمل صالح» را مبنا و معيار حيات خود قرار دهد. (سوره عصر) «در قرآن، ایمان قبل از عمل صالح 65 مرتبه آمده است و درپي ايمان داشتن و مومن بودن ، عمل صالح انجام شدني مي شود. ✍ http://yon.ir/j267J ________________________ ارتباط با ادمین 👇👇👇👇 @Mohammad_IMD ________________________ 🔖 کانال تخصصی تبئین بازار اسلامی و مارکت 📡@I_M_Doctrine
🗓۱۵ آگوست ۱۹۷۱ ⬅️ در ۱۵ آگوست ۱۹۷۱ بود که آمریکا🇺🇸 قابلیت تبدیل به را به شکل یک‌طرفه فسخ کرد و عملاً به سیستم پایان داد. از این روز به بعد عملاً دلار آمریکا ارزی بدون پشتوانه محسوب می‌شود؛ در حالی‌که نقش ارز مرجع را در اقتصاد جهان بازی می‌کند و مبنای ذخیره‌ی سایر ارزهای جهانی است. ⬅️ به این منظور است که از آن زمان تابه‌حال، همه‌ی ارزهای کشورهای جهان ازجمله دلار💵 آمریکا، پوند 💷انگلیس، یورو 💶و ریال فاقد ‌پشتوانه‌اند. ❌❌❌❌ کاغذ هایی که در پستو چاپ می شوند و گل ثروت ملتها را می خرند با کاغذ ................................................. ✊ جنبش مردمی مقاومت در جنگ ارزی @currency_war .........................................‌.‌‌‌‌‌‌‌‌........ 🔖کانال تخصصی تبئین دکترین بازار اسلامی و مارکت👇👇 📡@I_M_Doctrine
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 بانکهای تجاری و مرکزی با چاپ و خلق پول(اعتبار یا کارنسی)دسترنج مردم را می‌خرند در قبال ثبت بدهی . آیا من و شما می توانیم با کاغذ چاپی خودمان خرید کنیم،بدهکار ابدی باشیم بی تصفیه و ثروتمند؟ ______ @I_M_Doctrine
✍ گزارش خبرگزاری تسنیم از نشست اقتصادی با حضور کارشناسان خبرگزاری تسنیم، شبکه افق و کارشناسان«نهضت مردمی ممانعت از جنگ باخدا» با دکتر حسن سبحانی 🌐 http://tn.ai/1494177 📡 @reba_ir 📡 @I_M_Doctrine
🗓28 شهریور سال‌روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر شکستن ارزش و آقایی دلار 💵 است... 📣حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ۸«اگر مسئولان و مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق و کشور را از دشمن خلاص کنند و و_آقایی_دلار را در زندگی اقتصادی بشکنند، کشورهای دیگر را نیز نجات داده‌اند و برای آنها الگو خواهند شد. » ۹۵/۶/۲۸ 📡 @currency_war ✉️ارتباط با ادمین 👇👇👇 @mohammad_IMD ................................................. 🔖کانال تخصصی تبیین بازار اسلامی و مارکت‌ 📡 @I_M_Doctrine
🔻بهتر نیست قبل از رخ دادن فاجعه علاج آن را بیابیم؟ ♦️ پائیز امسال دوباره مانند پائیز سال 90 و 91 بوی افزایش سرسام‌آور قیمت دلار به گوش می‌رسد. ♦️ در سال 91، همگان نظاره‌گر فروپاشی ریال در برابر دلار بودند و هر‌‌کس که دارائی‌ای داشت بر ثروتش افزوده شد و هرآنکه از قشر مستضعف بود ذلیل‌تر شد. 💢 دولت می‌تواند‌‌ کسری بودجه خود را مانند دولت دهم از طریق نواسانات قیمت ارز مرجع که دلار است جبران کند که البته مطابق با نظر تئوری‌های اقتصادی این عمل منافاتی ندارد اما این کار شوک عظیم اقتصادی ایجاد خواهد کرد.در حال حاضر که فرصتی دست داده تا بشود این ساختار را در برابر جنگ اقتصادی ترمیم کرد ذکر چند مورد ضروری است. ⭕️ زمانی که به ایران حمله کرد و ما دفاع مقدس را شروع کردیم؛ امام در پیامی این فرصت را که کفر با دستان خودش وارد شده است و فرصتی دست داده که می‌توانیم برای همیشه کفر را نابود کنیم،جوانان را برای جهاد فرا خواند. ❌ دولت ایالات متحده که کفر مطلق است با ایران‌اسلامی در جنگ ارزی سرشاخ شده است چون در جنگ سخت یارای مقابله ندارد، مانند سال اول جنگ فرصت خوبی خواهد بود تا ما جادوی پولی و مالی دشمن را نابود کنیم. لذا ✅ طبق قانون پولی و بانکی کشور یکی از پشتوانه ای ریال ایران ارز خارجی است ،در فعلی پشتوانه بودن ارز خارجی از ریال برداشته شود. ✅ کل های کشور تمام ارزهای خود را به صورت موقت نزد بانک مرکزی امانی قرار دهند و موقتا تعطیل شوند. ✅ واردات کالاها به کشور فقط از طریق ارز ریال باشد. ✅ کالاها فقط از طریق ریال باشد حتی در غیر این صورت ذخیره گردد. ✅ در یا برای ما هم باشد یا هیچ کس امنیت نخواهد داشت . ✅ خرید و صورت نگیرد و یا به صورت محدود باشد با ارائه کد ملی برای هر فرد مانند کوپن اول انقلاب ✅ در قرارداریم هر فرد به منزله یک سرباز است و هر بُنَکدار به منزله فرمانده گردان و هر مسئول فرمانده هنگ و هر وزیر فرمانده تیپ، لذا هر کس در زمین دشمن بازی کند در دادگاه نظامی محاکمه خواهد شد. ✍ تصویر زیر بخشی از مصوبات شورای پول و اعتبار درخصوص مقررات پشتوانه‌ی ریال است👇 📸 http://yon.ir/pmBlM __________________ ارتباط با ادمین 👇👇 ✉️ @Mohammad_IMD ___________________ 🔖 کانال تخصصی تبیین بازار اسلامی و مارکت 📡 @I_M_Doctrine ___________________ ✊ جنبش مردمی مقاومت در جنگ ارزی 📱 @currency_war