ولی متاسفانه در عصبانیتِ خیلی زیاد
به طور خود جوش یه سری اشک مزاحم
از چشمام میاد پایین و با خندههای عصبیم
اصلا ترکیب جالب و قشنگی نمیشه.
الحمدلله وسط این همه بدبختی حداقل رئالی یا استقلالی نیستم و بدتر از اون یه استقلالیِ رئالی نیستم😔