خسته¡
اون روزها گذشت و من هنوز دارم برات گریه میکنم حاجی. یادت میفتم گریه میکنم. مزارت میام گریه میکنم. اس
برای امتحان فردا دارم درس میخونم.. هر چند دقیقه چشمم میخوره به عکسها برای بار nام غمگین میشم.
خسته¡
برای امتحان فردا دارم درس میخونم.. هر چند دقیقه چشمم میخوره به عکسها برای بار nام غمگین میشم.
اندازه یه سوال خوندم فقط😂
نمیدونم چرا اصلا نمیتونم بخونم.
هدایت شده از حامد کاشانی
❤️مولای ما نمونه دیگر نداشته است...
اینکه شیعیان یا برخی غیر شیعه این حقیقت را بازگو کنند که مولا فردی بینظیر و بیمثیل است، عجیب نیست؛ عجیب آنجاست که خواهر عمرو بن عبدودّ، ساعتی پس از هلاکت برادر، در اوج خشم و اندوه، هنگامی که بالای بدن بیجانش حاضر شد، در ابیاتی به این حقیقت معترف شد که:
اگر قاتل برادرم عمرو غير از علی بود، همواره تا پایان عمر، برايش مىگريستم، ولی چه کنم که قاتل او فردی بىهمتا است...
لَو كانَ قاتِلُ عَمرٍو غَيرَ قاتِلِهِ
بَكَيتُهُ أبَدا ما دُمتُ فِي الأَبَدِ
لكِنَّ قاتِلَهُ مَن لا نَظيرَ لَهُ...
📖 شرح نهج البلاغه، ابن أبي الحديد، ج ١، ص ٢٠_٢١
بحمد الله امشب دقایقی پیرامون جنگ احزاب (خندق) و رشادت بیبدیل علوی در حریم رضوی صلواتاللهعلیهما با زائران و مجاوران گفتگو کردیم.
@kashani1395
هر کی هر جا هست لطفا نه تنها از تحلیل کردن
بلکه حتی از حرف زدن هم یک قدم فاصله بگیره🙏🏼