eitaa logo
- I don't know why .
13 دنبال‌کننده
20 عکس
18 ویدیو
0 فایل
- خالی تر از سکوتم از ناسروده سرشار . « کپی ممنوع ّ. »
مشاهده در ایتا
دانلود
- دلم میخواست گوری باشم که در آن می‌بایست تو را دفن کنند تا تو را برای ابدیت میان بازوان خود می‌داشتم .
- در من کسی آهسته می‌گرید .
- کاش در این دنیای واهی کسی را داشتم تا بی‌هراس از عاقبت درد دل‌‌هام تمام آنچه در ذهنم می‌رقصد را برایش بازگو کنم .
- بگذشت و چه گویم که چه بر من بگذشت .
- بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است ؟
- ماییم و نیمه جانی ، آن هم به لب رسیده .
- من به بند تو اسیرم تو زِ من بی‌خبری ؟
- هر فهمی که به عمل نرسد ، بار اضافی‌ست .
- آنچه تا به حال از عشق گفتم ، رأی و نظر عامّه مردم بود . ولی نزد من ، مرگ در راه عشق حیاتی است عظیم و جاودان که محبوب من با آن بر من منّت نهاده و تفضّل نموده است .