̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
سروش حرومزاره تره
من توی نت ملی با اکانتم رفتم به سروش گفتم ریدی با سروش پروت
بعد اکانتم دائمی مسدود شد
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
من توی نت ملی با اکانتم رفتم به سروش گفتم ریدی با سروش پروت بعد اکانتم دائمی مسدود شد
بعد من اینجوری بودم که اسرا چه غلطی کزدی که اکانتت بن شده😦
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
محروم از ارسال کامل یعنی چی؟
وایسا بگم بهت
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
وایسا بگم بهت
رسما بن شدی ینی نه به کسایی که شماره شونو داری میتونی مسیج بدی نه اونایی که اول چت شروع کردن نه تو چنل نه تو گپ حتی پیام های قبلیت هم نمیتونی ادیت کنی😍