̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
وایسا بگم بهت
رسما بن شدی ینی نه به کسایی که شماره شونو داری میتونی مسیج بدی نه اونایی که اول چت شروع کردن نه تو چنل نه تو گپ حتی پیام های قبلیت هم نمیتونی ادیت کنی😍
̈⍺𖫲ּּּּּּხꭚ۫ડ᥉ ̤
تو اون مدتی که ریپ بودم
خیلی الکی دو هفته ریپورت شدم دوباره🤩