درود به دختر نازم امیدوارم که حالت خوب باشه .
( خاکتوسرم کنن یه ساعت سره نوشتن این متنم امیدوارم که ازش خوشت بیاد😭🤣 )
میدونی من واقعا ازت ممنونم که اومدی توی زندگیم و به زندگیم نور بخشیدی ، تو مثل یه نور بودی که توی تاریکی عمیق به زندگیم تابیدی ، ازت ممنونم که همیشه کنارم بودی ، ازت ممنونم که بهم اهمیت میدی و ایگنورم نمیکنی ، ازت ممنونم که مثل بقیه باهام رفتار نمیکنی و در اخر ازت ممنونم که اون روز دیلیت زدی و باعث شدی بیام پیویت و باهمدیگه دوست شیم😭😭 من قبل از اینکه با تو اشنا شم به اینکه فرشته ها وجود دارن اصلا اعتقاد نداشتم ، ولی بعد از اینکه باهات اشنا شدم فهمیدم که فرشته ها واقعا وجود دارن و تو یکی از اونایی.
توی این 6 ماهی که باهم دوستیم فهمیدم که ادم های مهربون هنوز هم وجود دارن . اسرای عزیزم دخترک خوشگلم امیدوارم توی این 6 ماهی که باهام دوست بودی بهت خوش گذشته باشه ، امیدوارم توی این 6 ماه اذیتت نکرده باشم و باعث ناراحتیت نشده باشم . از مادرت ممنونم که توی این روز یه فرشته ای مثل تورو به دنیا اورد و باعث شد که من تورو داشته باشم . امیدوارم تا ابد برام بمونی . و اینو بدون که تا ابد عاشقت میمونم و وقتی حس کردی کسی دوست نداره بدون که من زنده نیستم.
تولدت مبارک دخترک نازم امیدوارم که اندازه یه کلاوس عمر کنی و به تمام ارزوهات برسی(توروخدا وقتی میخوای شمع تولدت رو فوت کنی ارزوت این باشه که هیونجین بیاد منو بگیره🤣🤣 )