eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود نماینده رئیس قوه قضاییه به شهرستان جم استان بوشهر حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان پس از ورود به استان بوشهر بلافاصله به جنوب استان و شهرستان جم عزیمت نمود و مورد استقبال امام جمعه، اعضای شورای تامین، رئیس دادگستری و دادستان قرار گرفت.
إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـون باخبر شدیم مادر همسر گرامی جناب آقای آقای سلمانی پور همکار محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان دار فانی را وداع گفتند؛ ضمن عرض تسلیت به این همکار ارجمند، علوّ درجات برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم. اداره کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون همکار ارجمند؛ جناب آقای سلمانی پور سلام علیکم ارتحال مادر همسر گرامی‌تان موجب تألم و تأثر گردید؛ مصیبت وارده را خدمت شما و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای جنابعالی و سایر بازماندگان مسئلت می‌نمایم. پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادای احترام نماینده رئیس قوه قضاییه به شهدای شهرستان جم حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در بدو ورود به شهرستان جم با حضور در گلزارشهدا به آرمانهای بلند شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
📌دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا و از سخنرانان مطرح کشوری با معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح 🔰حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری بعد از مراسم جشن ولادت امیرالمومنین علیه السلام، با شهبازی معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام کرمی دادستان نظامی استان تهران و کریمی وردنجانی مدیر کل حوزه ریاست دیدار و گفتگو کرد.
📌 ادای احترام نماینده رئیس قوه قضاییه به شهدای شهرستان جم حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در بدو ورود به شهرستان جم با حضور در گلزارشهدا به آرمانهای بلند شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
💐برگزاری مراسم جشن مولودی‌خوانی میلاد با سعادت امیرالمومنین علی بن ابیطالب ( علیه السلام) ✨ در آستانه میلاد پر خیر و برکت امام المتقین و العارفین ، تجسم عدل محض ،امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه‌السلام)، و همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس،دادستان نظامی و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی و از طریق ویدئو کنفرانس؛ مراسم جشن این روز مبارک ؛ در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان قضایی استان ؛ضمن استماع سخنان خطیب ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری؛ برگزار گردید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیدار صمیمانه نماینده رئیس قوه قضاییه با کارکنان قضایی و اداری دادگستری شهرستان جم استان بوشهر حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان : بنده شهادت می دهم که رفع مشکلات معیشتی همکاران، دغدغه همیشگی رئیس محترم قوه قضاییه است.
📌بازدید دادستان نظامی استان از بازداشتگاه امنیتی حفاظت و اطلاعات فراجا استان سيستان وبلوچستان ⚪حسینعلی میر دادستان نظامی استان سيستان و بلوچستان در راستای بازدیدهای دوره ای از بازداشتگاه امنیتی ،بمنظور نظارت هر چه بیشتر بر اجرای حقوق شهروندی ،افراد تحت نظر و رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به سوالات متهمان از بازداشتگاه امنیتی حفاظت اطلاعات فراجا استان بازدید وبا مسئولین بازداشتگاه در جهت رفع مشکلات و کمبودها دیدار کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشکیل جلسه شورای تامین و طرح مهمترین مشکلات و نیازمندی های شهرستان جم در حضور عضو شورای عالی و نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان : همه ما نسبت به پرشور کردن انتخابات پیش رو وظایفی بر عهده داریم. حضور مردم پیام مهمی برای دشمنان قسم خورده این نظام خواهد داشت. تامین امنیت صندوق های اخذ رای حائز اهمیت است. گام های بلندی برای مشارکت حداکثری مردم باید برداشته شود. پس از تایید حداکثری افرادی که نامزد شده اند و مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری انتظار می‌رود که انتخاباتی پرشور و عادلانه در سطح نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
📌تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان جم در حضور عضو شورای عالی و نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه 🔰حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان: همه ما نسبت به پرشور کردن انتخابات پیش رو وظایفی بر عهده داریم. حضور مردم پیام مهمی برای دشمنان قسم خورده این نظام خواهد داشت. تامین امنیت صندوق های اخذ رای دارای اهمیت است. گام های بلندی برای مشارکت حداکثری مردم باید برداشته شود. پس از تایید حداکثری افرادی که نامزد شده اند و مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری انتظار می‌رود که انتخاباتی پرشور و عادلانه در سطح نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازدید میدانی نماینده رئیس قوه قضاییه از فرودگاه توحید شهرستان جم این فرودگاه علی رغم داشتن زیرساخت ها و نیروی انسانی بیش از ۴ سال است که آسمان آن رنگ هیچ پروازی را ندیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهرستان دیر در ساحل خلیج فارس، مقصد بعدی سفر نماینده رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان پس از ورود به دیر، مورد استقبال امام جمعه و دیگر مسئولان این شهرستان قرار گرفت و به دیدار کارکنان قضایی و اداری دادگستری رفت و از نزدیک مشکلات این حوزه قضایی را مورد بررسی قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش نماینده رئیس قوه قضاییه به نگهداری نامناسب وسایل نقلیه در پارکینگ خودرو و موتورهای توقیفی در شهرستان دیر استان بوشهر حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان نماینده رئیس قوه قضاییه در سفر به شهرستان جم، از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیفی بازدید کرد و از نحوه نامناسب نگهداری وسایل نقلیه، مسقف نبودن پارکینگ باتوجه به وضعیت آب و هوایی منطقه و دمای بالا اظهار نارضایتی نمود. گفتنی است تعداد ۳۵۰ وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت در این پارکینگ در شرایط نامساعد نگهداری می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازدید میدانی عضو شورای عالی و نماینده رئیس قوه قضاییه از انبار گمرک بندر دیر استان بوشهر 🔻حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در این بازدید ضمن بررسی اموال توقیف شده که به عنوان اضافه بار از شناورها کشف و ضبط شده است، توضیحات مسئولان گمرک و تعدادی از لنج داران را استماع کرد. عدم حضور نماینده سازمان اموال تملیکی، طولانی شدن زمان تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه از مهمترین عوامل انباشت این اموال در انبار گمرک می باشد. 🔰 لنج داران در این بازدید نسبت به قاچاق شناخته شدن اموالی که گمرک بر اساس مقررات ترخیص می کند، معترض بودند. نماینده رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قول پیگیری موضوع از مبادی مربوطه را دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیدار بی واسطه و چهره به چهره نماینده رئیس قوه قضاییه با مردم شهرستان دیر استان بوشهر 🔻حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در ادامه برنامه ها، پای صحبت های مراجعه کنندگان به دادگستری شهرستان نشست و در راستای رفع مشکلات ارباب رجوع، راهنمایی و دستورات لازم را صادر نمود.
✅ برگزاری دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان ♦️ با حضور مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی و انتظامی استان سمنان دومین پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد👇
دکتر شیرود بزرگی: استمرار اجرای راهکار ها در سطح نیروهای مسلح ضروری است 🔰مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم عفو و سجل قضایی در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان با طرح این مطلب گفت: در طول دو سال گذشته به علت اهمیت بحث فضای مجازی که از مطالبات مکرر حضرت آقا هم بوده، به موضوع پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم فضای مجازی در نیروهای مسلح سراسر کشور پرداختیم. در سال ۱۴۰۱ آسیب شناسی و علت یابی آسیب ها و جرایم فضای مجازی در کمیسیون ها و شوراهای پیشگیری در همه استان‌ها با مشارکت همه فرماندهان دلسوز مورد بحث قرار گرفت. علت های بروز این جرایم و راهکارهای آن در شوراها مطرح و به مرکز ارسال شد. ✅وی در ادامه افزود: این داده ها پس از تحلیل های علمی و کارشناسی در اداره کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح و اضافه نمودن برخی از جنبه های جرم شناختی و علمی، در ابتدای سال ۱۴۰۲ کلیه راهکارهای واصله در هشت مولفه طبقه بندی شده و به استانها ابلاغ شد. ✅دکتر بزرگی گفت: در طول سال جاری الحمدلله اجرای این راهکارها به موضوع شوراها و کمیسیون‌های پیشگیری در استانها تبدیل شد تا فرایند علمی پیشگیری ادامه یابد. ✅ایشان تاکید کرد: نکته مهم این است که با پایان یافتن شوراهای پیشگیری امسال اجرای راهکار هایی که در طول سال بحث و شروع به اجرا شده نباید به پایان برسد یا قطع شود بنابراین از مسئولین و فرماندهان محترم استان می خواهم که سال های آینده نیز این راهکارها را با جدیت و بطور مستمر در یگانهای مستقر در استان اجرایی نمایند.
تقدیر از کارشناس آموزش و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان ♦️طی مراسمی با حضور دکتر شیرود بزرگی مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان ، از ابراهیم دربانی کارشناس آموزش وپیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.
بازدید شبانه مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح از بند نظامیان سمنان ♦️مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه رییس سازمان و دادستان نظامی استان سمنان از بند نظامیان کردند. ♦️دکتر شیرود بزرگی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و قدردانی از زحمات مسئولین زندان بیان داشت:یکی از تکالیف سازمان قضایی، بازدید و رسیدگی به امور زندانیان و خانواده های آنان می باشد. ♦️در این بازدید دکتر شیرود بزرگی به صورت چهره به چهره با زندانیان نظامی صحبت کردند و از نزدیک در جریان روند مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر گردید.
معاون عملیات حفاظت اطلاعات و معاون صلاحیت حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان کرمان با دادستان نظامی استان کرمان 📌سرهنگ نوری معاون عملیات حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان کرمان و سرهنگ چناریان معاون صلاحیت حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان کرمان با نادر فرامرز پور دادستان نظامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
📸 مرتضی جهانتیغی سرپرست ناحیه سراوان از کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان
❇️ دادستان نظامی استان از بازداشتگاه امنیتی اداره اطلاعات استان سيستان وبلوچستان ❇️حسینعلی میر دادستان نظامی استان سيستان و بلوچستان در راستای بازدیدهای دوره ای از بازداشتگاه امنیتی ،بمنظور نظارت هر چه بیشتر بر اجرای حقوق شهروندی ،افراد تحت نظر و رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به سوالات متهمان از بازداشتگاه امنیتی اداره اطلاعات استان بازدید وبا مسئولین بازداشتگاه در جهت رفع مشکلات و کمبودها دیدار کرد.