eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.4هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 دادستان نظامی استان خراسان رضوی از کلانتری ۴۲ نواب صفوی شهرستان مشهد مقدس 🔷 علیرضا موسایی دادستان نظامی استان خراسان رضوی، در راستای طرح نوروزی «همراه باحافظان نظم و امنیت» با حضور در کلانتری ۴۲ نواب صفوی شهرستان مشهد مقدس، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاش های کارکنان کلانتری با تقدیم هدیه تقدیر و تشکر کرد. 🔷 دادستان نظامی خراسان رضوی در جریان این بازدید، نشست صمیمانه ای با نیروهای حاضر در کلانتری اعم از پرسنل کادر و وظیفه برگزار کرد و با حوصله در جریان دغدغه ها و مسائل آنان قرار گرفت که بازتاب خوبی بین کارکنان کلانتری به همراه داشت.
🔰 دادستان نظامی استان سيستان وبلوچستان از پلیس اماکن انتظامی استان 🔹حسینعلی میر دادستان نظامی استان دراین بازدید ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک سال نو از زحمات یکساله پرسنل پلیس اماکن انتظامی استان سيستان وبلوچستان تقدیر و تشکر نمود. 🔹دادستان نظامی استان با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی ملزم به رعایت قوانین و مقرارت هستند گفت:چند ظرفیت در قانون نظام صنفی مغفول مانده است که از آن جمله تبصره یک ماده ۱۷ و ماده ۲۸ آیین نامه ضوابط انتظامی است که باید تصویب و اجرایی شود و باید پلمب هوشمند داشته باشیم و با متخلفین برخورد کرد و با اجرای این قوانین میزان تخلفات کاهش می یابد. 🔹حسینعلی میر با اشاره به بحث رعایت عفاف و حجاب بیان داشت: در بحث رعایت عفاف و حجاب شرایط برخورد باید به گونه ای باشد که کسبه متضرر نشوند. 🔹دادستان نظامی استان در ادامه گفت:هر چقدر اصناف پویا و فعال تر باشند و در امنیت فعالیت داشته باشند شاهد ایجاد اشتغال بیشتر و کاهش جرائم خواهیم بود تا جایی که جامعه نیز فرهیخته تر خواهد شد. 🔹حسینعلی میر درانتها در بحث رعایت عفاف و حجاب افزود: تکلیف مشتری و متصدی را باید جدا کنیم؛ جنبه وظیفه اساسی و شرعی را باید در نظر گرفت و ملزم به رعایت قانون باشیم و واحدهای صنفی به دلیل ورود مشتری نباید پلمب شوند بلکه با واحدهایی که محل پاتوق و ترویج کشف حجاب باشند برخورد صورت گیرد.
🔰 معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان، از کلانتری های شهرستان زاهدان 🔹 بهرام صمدی قاضی معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در راستای نظارت بر رعایت حقوق شهروندی یگان ها انتظامی در طول ایام نوروز، تسریع در رسیدگی و انجام امورات قانونی شهروندان، از ملانتری ۱۶و ۱۱ شهرستان زاهدان بازدید به عمل آورد .
🔰در راستاي نوروزی ، نماینده دادستان نظامی استان درایرانشهر در سومین روز از تعطیلات نوروزی از کلانتری۱۲ ایرانشهر بازديد به عمل آورد. 🔹رضااحمدی ضمن بازدید از دوایر مختلف این کلانتری اعم از بازداشتگاه،دفاتر تحویل وتحول سلاح، تردد ارباب رجوع و... باعرض تبریک سال جدید ،از زحمات شبانه روزی پرسنل قدردانی نمود. 🔹نماینده دادستان نظامی در ناحیه ایرانشهر، درادامه نسبت به رعایت حقوق شهروندی و برخورد اخلاق مدارانه پلیس با مردم مواردی رانیز متذکر شد.
🔰 پلیس در راستای تلاش های مضاعف آن مجموعه در خدمت رسانی به مسافران نوروزی ✔️ کریم بحرانی فرد دادستان نظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فراجا استان در ایام نوروز از ایستگاه نوروزی شماره یک میدان امام خمینی(ره) بازدید نمود. ✔️در این بازدید دادستان نظامی استان ضمن تبریک سال نو به کارکنان پلیس اظهار داشت: تامین امنیت؛ آگاهسازی و خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی از وظایف قابل تقدیر پلیس است که موجب اعتماد بیشتر مردم به پلیس می شود. ✔️وی افزود: پلیس در انجام وظایف خود با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی مهرورزی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
🔰 بازدید دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری از کلانتری ۱۳ شهرستان شهرکرد 🔰 در راستاي اجراي همراه با حافظان نظم و امنيت، محسن اشرفی دادستان نظامی استان از کلانتری ۱۳ شهرستان شهرکرد بازديد به عمل آورد. 🔰 این مقام قضایی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و تبریک فرا رسیدن سال جدید، از زحمات شبانه روزی کارکنان این کلانتری در ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز تقدیر و بر رعایت حقوق شهروندی تاکید و از نزدیک بر روند خدمت رسانی مطلوب به مردم نظارت کرد. 🔰 ایشان در این بازدید به آسیب‌های اجتماعی حوزه استحفاظی این کلانتری پرداخت و نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی مطابق با قوانین، پیشنهاداتی بیان داشت.
⬆️ نوروزي معاون دادستان نظامی استان البرز از کلانتری های ۱۱ مرکزی و حصارک بالا و حصارک پایین شهرستان کرج ⬆️در راستاي اجراي طرح نوروزي همراه با حافظان نظم و امنيت، معاون دادستان نطامی استان البرز از کلانتری های ۱۱ مرکزی، حصارک بالا و حصارک پایین شهرستان کرج بازديد کرد. ⬆️علی رحمتی ترکاشوند معاون دادستان نظامی استان البرز ضمن بازدید از بازداشتگاه و عرض تبریک به کارکنان ، نسبت به رعایت حقوق شهروندی و برخورد اخلاق مدارانه پلیس با مراجعین مواردی را متذکر شد.
❇️ در راستای صورت گرفت؛ ✳️ بازدید سرزده معاون دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی از کلانتری های ۱۲ و ۱۳ شهرستان بجنورد ✅ حجت الاسلام علیرضا الهی منش معاون دادستان نظامی سازمان قضایی خراسان شمالی در راستای اجرای طرح نوروزی، به صورت سرزده از کلانتری های ۱۲ و ۱۳ در شهرستان بجنورد و گلستان شهر بازدید کرد. ✅ در این بازدیدهای سرزده که در دو روز متوالی صورت گرفت، حجت الاسلام الهی منش ضمن نظارت بر عملکرد کارکنان، به اهمیت و ضرورت حفظ کرامت مراجعان و رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد.
❇️ دادستان نظامی استان قزوین 🔹 امیر سام نژاد دادستان نظامی استان قزوین در راستای ابلاغیه مرکز، مبنی بر نظارت بر نحوه خدمات رسانی واحد های انتظامی، از کلانتری 12 بازار شهرستان قزوین بازدید کرد. 🔹 دادستان نظامی استان در این بازدید از بخش های مختلف از جمله بررسی دفاتر ثبت وقایع، تحت نظرگاه، محل نگهداری اموال و اشیاء مراجعین، طریقه پاسخگویی به ارباب رجوع های حاضر در کلانتری و نحوه پایش دوربین های نظارتی مستقر در کلانتری بازدید کرد. 🔹در پایان ضمن تبریک سال نو از زحمات حافظان نظم و امنیت جامعه تقدیر و قدردانی به عمل آورد.
🌸 دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی از پلیس راه محور مرند-تبریز -مرند 🌺 سید محمد رضا موسوی اقدم، دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی ؛ در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت از پلیس راه محور مرند-تبریز -مرند (هر دو ایستگاه ) بازدید بعمل آورد. 🌹 وي در اين بازديد نکاتی در خصوص رعایت حقوق شهروندی را متذکر شد.
✳️ رييس سازمان قضايي زنجان از فرماندهي انتظامي شهرستان ايجرود در چهارمين روز از نوروز 🔶 در چهارمين روز از اجراي طرح همراه با حافظان نظم و امنيت ، دكتر رحيمي از فرماندهي انتظامي ، كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي اين شهرستان بازديد به عمل آورد . 🔸اين مقام قضايي ضمن عرض تبريك سال جديد ، از زحمات دلسوزانه و تلاش شبانه روزي پرسنل انتظامي در تعطيلات عيد نوروز و ايام ماه مبارك رمضان براي برقراري نظم و امنيت در سطح شهر قدر داني كرد . 🔶 بازدید از دفاتر ثبت وقایع، تحت نظرگاه ها، محل نگهداری اموال و اشیاء مراجعین، پاسخگویی به ارباب رجوع های حاضر در کلانتری ها و نحوه پایش دوربین های نظارتی مستقر در کلانتری ها از اقدامات انجام شده در این بازدید بود.
🔰 بازدید دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری از فرماندهی انتظامی بخش زاینده‌رود شهرستان سامان 🔰 در راستاي اجراي همراه با حافظان نظم و امنيت، محسن اشرفی دادستان نظامی استان از فرماندهی انتظامی بخش زاینده‌رود شهرستان سامان بازديد به عمل آورد. 🔰 این مقام قضایی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و تبریک فرا رسیدن سال جدید، از زحمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این بخش در ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز تقدیر و بر رعایت حقوق شهروندی و برخورد اخلاق مدارانه تاکید کرد. 🔰 اشرفی دادستان نظامی استان با اشاره به اینکه این بخش محل تفرجگاه و مسافرپذیر می باشد به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
🔶 نوروزی نجف زاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم و انصاری دادستان نظامی استان از پاسگاه انتظامی کوشک نصرت بزرگراه قم به تهران در راستای طرح نظارت و بازرسی از حافظان امنیت 📌 با توجه به اینکه بزرگراه قم به تهران یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین شریان های حمل و نقل جاده‌ای کشور می‌باشد. و با فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز از حجم ترافیک بسیار بالایی برخوردار است نجف‌زاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم به همراه انصاری دادستان نظامی استان با حضور در پاسگاه انتظامی کوشک نصرت که وظیفه نظارت و تامین امنیت بزرگراه از کیلومتر ۲۵ تا ۶۹ را عهده دار است بازدید به عمل آوردند. 📌 در این بازدید پرونده‌های موجود در پاسگاه که اغلب تصادف می‌باشد و دفاتر مورد بازرسی قرار گرفت و دستورات لازم بالاخص در خصوص حفظ اموال مردم در تصادفات و تکریم آنان داده شد.
✳️ دادستان نظامی هرمزگان از دریابانی بندر پل 🔹در راستای اجرای طرح همراه با حافظان امنیت محمدرضا حیدری افشار دادستان نظامی هرمزگان از دریابانی بندر پل یکی از مبادی ورود با خودرو به جزیره قشم بازدید کرد. 🔹حیدری افشارضمن تبریک سال نو و خسته نباشید به ماموران دریابانی، بر رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد
🇮🇷 فرماندار شهرستان ارومیه از اکبرعبداله پور دادستان نظامی استان آذربایجان غربی
🇮🇷 رییس سازمان قضایی استان آذربایجان غربی و دادستان نظامی استان از پلیس راه ارومیه _مهاباد و گشتهای پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی 🇮🇷در راستای اجرای طرح همراه با حافظان امنیت، کریم نوروزی رییس سازمان قضایی استان آذربایجان غربی بهمراه اکبر عبداله پور دادستان نظامی از پلیس راه ارومیه_مهاباد و گشتهای پلیس راه مستقر درجاده های مواصلاتی بازدید کردند. 🇮🇷نوروزی در این بازدید ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن و رعایت حال شهروندان با لحاظ رعایت انصاف، قانون و عدالت از اهتمام شبانه روزی تلاشگران عرصه امنیت تقدیر کرد.
✳️ نوروزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل از گشت های یگان امداد فرماندهی انتظامی استان اردبیل 🔶️در راستای اجرای طرح همراه با حافظان نظم و امنیت رئیس سازمان قضایی استان اردبیل از گشت های یگان امداد فرماندهی انتظامی استان اردبیل بازدید کرد. 🔶️دکتر میرعلیزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مامورین یگان امداد فرماندهی انتظامی استان اردبیل، نکاتی را در خصوص رعایت حقوق شهروندی متذکر شد.
✳️ رئیس سازمان قضایی گلستان از پلیس راه آق قلا" گرگان ♦️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در ایام تعطیلات نوروز از پلیس راه آق قلا" گرگان بازدید کرد. 📌دکتر غلام الواری در این بازدید گفت: حضور پلیس در جاده ها به کاهش تخلفات رانندگی و متعاقب آن کاهش تصادفات منجر خواهد شد. 🔸وی افزود: پلیس مجری قانون است و با رعایت قانون جایگاه خود را در بین مردم تثبیت می کند، بنابراین مردم به هیچ وجه انتظار قانون شکنی از پلیس را ندارند. 🔸وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: به دلیل کثرت مسافرت ها در ایام تعطیلات نوروزی پلیس باید صبر و حوصله خود را بالا برده و نسبت به مردم سعه صدر بیشتری داشته باشد.
✳️ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان از پلیس راه استان ♦️رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در ایام نوروز از پلیس راه استان بازدید کرد. 📌دکتر غلام الواری در این بازدید گفت: هدف از بازدید مراکز انتظامی در ایام تعطیلات عرض تبریک سال جدید و خداقوت به کارکنان خدوم نیروی انتظامی است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند. 🔸وی افزود: مدیریت اکیپ های جاده ای از طریق ستاد فرماندهی پلیس راه استان باید کاملا هماهنگ انجام شده و همه امکانات در صحنه حضور داشته باشد. 🔸وی تصریح کرد: بهره گیری از نیروهای با تجربه‌ در کنار تجهیزات مناسب می تواند در خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی گره گشا باشد.
⬆️ نوروزي معاون دادستان نظامی استان البرز از کلانتری های باهنر و اسلام آباد شهرستان کرج ⬆️در راستاي اجراي طرح نوروزي همراه با حافظان نظم و امنيت، معاون دادستان نطامی استان البرز از کلانتری های ۱۲ و اسلام آباد شهرستان کرج بازديد کرد. ⬆️علی رحمتی ترکاشوند معاون دادستان نظامی استان البرز ضمن بازدید از بازداشتگاه و عرض تبریک به کارکنان ، نسبت به رعایت حقوق شهروندی و برخورد اخلاق مدارانه پلیس با مراجعین مواردی را متذکر شد.
🇮🇷 دادستان نظامی استان خراسان رضوی از پلیس راه آهن 🔷 علیرضا موسایی دادستان نظامی خراسان رضوی در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت و نظارت بر حقوق عامه از قسمت های مختلف پلیس راه آهن استان بازديد كرد. 🔷 سرهنگ امید منتظر رئیس پلیس راه آهن خراسان رضوی در ادامه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه کرد و در خصوص طرح عفاف و حجاب ، اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت، کیف قاپی و ... در مجموعه راه آهن مطالبی بيان كرد. 🔷 دادستان نظامی خراسان رضوی در اين بازدید پس از شنیدن مطالب رئیس پلیس راه آهن، با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، خطاب به پرسنل پلیس راه آهن اظهار داشت: با توجه به ویژگی خاص شهرستان مشهد و وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام، حجم تردد مسافران از ایستگاه راه آهن در شهرستان مشهد مقدس، بیشتر از سایر ایستگاه های راه آهن در سراسر کشور است و به همین دلیل آموزش ضابطین در مواجهه با جرایم مشهود یک امر ضروری است.
❇️ رئیس دادسرای نظامی ناحیه کاشان از پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ✅ مجتبی نیکو کلام ندیم رئیس دادسرای نظامی ناحیه کاشان در راستای طرح نوروزی و نظارت بر رعایت حقوق شهروندی از پلیس آگاهی شهرستان کاشان بازدید کرد و در این بازدید ضمن خدا قوت به کارکنان این مجموعه و همچنین تبریک سال نو از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفت و به رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد. ✅وی در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس آگاهی شهرستان کاشان، به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
🔰 دادستان نظامی استان سيستان وبلوچستان از پلیس گذرنامه انتظامی استان سيستان وبلوچستان 🔹حسینعلی میر دادستان نظامی استان سيستان وبلوچستان دراین بازدید ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک سال نو از زحمات یکساله پرسنل پلیس گذرنامه انتظامی استان سيستان وبلوچستان تقدیر و تشکر نمودند. 🔹دادستان نظامی استان در این بازدید ضمن نظارت بر روند خدمات‌دهی به مراجعان و متقاضیان خدمات گذرنامه بیان داشتند: تسهیل وتسریع خدمات دهی به مراجعان باعث رضایتمندی، ومردم را نسبت به اصل نظام خوش‌بین می‌کند.
سرزده نماينده دادستان نظامي استان در آمادگاه مهماتي ولايت زنجان 🔸 در راستاي اجراي طرح نوروزي همراه با حافظان نظم و امنيت ، در چهارمين روز از نوروز ١٤٠٣ ، نماينده دادستان نظامي استان به صورت سرزده از آمادگاه مهماتي ولايت زنجان بازديد به عمل آورد . 🔸در اين بازديد فريبرز بيگدلي ضمن تبريك سال نو و ايام ماه مبارك رمضان از حضور و آمادگي پرسنل فداكار ارتش تقدير كرد. 🔸گفتني است نماينده دادستان نظامي زنجان در اين بازديد از قسمت هاي مختلف آمادگاه اعم از اسلحه خانه ، زاغه مهمات ، آسايشگاه سربازان، اتاق پايش تصوير بازديد و با پرسنل كادر و وظيفه ديدار و كفتگو كرد .
🔰 بازدید دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری از ایستگاه پلیس 🔰 در راستاي اجراي همراه با حافظان نظم و امنيت، محسن اشرفی دادستان نظامی استان از ایستگاه پلیس مستقر در پل تاریخی زمان‌خان رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان بازديد به عمل آورد. 🔰 این مقام قضایی ضمن عرض خدا قوت به افسران مستقر در این ایستگاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و تبریک فرا رسیدن سال جدید، از زحمات شبانه‌روزی آنان تقدیر کرد. 🔰 اشرفی دادستان نظامی استان با اشاره به اینکه این مسیر محل پرتردد مسافران نوروزی می باشد به برخورد منصفانه و اخلاق‌مدارانه همراه با اقتدار تاکید کرد.