eitaa logo
سازمان قضایی نیروهای مسلح
2.4هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
922 ویدیو
609 فایل
آرمان سازمان قضایی نیروهای مسلح، تحقق عدالت کیفری و پشتیبانی ازحقوق جامعه،افرادو دفاع از امنیت آنان از راه مقابله با جرائم نظامی وانتظامی می باشد. مارا در سروش و ایتا دنبال کنید splus.ir/imjiran eitaa.com/imjiran
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به همراه معاون دادستان نظامی استان از کلانتری ۳۵بازار بزرگ اصفهان 🔸 سید محسن بنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به همراه مهدی ربیعی معاون دادستان نظامی استان به جهت تبریک سال جدید و در راستای طرح نوروزی و نظارت بر رعایت حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی ضمن دیدار چهره به چهره با پرسنل ، از کلیه قسمت های کلانتری بازدید و بر خدمت رسانی مطلوب ، تکریم ارباب رجوع تاکید و از زحمات حافظان امنیت در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر نمود.
📌 مسئولان سازمان قضایی کرمانشاه با رئیس کل دادگستری استان 🖋مسئولان سازمان قضایی کرمانشاه به مناسبت سال جدید با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند. 🖋رئیس سازمان قضایی، دادستان نظامی و قضات دادسرا و دادگاه نظامی کرمانشاه در این دیدار حضور داشتند. 🖋صیدمحمد محمودی، رئیس سازمان قضایی کرمانشاه ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید مجموعه قوه قضائیه در استان بتواند نسبت به دست یابی به اهداف پیش رو موفق باشد. 🖋دادستان نظامی کرمانشاه نیز با اشاره به اجرای طرح همراه با حافظان نظم و امنیت افزود: در راستای نظارت بر رعایت حقوق شهروندی د ایام تعطیلات نوروز از مراکز انتظامی شهرستان کرمانشاه بازدید بعمل آمده است. 🖋 دکتر شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن تقدیر از حضور همکاران سازمان قضایی کرمانشاه و تبریک متقابل سال نو، افزود: همکاری و تعامل مجموعه دستگاه قضایی استان قطعا در بهبود عملکرد و دست یابی به اهداف تاثیر مثبتی خواهد داشت.
🇮🇷 رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از ستاد انتظامی شهرستان بردسکن 🔺در راستای اجرای طرح همراه با حافظان امنیت، یاسر کاظم نژاد رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از ستاد انتظامی، حفاظت و اطلاعات، بازرسی، کلانتری مرکزی، پلیس های تخصصی اطلاعات، مواد مخدر، آگاهی و تحت نظرگاه بازدید کرد. 🔸در این بازدید که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، روسای حفاظت و اطلاعات و بازرسی صورت گرفت، ضمن دیدار باپرسنل حاضراز دفاتر آنان بازدید و از خدمات آنان در جهت تامین امنیت با اهداء هدیه ای تقدیر گردید.
🇮🇷 رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از ستاد انتظامی شهرستان خلیل آباد 🔺در راستای اجرای طرح همراه با حافظان امنیت، یاسر کاظم نژاد رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه از ستاد انتظامی، حفاظت و اطلاعات، بازرسی، کلانتری مرکزی، پلیس های تخصصی اطلاعات، مواد مخدر، آگاهی و تحت نظرگاه شهرستات خلیل آبادبازدید کرد. 🔸در این بازدید که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، روسای عقیدتی سیاسی،حفاظت و اطلاعات و بازرسی صورت گرفت، ضمن دیدار باپرسنل حاضراز دفاتر آنان بازدید و از خدمات آنان در جهت تامین امنیت با اهداء هدیه ای تقدیر گردید.
🇮🇷 کلاس آگاهسازی توسط رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه در ستاد انتظامی شهرستان خلیل آباد 🔺همزمان با اجرای طرح همراه با حافظان امنیت، با درخواست فرمانده انتظامی شهرستان برای برگزاری کلاس آگاهسازی، یاسر کاظم نژاد رییس دادسرای نظامی ناحیه تربت حیدریه در اولین روز کاری سال جدید اقدام به برگزاری کلاس آگاهسازی با موضوعاتی از مواد قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح و قانون آیین دادرسی کیفری پرداخت و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داد.
🔰 بازدید معاون دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری از پلیس مبارزه با مواد مخدر 🔰 در راستاي اجراي همراه با حافظان نظم و امنيت، مرتضی صالحی معاون دادستان نظامی استان از مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بازديد به عمل آورد. 🔰 این مقام قضایی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه خاطر نشان کرد: جوانب قانونی و حقوق شهروندی در ورود به محل اختفای متهمین باید رعایت شود.
معاون دادستان نظامی استان تهران، از کلانتری های پایتخت 🔰سید یوسف موسوی معاون دادستان نظامی استان تهران در راستای نظارت به رعایت حقوق شهروندی در کلانتری ها در طول ایام نوروز، تسریع در مطالبات و خواسته های قانونی شهروندان از کلانتری های ۱۲۶ تهران پارس و ۱۰۴ عباس آباد بازدید و ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل کلانتری در طول ایام تعطیلات نوروزی، مواردی در خصوص حفظ حقوق شهروندان، رعایت حقوق قانونی افراد بازداشت شده و دقت و تسریع در انجام وظایف قانونی را متذکر شد.
📌 معاون قضایی سازمان لرستان از مرکز تعویض پلاک خرم‌آباد ✳️قدرت ذهابی معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان در راستای طرح اجرای حافظان امنیت از مرکز تعویض پلاک شهرستان خرم آباد بازدید نمود
✳️ دادستان نظامی استان همدان از کلانتری ۱۶ مدنی 🔹عبدالحسین بیرانوند دادستان نظامی استان همدان به همراه مصطفی پیرحیاتی معاون دادستان نظامی در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت، از کلانتری ۱۶ مدنی بازدید نمود. 🔹بیرانوند و پیرحیاتی از تمام قسمت‌های کلانتری بازدید و با مراجعه کنندگان گفتگو نمودند.
✳️ دادستان نظامی استان همدان، از ایستگاه پلیس راه آهن 🔹عبدالحسین بیرانوند دادستان نظامی به همراه مصطفی پیرحیاتی معاون دادستان نظامی استان همدان در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان امنیت از ایستگاه پلیس راه آهن بازدید نمود.
✳️ نوروزی دادستان نظامی گلستان از کلانتری ۱۴ شهر جلین ♦️دادستان نظامی گلستان در ایام نوروز با همراهی فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از کلانتری ۱۴ شهر جلین از توابع شهرستان گرگان بازدید کرد. 📌یزدان سالخورده دادستان نظامی گلستان در این بازدید ضمن تبریک سال جدید، گفت: بازدید از مراکز انتظامی علاوه بر نظارت بر رفتار پلیس به نوعی یک تعامل سازنده با حافظان نظم و امنیت محسوب می شود. 🔸وی با یادآوری نسبت به رعایت حقوق مردم توسط پلیس، گفت: تامین امنیت کار بسیار سخت و دشواری است اما در این مسیر انتظارات جامعه از پلیس نیز بر حساسیت کار نیروی انتظامی می افزاید. 🔸دادستان نظامی گلستان افزود: پلیس در تعامل با شهروندان باید با رفتار مناسب و انجام‌ صحیح وظایف انتظامی، حامل پیام قانون مداری برای شهروندان باشد.
دادستان نظامی خراسان جنوبی از فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف و کلانتری ١١ 🔶 در جهت عرض خداقوت به یگان های نظامی و انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی، محمدرضا کیانیان دادستان نظامی خراسان جنوبی در جمع پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف حاضر شد. 🖋 وی ضمن بازدید از تحت نظرگاه کلانتری این شهرستان، با فرمانده انتظامی و سایر پرسنل حاضر در شیفت دیدار و ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم سازمان قضائی نیروهای مسلح ج.ا.ا از زحمات شبانه روزی آنان در تامین امنیت و آرامش شهروندان تقدیر نمود.
⬅️ بازدید قضات مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران از پلیس آگاهی غرب استان تهران 🔰 فرهنگ نعمت پور و حسین مقدسی قضات مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران در راستای نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در اماکن انتظامی از پلیس آگاهی غرب استان تهران بازدید و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو مطالبی را در خصوص رعایت حقوق شهروندی متذکر شدند.
⬅️ بازدید نوروزی رییس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران از کلانتری ١١ مرکزی شهریار 🔶 در راستای اجرای طرح بازدیدهای نوروزی دکتر قاسمی ده چشمه به همراه آقایان نعمت پور و مقدسی قضات مجتمع از کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان شهریار بازدید کردند. 🟢 دکتر قاسمی ده چشمه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از زحمات کارکنان کلانتری تقدیر کردند و در ادامه رییس و قضات مجتمع از نزدیک با کارکنان دیدار و با افراد حاضر در تحت نظر گاه نیز گفتگو کردند.
✳️ بازدید نوروزی قضات مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران از یگان امداد انتظامی شهرستان شهریار 🔹فرهنگ نعمت پور و حسین مقدسی قضات مجتمع در راستای اجرای بازدیدهای نوروزی از یگان امداد شهرستان شهریار بازدید نمود. 🟢 در این بازدید که عوامل بازرسی انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند فرهنگ نعمت پور و حسین مقدسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو مطالبی را در راستای اجرای طرح های ایست و بازرسی و سایر ماموریت های محوله بیان و در پایان نیز از زحمات مجموعه یگان امداد تقدیر کردند.
طرح نوروزی رئیس دادسرای نظامی ناحیه مهاباد ✳️ در ادامه بازدیدهای نوروزی و در راستای نظارت بر رعایت حقوق شهروندی رئیس دادسرای نظامی ناحیه مهاباد از پلیس راه محور مهاباد به نقده و ایست بازرسی دارلک این شهرستان به صورت سرزده بازدید کرد. ✳️ این مقام قضایی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع و مسافرین، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی، افزایش دوربین های ثبت تخلفات، تسریع در ترسیم کروکی تصادفات، لزوم تعامل با اورژانس جاده ای و هلال احمر، اهتمام هرچه بیشتر در جهت رفع نقاط حادثه خیز و تجزیه و تحلیل تخلفات رانندگی تاکید کردند. ✳️ علی ابراهیمی خاطر نشان کرد: ایست و بازرسی دارلک مصوب بوده و در محور مواصلاتی جنوب استان آذربایجان غربی، بین شهرهای مهاباد ، نقده ، میاندوآب و ارومیه واقع شده لذا پرتردد می باشد. در این بازدید ضمن دیدار با پرسنل و استماع اظهارات آنان در پایان از اهتمام شبانه روزی افراد حاضر تقدیر بعمل آمد.
بی‌تردید حَسَن، آینه حُسن خداوندی بر چهره زمین است تا هردم تصویرگر مهر و کَرَم و بخشندگی‌اش باشد، پس بی‌دلیل نیست که بگوییم تا خدا هست و خدایی می‌کند؛ مجتبی مشکل‌گشایی می‌کند. او میوه دل حضرت زهرا(س) و سلاله پاک حضرت محمد(ص) است که به یمن قدومش جهانی را وامدار نگاه کریمانه‌اش کرده است. سلام بر تو، ای حُسن عالمتاب سلام ای آیه مظلوم، ای غم مظلوم سلام ای دومین خورشید، ای روشن‌ترین امید سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) بر همگان مبارک. 🔷اداره کل حوزه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح
معاون دادستان نظامی استان تهران، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران 🔰در ادامه بازدید های نوروزی محمد مزروعی معاون دادستان نظامی استان تهران در راستای نظارت به رعایت حقوق شهروندی در طول ایام نوروز، تسریع در مطالبات و خواسته های قانونی شهروندان، تسریع در خدمات رسانی به مراجعین از فرماندهی انتظامی شرق استان، کلانتری ها، بازرسی فرماندهی انتظامی و مرکز تعویض پلاک شهرستان ورامین بازدید و مواردی در خصوص حفظ حقوق شهروندان، رعایت حقوق قانونی افراد بازداشت شده و دقت و تسریع در انجام وظایف قانونی و خدمات رسانی دقیق به مراجعین خصوصا در مرکز تعویض پلاک را متذکر شد.
🇮🇷 نماینده دادستان نظامی خراسان رضوی از کلانتری های شهرستان مشهد 🔷 الوندی قاضی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی، بعنوان نماینده دادستان نظامی استان در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت و نظارت بر حقوق عامه از کلانتری های ۲۱ سجاد و کلانتری ۲۲ آبکوه شهرستان مشهد مقدس بازدید کرد. 🔷 قاضی سازمان قضایی خراسان رضوی در این بازدید، ضمن ابلاغ پیام تبریک مسئولین سازمان قضایی به مناسبت سال جدید، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات پرسنل نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد. 🔷 الوندی ضمن بازدید از قسمت های مختلف کلانتری، نکاتی چند در خصوص رعایت حقوق شهروندی و نحوه ثبت و ضبط وقایع در دفاتر را یادآور شد.
🇮🇷 معاون دادستان نظامی استان خراسان رضوی از کلانتری ۴۳ معراج شهرستان مشهد مقدس 🔶 سیدمرتضی هاشمی معاون دادستان نظامی استان خراسان رضوی در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت و رعایت حقوق شهروندی از کلانتری ۴۳ معراج شهرستان مشهد مقدس بازدید کرد. 🔷 قاضی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی، ضمن ابلاغ پیام تبریک نوروزی مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح از تلاش و زحمات شبانه روزی كاركنان انتظامی این کلانتری در جهت تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی خود، تشکر کرد.
🔰 نماینده دادستان نظامی سیستان و بلوچستان از پاسگاه مرزی دریایی گواتر 🔹میرزایی نماینده دادستان طی بازدیدی ۲ ساعته از نقطه صفر مرزی پاسگاه مرزی دریایی گواتر واقع در ۱۲۰ کیلومتری چابهاربازدید کرد. 🔹نماینده دادستان در این بازدید ضمن تبریک اعیاد و قبولی طاعات در این ماه پرفضیلت ارزوی سالی توام با تندرستی و عاقبت بخیری برای حافظان امنیت داشت و از نقاط مختلف پاسگاه بازدید بعمل آورد 🔹در این بازدید میرزایی ضمن بیان نکاتی در خصوص قوانین بکارگیری سلاح و رعایت حقوق شهروندی به سوالات و ابهامات قانونی پرسنل پاسخ داد.
📌 معاون دادستان نظامی استان مازندران از واحد های انتظامی شهرستان قائم شهر 🔰همزمان با فرا رسیدن سال نو و کثرت مراجعت به مراکز انتظامی ، مهدی عبادی معاون دادستان نظامی استان مازندران از برخی مراکز انتظامی شهرستان قائم شهر دیدار نمود. ✅معاون دادستان نظامی، ضمن تبریک عید نوروز و تلاقی آن با ماه مبارک رمضان ضمن گرامیداشت یاد شهدای فراجا، از نقش آفرینی و زحمات و تلاش کارکنان انتظامی و مجموعه تحت امر در عرصه‌ برقراری و حفظ امنیت و آرامش قدردانی کرد. ✅مهدی عبادی عزت و شوکت کشور را مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی دانست و افزود: اگر تلاش و جانفشانی شما نباشد دشمنان به آب و خاک میهن اسلامی طمع خواهند ورزید لذا این امنیت حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی شماست. ✅ گفتنی است عبادی به اتفاق نماینده بازرسی انتظامی شهرستان از کلانتری های ۱۱و۱۲و۱۳ و پاسگاه بالاتجن قائمشهر بازدید و ضمن تقدیر از خدمت بی منت نیروها، کیفیت خدمت رسانی به مسافران نوروزی، اجرای کامل و دقیق قوانین را مورد ارزیابی قرار داد.
دادستان نظامی استان سمنان، از پلیس راهور ♦️ علی اسماعیل پور دادستان نظامی استان سمنان به همراه نماینده بازرسی در راستای طرح نوروزی همراه با حافظان امنیت با کارکنان پلیس راهور دیدار نمود.
📌 سر زده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان از پلیس راه خرم آباد و اندیمشک ✳️امیر هوشنگ فتحی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان در این بازدید از پلیس راه در راستای اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان نظم و امنیت (خرم‌آباد و اندیمشک)بر تکریم مسافرین ، افزایش گشت های محسوس ونامحسوس در محورهای مواصلاتی،افزایش دوربین های ثبت تخلفات جاده ی، تسریع در ترسیم کروکی تصادفات ،لزوم تعامل با اورژانس جاده ی و هلال احمر ، اهتمام لازم جهت رفع نقاط حادثه خیز و تجزیه و تحلیل تخلفات رانندگی تاکید شد.
نوروزی دادستان نظامی سمنان از پلیس راه استان ♦️ دادستان نظامی استان سمنان در ایام نوروز با کارکنان پلیس راه دیدار و سال نو را به آنان تبریک گفت. ♦️ علی اسماعیل پور بیان داشت: حضور پلیس در جاده‌های سطح استان امنیت آفرین است و به کاهش سوانح کمک می‌کند. ♦️ رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: به لطف خدا و تلاش همکارانم تا به امروز شاهد کاهش ۵۲ درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته در سطح استان بوده‌ایم و امیدواریم با کمک مسافرین نوروزی این کاهش آمار تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.